Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 272575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #15 : 08.03.2012 10:31:19 »

Joo, Eris= eripura  ::)En mä siitä oikein muuta tiedäkään? Vissiin jotain 100 vuotta hengailee samassa merkissä.
Vois kai se 11.huoneessa tuoda tuommosta?

Mitähän noi mun eellä mainitsemat asteroidi aspektit...
Yrittääkö mun itsenäinen, älykäs naiseni laittaa stoppia vähän vähemmän älykkäälle ja itsenäiselle riitelijälleni? Vai riitaannunko helposti itsenäisten ja vahvojen naisten kanssa?
Öh, ja jos tuon junon aspektista voisi päätellä että osaan riidellä rakentavasti? Cheesy
Ei tuu kesää Cheesy

Jäin sitten tonkimaan tuota pallastakin tuossa taas. Se on kyllä hirmuisen mielenkiintoinen, ja mulla vahva. Ykköshuone,  kauris  aspect_sex saturnus, josta Kaarina Pääkkönen sanoo tällätavalla:
"Älyllisen luovuuden periaatteeseen yhdistyy kehotus armeliaisuuteen. Tämä yhdistelmä voi johtaa yksilön todellisten suurten luovien ideoiden mahdollisuuteen tulla toteutetuksi konkreettisella tasolla. Harmonisissa aspekteissa tulee esille yksilön suuri kyky keskittyä ja nähdä oleellinen älyllisellä (mental)tasolla. Tässä aspektissa tulee esille sosiaalisen vastuuntunnon ja epäoikeudenmukaisuuksien esille nostamisen mahdollisuus. Voiman ja menestyksen siivittäjäksi nousee feminiinisyys."
Noi kaksi viimeistä lausetta jotenkin oikein kutkuttaa  :Smiley

 pallas On lisäksi 6 asteen orbilla yhtymässä laskusolmuun, ja 8 asteen orbilla  neptunus...mutta noi on niin väljiä että lasketaanko ne? Kuunsolmun ehkä kuitenkin?
 vertex kanssa  pallas on  aspect_kvi
Ja  chiron/ pallas kulmakin löytyy, mutten tiedä mikä se sitten on olevinaan...


« Viimeksi muokattu: 08.03.2012 11:19:56 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #16 : 08.03.2012 11:27:16 »

Vai koetko, että voimakkaiden mielipiteiden siis oman vahvuuden ilmaisu (pallas) tuo ristiriitaa kommunikointiin? Junon sekstiilistä kyllä tulee mieleen, että parisuhteessa riidat ei olis mitenkään hirveitä tai sopu säilyy keskestelulla ilman huutoa?

Katsoin väärin, onpas minulla Eris  aspect_squ mars , niin kuinkas muuten... ilmankos se mars tuli heti mieleen...  crazy2

Edit: minullakin Pallas on vahva  aspect_con aurinko ja osana stelliumia. Kuulemma yhtymässä aurinkoon tekee "isän tytöksi"
Tuo mitä lisäsit vain vahvistaa mielikuvaani, koetko että olet jotenkin älykkyytesi takia tullut lytätyksi?
« Viimeksi muokattu: 08.03.2012 11:30:55 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17 : 08.03.2012 16:39:17 »

Koenko?
Paha sanoa. Joskus. Riipuu varmasti vastapuolestakin.

Toi junon sekstiili...jos se olis tuommosta, niin  ei koske kyllä mun tähän astisia suhteita Cheesy Tosin, minussa kyllä on valmius tuollaiseen, sen tunnistan.

Eris neliö mars kuulostaa aika moiselta Cheesy
Sijainnit 11.huoneessa ja 7. huoneessa on aika mielenkiintoiset..
Melkosta riitelyä vähän siellä ja täällä Cheesy

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #18 : 08.03.2012 20:28:38 »

No joo on ja just noi huoneet. Embarrassed ja siihen  mars taas sitten on neliössä  pluto en ehkä uskalla miettiä tätä enempää Lips Sealed

Heh, sekstiilihän on nimenomaan potentiaali, eikö...  Cheesy Grin Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #19 : 08.03.2012 20:40:39 »

Hurjalta kuulostaa  buck2

Niin, siis tottakai minä osasin olla keskusteleva ja rakentava, mutta kun ne toiset.... angel Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #20 : 08.03.2012 20:52:14 »

On se hurja, mutta toisaalta on siinä puolensa.  En minä kauaa jaksa riidellä, ärsyttävä ihminen häipyy elämästäni aika nopeasti.  knuppel2

Niin niin, enhän minäkään koskaan ole riitaa haastava osapuoli. Ja pohjimmiltani olen hyvin harmoninen. onhan se  pluto sentään  vaaka angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #21 : 08.03.2012 21:02:42 »

No juu, ei koskaan mitään niin huonoa, ettei jotain hyvääkin  :Smiley

Niin, vaaka pluto on ihan viaton  angel
Mikä tahansa mikä on  rapu tai  kalat tai  vaaka on ihan kiltti ja loooov and piiisss vaan  Grin buck2 Wink

Mun ajatukset juoksee usein tuota rataa, kunnes joudun pysäyttämään ne, että hei hetkinen Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #22 : 09.03.2012 10:36:25 »

nousu  rapu :na ja  kuu kalat :na olen vähän eri mieltä noiden merkkien viattomuudesta...  angel  mutta  vaaka on kyllä ihan viimeisen päälle peace and looove ja  Kiss nami nami  Grin Olen niin ylpeä, että minulla edes  pluto saturnus osuu siihen merkkiin juuri ja juuri.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #23 : 09.03.2012 22:32:55 »

Kiinnostavista asteroideista mainittakoon maiden nimillä varustetut (usein esillä AP-kartoillani sen maan nimiasteroidi jonne sinä vuonna matkustan , esim. AP-kuun yhtymä tai oppositio.)

DNA-asteroidi 55555, Veskarissa tarkassa trinissä ASCiin. Ilmennän geenejäni, heh heh. :Smiley Tai tässä tapauksessa virtapiirejäni.

Silver-asteroidin tarkka yhtymä Venukselle. Omaan paljon hopea- sitä sun tätä, mutta vastaavasti hyvin vähän kultaa.

Atlantis-asteroidin tarkka yhtymä Auringolle ASCilla. Tämä on mielenkiintoinen siksi koska sekä kyseinen asteroidi että aste, jolla mun Aurinko sijaitsee, kuvataan jonkinlaisiksi tuhon ja tuomionpäivän symboleiksi, luonnonkatastrofeja ja yleistä joukkotuhoa, sen sellaista, kaikkea menneiden aikojen sukupuuttoaalloista muinaisten sivilisaatioiden tuhoon ja miksei vaikka 30-luvun lamaa, toista maailmansotaa ja siihen liittyviä asioita. Kaikki tuo onkin aina kiinnostanut. 
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #24 : 10.03.2012 00:17:13 »

Mielenkiintoista. Mun kartalla DNA (55555) asteroidi on  aspect_squ neptunus,  aspect_tri chiron Jonkinlainen parantaminen geeneissä?

Atlantis (1198) on aivan tasan nousumerkkini päällä. Minulle on moni näkijä sanonut, että olen ollut jo Atlantiksella. Ehkä juuri parantaja? Jonkinlainen muinainen lääkäri? Tykkäsin Sinuhesta. Viisas mies.

Onko muuten mitään kirjallisuus asteroideja?

ja esimerkkejä noista maiden nimiasteroideista, plz?
« Viimeksi muokattu: 10.03.2012 11:41:16 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #25 : 10.03.2012 08:57:59 »

Atlantis asuu seiskahuoneessa  kaksoset seitsemän asteen orbilla yhtymässä kuunsomuun, oppositiossa siis laskusomuun ja Neptunukseen.
DNA on vaa'assa ysissä...molemmat, sekä Atlantis että DNA tekevät komion junolle  :Smiley
Ja löysin semmoisen kuin Yeti  Grin Yeti on sekin seiskahuoneessa  kaksoset ja yhtymässä kuunsolmuun sekin, kuten tietenkin tuohon Atlantikseenkin Cheesy
Mutta Yetillä ja DNA:lla ei onneksi ole mitään tekemistä keskenään Cheesy Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #26 : 10.03.2012 11:19:28 »

Eikä, mulla Yeti (2843) on yhtymässä nousumerkkiin. 4 asteen orbilla. Sentään onneksi 12.huoneen puolella ettei se ole ihan niin ilmiselvää.  2funny Miksi minä tutkin näitä asteroideja, en ehkä olisi tätäkään halunnut välttämättä tietää.  2funny Onneksi minulla on kuitenkin arabialainen kauneudenpiste nousumerkillä myös. Että minussa on kaunotar ja hirviö samassa paketissa.  smitten Grin
« Viimeksi muokattu: 10.03.2012 11:42:26 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #27 : 10.03.2012 11:28:31 »

Mielenkiintoisia nämä asteroidit Smiley
Onnenpiste on mulla 2 asteen orbilla yhtymässä venukseen ja junoon (jotka tarkassa yhtymässä). Karma 3.huoneessa vaa'an merkissä yhtymässä kuuhun. Chaos löytyykin 10.huoneesta. Onko mun työ siis yhtä toilailua?  Grin

Voisitteko laittaa aina asteroidin numeron ensiesittelyyn? Olisi helppo silloin vain laittaa se karttaohjelmaan, eikä sitä tarvitsisi etsiä Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #28 : 10.03.2012 11:43:18 »

Lisäsin tuonne omiin viesteihini mainitsemieni asteroidien numerot. Toivottavasti se tosiaan helpottaa niiden tutkimista omalta kartalta.  Smiley

Muoks: Eris löytyy astro.comin karttaohjelmasta valmiina kunhan vain valitsee sen sieltä. Wikipedia muuten tiesi, että Eris on Plutoakin suurempi kääpiöplaneetta. eikä siis varsinaisesti asteroidi.  Huh
« Viimeksi muokattu: 10.03.2012 11:47:58 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #29 : 10.03.2012 12:05:23 »

Kyllä joo, fiksua mainita se numerokin.

Yeti nousulla on aika paha Lizzy  2funny 2funny

Mulla on seitsemän orbilla chaos karma yhtymä nelosessa! Härässä.

Karma on neliössä  juno ja  vertex, kolmiossa  pallas
Chaos on neliössä Lilith aspect_con Ceres, neliössä  vertex ja  merkurius  buck2
 aspect_sex  kuunsolmu ja oppositiossa r  saturnus  buck2

No, löytyipä ainakin se kohta, jossa mun kaoottinen lapuuteni näkyy  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: