Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko yhtymä kuu?  (Luettu 10733 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 13.02.2012 08:39:45 »

Itselläni on oinas kuunvaihe. Välillä en siedä hitaita ihmisiä tai hitautta ollenkaan. Enkä kestä odottelua. Eli mennään eikä meinata.


No älä muuta sano!! Mikä siinä hidastelussa oikein on? Jos mennään niin mennään ja jos mennään niin mennään ja lujaa. Jonottaminen on tuskaa, hitaat ihmiset on tuskaa ja kaikki mikä ei tapahdu nyt heti on tuskaa.

Että näillä mennään  Grin  Grin  Grin

Kärsimättömyys on elämäni suurin haaste. Ja toinen on se, että ihmisen ilmeisesti pitää elämässä joskus tehdä asioita joista ei pidä, ja se on vaikeaa.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.2012 21:29:15 »

Joo ja nopeet syö hitaat, vai miten se oli!  Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #17 : 26.02.2012 11:27:01 »

Itelläni on  aurinko aspect_con kuu  jousimies ssä, ja tuo AthaMaaritin tulkinta tuosta on kyllä niin osuva  Grin
Hitaat ihmiset, ihan fyysisessä ja psyykkisessä kanssa käymisessä saa vereni kiehumaan. Itse päätän asiat tässä ja juuri nyt, ja olen yleensä todennut, että päätös on ollut se ainoa oikea. Tunteet on arkipäivää, enkä kauheesti tuon järjen kanssa jaksa aina pulata.  Cheesy

Ihmisiä luen hyvin, ja olen hyvin intuitiivinen persoona. Ja tunteellisesti olen todella äkkipikainen. Ehkä ikä on hieman tasoittanut pahimpia kuoppia, mutta hyvin impulsiivinen olen toiminnassani, niin tekemisessä, kuin mentaalisellakin tasolla.
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #18 : 28.02.2012 18:17:13 »

Yksinhuoltajan lapsi tai toinen vanhemmista hoitaa molempien roolin.. (tää nyt mihinkään persoonaan sinällään liity, tuli vaan mieleen)
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #19 : 28.02.2012 18:28:52 »

No noin on ainakin täällä ^^
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #20 : 28.02.2012 20:59:34 »

Niin ei mullakaan ole se kun tällä vanhimmalla lapsella vain.
Ja hällä on kriisejä just tän isäsuhteen kanssa, häneen tämä tilanne vaikuttaa syvästi, toinen muksu ottaa asian semmoisena kun se on eikä murehdi siitä.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #21 : 03.03.2012 11:36:20 »

Mielenkiintoista.
Uutta pohdittavaa noihin omiinkin yhtymiin.

Mites sitten sen kanssa, kun sanotaan, että aurinko yhtymässä johonkin toiseen planeettaan polttaa siitä parhaan terän pois?

Polttaisko?? Minulla on palsamikuunvaihe yhtymässä Skorpioni Aurinkooni.  kuu 4  :skorpioni:49 ja  aurinkoskorpioni 14. Ajatuksia ja tunteita on ainakin aika vaikea erottaa toisistaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: