Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Prisma eli sateenkaari värit  (Luettu 6612 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« : 14.02.2012 17:54:04 »

Onko kellään kokemusta  tai tietoa prisman (sateenkaari värit) näkemisestä?
Itse olen nähnyt noin 15 cm pitkän prisman joka hohti sateenkaari värein.  Hetki kesti muutamia minuutteja mutta mitään tuntemuksia ei ollut.  Näitä on ollut muutamia ja eri paikoissa asuntoa. Ei siis mikään lasi tai heijastus aiheuttanut.
Olen tätä pohtinut ja yrittänyt selvitellä mikä moinen on ja kori on aika tyhjä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2012 00:00:37 »

Kuulostaa hyvin positiiviselle kokemukselle! Olethan tietoinen, että kaikessa on oma energiansa? Asunnoissa on oma energiansa, samoin huonekaluissa, esineissä, kasveissa, eläimissä jne. Esimerkiksi saman lajin edustajien energiat ovat yleensä aina erilaisia. Minä valkkaan kukkia ostaessanikin aina sen kukan, joka "puhuu" minulle eniten eli minkä energiasta pidän eniten. Sama juttu ihan kaikkien asioiden kanssa.

On siis mahdollista, että olet nähnyt asunnon/esineen energian sateenkaaren  väreissä. Ihmiskehossa sateenkaaren värit kulkevat chakrojen mukana alimmaisesta punaisesta ylimmäiseen violettiin (perinteiset 7 chakraa). Smiley
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #2 : 15.02.2012 06:30:33 »

Kiitos vastauksesta  Smiley
Jees, energiat on minulle tärkeitä, mutta enempi tunteen kautta.  Nään kyllä värejä  sinistä, punaista, vihreää ja erittäin  häikäisevän kirkasta tai sumean valkoista. Väriskaala on aika suppea. Oikeastaan kaikkien ympärillä jos keskityn.  En vain ole kiinnittänyt siihen huomiota tällä tavalla.  Puhdistaminen on myös ihan itsestään lähtevä voisko sanoa sieltä selkärangasta.
Kotini on linnani ja häärään siellä aika tavalla omiani ja olotilani sanoo onko kaikki OK.  Kuten varmaan monilla.
Ällistyttävän kaunis näky joka sai minut hiljaiseksi.  Värien järjestys on vaikea sanoa ja sininen oli vahvin ja osittain keltainen. Alimman ja ylimmän väri heikko, koska ei jäänyt mieleen. Värinä tai liike sai värit epäselviksi.
En ole tutkinut tai opiskellut energioita tai värejä.
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #3 : 15.02.2012 11:34:31 »

Osuitpa naulankantaan.  Kuvaan aika paljon vähän joka paikassa.  smitten
Valot, varjot ja monet muut ovat mielenkiintoisia ja erottelu niiden suhteen aika korkea.
Jouluna on tapana käydä hautuumaalla kuvaamassa ja suvulle kynttilä sytyttämässä kiitoksien ja  siunauksen kera.  Olen joka vuosi kuvannut siinä samalla. Nyt kuitenkin  yhteen kuvaan ilmaantui kuin savupilvi tai suuri höyrypilvi kynttilöiden ylle.  Otin  neljä kuvaa ja vain yhdessä tämä näkyy.  Eikä muina vuosina tällaistä ole tapahtunut.
Myös yövyin entisessä nunnan asunnossa jossa oli outoja varjoja. Valokuviin tuli niitä aika selvästi.  Se oli rauhaton paikka ja kuitenkin tahdon sinne uudestaan.  Voi hyvät hyssykät Grin  :idiot2:maista
Kuvan siirtoja en ole tehnyt ja olen  aika tumpelo. Voisko joku neuvoo niin voisin laitella. 
Useampi silmä pari näkee enempi kuin yksi.
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2012 15:20:52 »

Kokeilu jos nyt olisi oikea kokkoinen.

tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #5 : 15.02.2012 16:48:22 »

Niin minäkin ajattelin, koska ilma oli kostea mutta tyyni.  Toisaalta jos näin on niin  näissä kuvissa pitäisi se myös näkyä.
Nämä kuvat on otettu ennen ja jälkeen. Otan useamman kuvan samasta kohtaan varmuuden vuoksi.
Voihan olla että jokin selitys löytyy sellainen luonnollinen.  Olis kiva kuulla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2012 17:01:19 »

Haustausmaalla on aina henkiä liikenteessä - erityisesti pyhien aikaan, jolloin monet tulevat hautausmaille rakkaiden haudoille, sytyttävät kynttilät ja muistelevat lämmöllä läheisiään. Kuvissa voi siis näkyä henkienergiaa, olipa kyseessä sitten omat sukulaisesi, muiden kuolleet läheiset tai hautausmaan omat enkelit tai muuten paikalle tulleet enkelit. Ei mitenkään hullumpi ajatus Smiley
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #7 : 15.02.2012 21:09:02 »

Näin eräs minulle myös jutteli toisessa yhteydessä.  Luulin että olen sairastumassa, mutta olen patalaiska joten lääkärin tykö menolla on korkea kynnys.  Olen näitä itsekseni pohtinut ja kai sellaista todistelua että on aivan normaalia ja luonnollista.  Kuvathan on maalikon (siis minun) ottamia vai itselleni.
Täytyy opetella luottamaan nuihin silmiin ja yritellä yhdistellä omiin tunteisiin.
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #8 : 16.02.2012 08:36:18 »

Luostari alueen entinen nunnan asunto.  Olimme pari yötä ja ennen en ole nukkunut ikonin alla. Vähiin jäi unet tälläkin kertaa.  Tunne oli aika erikoinen, jatkuva jännitys ja yöllä ajatus ettei nukkua saa.  En tuntenut väsyä valvomisen takia.
Vanhan osan kuvat tällaisia.  Harmittaa, muuten kaunis ja silmää miellyttävä.  Tänne tahtoisin uudelleen  ja Jotenkin jäi itseeni jotain mikä ei lähde kulumallakaan.  Aivan idioottimaista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: