Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 208616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #150 : 19.03.2012 14:06:33 »

Vieläkö saa kysyä? Mua askarruttaa tälläset:

1. Sitoudunko tämän vuoden aikana? Tarkoitan siis seurustelua, avoliittoa yms.
2. Suodaanko mulle lapsia jossain vaiheessa tätä elämää?
3. Onko nykyinen ala mitä opiskelen mulle "se oikea"? Eli kannattaako mun vaan jatkaa koulun penkkien kuluttamista vai lähteä etsimään sitä omaa alaa muualta?

Smiley

Toki Toki! Ketjussa ei ole ruuhkaa, joten kysymyksiä saa laittaa.

1. Seurustelu 2012 = Heiluri sanoisi, että KYLLÄ.
2. Lapsia = KYLLÄ. Heiluri näyttäisi kahta lasta.
3. Koulutus = Jos sinulla on ollut pidempään kutina, että opiskeluissa alan vaihto tekisi hyvää, heiluri osoittaa kutinasi oikeiksi. Alan vaihtoon siis KYLLÄ - nykyinen EI ole oikea linja.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #151 : 19.03.2012 14:10:42 »

Pari asiaa askarruttaa....

1. Onko minun ja H:lla alkavan miehen yhteinen työprojekti menestyksekäs?

2. Onko nykyinen kumppani minulle se koko loppuelämän kestävä rakkaus?


1. Yhteinen projekti = Heiluri väittää, että EI. Ehkä ette saavuta sellaisia sfäärejä menestyksessä kuin toivoisitte tai keskinäinen "kisma" tmv. häiritsee projektia.
2. Nykyinen kumppani = EI. Heiluri näyttää, että kun aika koittaa, tienne lähtevät eri suuntiin ja elämääsi tulee toinen kumppani. Heilurin mukaan tämä on karmallista, joten epäonnistumisista tai vääristä valinnoista ei ole kyse, missään vaiheessa. Syyllisiä ei ole.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #152 : 19.03.2012 14:49:51 »

Hei,

Haluaisin kysyä seuraavia asioita:

1. Onko nykyinen mieheni minulle se oikea?
2. Saanko omia (biologisia) lapsia?
3. Paraneeko mieheni sairaudestaan?

Kiitos!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #153 : 19.03.2012 15:02:53 »

Hei,

Haluaisin kysyä seuraavia asioita:

1. Onko nykyinen mieheni minulle se oikea?
2. Saanko omia (biologisia) lapsia?
3. Paraneeko mieheni sairaudestaan?

Kiitos!

1. Nykyinen kumppani = KYLLÄ. Nykyinen kumppanisi on oikea juuri tähän hetkeen. Tulevaisuus on sitten asia erikseen. Keskity nykyisyyteen!
2. Lapsia = Heiluri väittäisi, että EI. Jos sinulla on kutina siitä, että raskaus ei onnistuisi, voi kutina olla hyvinkin mahdollinen.
3. Miehen sairaus = KYLLÄ, ei hätää.
tallennettu
zalim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #154 : 19.03.2012 16:10:38 »


Moikka!
Minuakin askarruttaa muutama asia:
1. Löydänkö tämän vuoden aikana seurustelukumppanin?
2. Voisiko edistystä tapahtua vaalean miestuttavan kanssa, vai jääkö pelkäksi tuttavuudeksi?
3.Onko luvassa parannusta taloudelliseen tilanteeseen?

Kiitos Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #155 : 19.03.2012 16:18:30 »


Moikka!
Minuakin askarruttaa muutama asia:
1. Löydänkö tämän vuoden aikana seurustelukumppanin?
2. Voisiko edistystä tapahtua vaalean miestuttavan kanssa, vai jääkö pelkäksi tuttavuudeksi?
3.Onko luvassa parannusta taloudelliseen tilanteeseen?

Kiitos Smiley

1. Seurutelu 2012 = EI
2. Mies tuttava = EI ainakaan rakkaussuhdetta
3. Talous, 2012 = Koska heiluri ei tunne aikaa, otin vuodelle 2012 talouskatsauksen. Vastaus on EI.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #156 : 19.03.2012 19:53:34 »

1. Olen mielessäni tehnyt päätöksen koskien parisuhdettani. Onko ratkaisu oikea?
2. Uudet ihmiset lapsen elämässä, ovatko he lapselle hyväksi? Tarvitaanko muutosta?
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #157 : 19.03.2012 20:43:27 »

Vieläkö saa kysyä? Mua askarruttaa tälläset:

1. Sitoudunko tämän vuoden aikana? Tarkoitan siis seurustelua, avoliittoa yms.
2. Suodaanko mulle lapsia jossain vaiheessa tätä elämää?
3. Onko nykyinen ala mitä opiskelen mulle "se oikea"? Eli kannattaako mun vaan jatkaa koulun penkkien kuluttamista vai lähteä etsimään sitä omaa alaa muualta?

Smiley

Toki Toki! Ketjussa ei ole ruuhkaa, joten kysymyksiä saa laittaa.

1. Seurustelu 2012 = Heiluri sanoisi, että KYLLÄ.
2. Lapsia = KYLLÄ. Heiluri näyttäisi kahta lasta.
3. Koulutus = Jos sinulla on ollut pidempään kutina, että opiskeluissa alan vaihto tekisi hyvää, heiluri osoittaa kutinasi oikeiksi. Alan vaihtoon siis KYLLÄ - nykyinen EI ole oikea linja.


Ihanaa, paljonpaljon kiitoksia! smitten
Unohdin tarkentaa vielä tuota 2. kysymystäni lapsista sen verran, että suodaankohan mulle koskaan biologisia lapsia ? Ei haittaa jos et ehdi vastata, tuo tämänhetkinenkin tieto tulevista lapsista (olivat sitten biologisia tai adoptoituja) riittää vallan mainiosti Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #158 : 19.03.2012 20:58:29 »

Hei AthaMaarit,

Olen kyllä jo kolme kysymystäni kysynyt (ensimmäisellä sivulla  Wink), mutta nyt mietin onkohan terveyteni aivan kohdallaan, saanko siis kysyä vielä yhden kysymyksen, joka siis on; Onko terveydentilassani tapahtunut muutoksia, olenko siis sairastumassa?

Ymmärrän kyllä jos vedät tiukkaa linjaa, etkä hyväksy enempää kuin ne kolme jo aiemmin kysymääni  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #159 : 19.03.2012 21:45:05 »



2. Tulenko olemaan onnellinen ja tyytyväinen valintaani muuttaa L:llä alkavaan kaupunkiin valmistumiseni jälkeen?

 Smiley

Muutto = EHKÄ. Tyytyväisyys on asenne, joka määräytyy meidän itsemme mukaisesti. Asenteensa voi valita! Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #160 : 19.03.2012 21:47:47 »

1. Olen mielessäni tehnyt päätöksen koskien parisuhdettani. Onko ratkaisu oikea?
2. Uudet ihmiset lapsen elämässä, ovatko he lapselle hyväksi? Tarvitaanko muutosta?

1. Päätös = KYLLÄ, olet vastuussa omista päätöksistäsi, joten toimi sen mukaan minkä koet oikeaksi.
2. Uudet ihmiset = EI. Heilurin mukaan on mahdollista, että EHKÄ pitää tehdä jonkinlaisia muutoksia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #161 : 19.03.2012 21:48:54 »

Vieläkö saa kysyä? Mua askarruttaa tälläset:

1. Sitoudunko tämän vuoden aikana? Tarkoitan siis seurustelua, avoliittoa yms.
2. Suodaanko mulle lapsia jossain vaiheessa tätä elämää?
3. Onko nykyinen ala mitä opiskelen mulle "se oikea"? Eli kannattaako mun vaan jatkaa koulun penkkien kuluttamista vai lähteä etsimään sitä omaa alaa muualta?

Smiley

Toki Toki! Ketjussa ei ole ruuhkaa, joten kysymyksiä saa laittaa.

1. Seurustelu 2012 = Heiluri sanoisi, että KYLLÄ.
2. Lapsia = KYLLÄ. Heiluri näyttäisi kahta lasta.
3. Koulutus = Jos sinulla on ollut pidempään kutina, että opiskeluissa alan vaihto tekisi hyvää, heiluri osoittaa kutinasi oikeiksi. Alan vaihtoon siis KYLLÄ - nykyinen EI ole oikea linja.


Ihanaa, paljonpaljon kiitoksia! smitten
Unohdin tarkentaa vielä tuota 2. kysymystäni lapsista sen verran, että suodaankohan mulle koskaan biologisia lapsia ? Ei haittaa jos et ehdi vastata, tuo tämänhetkinenkin tieto tulevista lapsista (olivat sitten biologisia tai adoptoituja) riittää vallan mainiosti Smiley

Lapset ovat heilurin mukaan adoptoituja.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #162 : 19.03.2012 21:49:58 »

Hei AthaMaarit,

Olen kyllä jo kolme kysymystäni kysynyt (ensimmäisellä sivulla  Wink), mutta nyt mietin onkohan terveyteni aivan kohdallaan, saanko siis kysyä vielä yhden kysymyksen, joka siis on; Onko terveydentilassani tapahtunut muutoksia, olenko siis sairastumassa?

Ymmärrän kyllä jos vedät tiukkaa linjaa, etkä hyväksy enempää kuin ne kolme jo aiemmin kysymääni  smitten

Sairastuminen = EI, et ole sairastumassa heilurin mukaan.
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #163 : 19.03.2012 23:45:55 »


Hei,

Minun kysymykseni:

1. Saako mieheni paremman työpaikan ennen kesää?
2. Koittaako perheellemme taloudellisesti vakaammat ajat lähitulevaisuudessa? ( 2-3 kk jaksolla - nyt siirrymme kriisistä kriisiin...)

Kiitos etukäteen  smitten

1. Miehen työ = KYLLÄ
2. Talous = Tämä oli vaikeampi, konsultoin heilurilta useamman kysymyksen eli EI ole paranemassa, mutta vika nykyisessä taloustilanteessa ei ole teidän, eikä se ole karmallista perua. Jotain opiskeltavaa siinä kuitenkin on, ainakin jollekulle teistä jos ei kaikille.




Hei,
Lisäkysymys perheemme rahatilanteesta: Käyttääkö avomieheni tavallaan minun hyvätahtoisuuttani hyväkseen näissä raha-asioissa? Minä osaan säästää, hän ei (Tosin hänellä pienemmät tulot tällä hetkellä).
Tavallaan hän ei tunnu sellaiselta (käyttäisi hyväksi), mutta nyt olen ruvennut pohtimaan asiaa tarkemmin, enkä ole niin varma enää. Pitää minun rahojani itsestään selvyytenä. Olen ruvennut pelkäämään, että tämä kostautuu parin vuoden kuluttua...

Kiitos, jos ehdit vastata.

 angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #164 : 20.03.2012 17:04:16 »


Hei,

Minun kysymykseni:

1. Saako mieheni paremman työpaikan ennen kesää?
2. Koittaako perheellemme taloudellisesti vakaammat ajat lähitulevaisuudessa? ( 2-3 kk jaksolla - nyt siirrymme kriisistä kriisiin...)

Kiitos etukäteen  smitten

1. Miehen työ = KYLLÄ
2. Talous = Tämä oli vaikeampi, konsultoin heilurilta useamman kysymyksen eli EI ole paranemassa, mutta vika nykyisessä taloustilanteessa ei ole teidän, eikä se ole karmallista perua. Jotain opiskeltavaa siinä kuitenkin on, ainakin jollekulle teistä jos ei kaikille.




Hei,
Lisäkysymys perheemme rahatilanteesta: Käyttääkö avomieheni tavallaan minun hyvätahtoisuuttani hyväkseen näissä raha-asioissa? Minä osaan säästää, hän ei (Tosin hänellä pienemmät tulot tällä hetkellä).
Tavallaan hän ei tunnu sellaiselta (käyttäisi hyväksi), mutta nyt olen ruvennut pohtimaan asiaa tarkemmin, enkä ole niin varma enää. Pitää minun rahojani itsestään selvyytenä. Olen ruvennut pelkäämään, että tämä kostautuu parin vuoden kuluttua...

Kiitos, jos ehdit vastata.

 angel


Konsultoin heiluria selveentääkseni tätä. Heilurin mukaan hyväksikäyttöä taloudellisesti on, mutta se ei näyttäisi olevan mitenkään suunnitelmallista tai tahallista. Olette vain tottuneet meneillä olevaan kaavaan. Heilurin mukaan olette - kuten sanoit itsekin - taloudellisesti erilaisia. Mies ei pidä taloustilannetta itsestäänselvänä, mutta hän ei vain halua säästää rahaa. Sinä et heilurin mukaan ole kitsas, vaan järkevä talousasioissa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: