Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arkkityyppileikki  (Luettu 8863 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 02.02.2012 18:17:38 »

Pistän tämän tähän osioon, vaikka kyse ei ole varsinaisesti selvänäöstä, ehkä enemmänkin oman intuition kuuntelemisesta. Minkäänlaisia apuvälineitä leikissä ei käytetä, vastaus on tarkoitus löytää omasta sydämestä.

Minulla oli taannoin tapana leikkiä tuttujeni kanssa "Määrittele itsesi yhdellä sanalla" -leikkiä. Tämän sanan (saa olla yhdyssanakin) pitäisi kuvata mahdollisimman hyvin sitä, kuka tai mikä olet. Yllättävän helposti ihmiset löysivät sen olennaisen. Joku esim. määritteli itsensä metsästäjäksi, joku toinen visionääriksi, kolmas havainnoijaksi ja neljäs totuudenetsijäksi. Montakin määritelmää saattaa tulla mieleen, mutta jos otetaan se, mikä on tällä hetkellä päällimmäisenä. Ja koetetaan välttää negatiivisia määreitä, vaikka ei kai niitä voi kieltääkään, jos tällä hetkellä ei mitään rakentavaa tule mieleen. Perustelkaa halutessanne vastaus.

Aloitan itsestäni. Juuri tällä hetkellä määrittelisin itseni Suojelijaksi.

Äitiyden mukanaan tuoma luonteenpiirre.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 02.02.2012 18:58:45 »

Onnenetsijä Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2012 09:20:49 »

VAPAA  smitten
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #3 : 05.02.2012 00:29:38 »

Ihan selvä ihmettelijä  Shocked
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 05.02.2012 05:52:14 »

Mää vaan ajelehdin tällä hetkellä, päivä kerrallaan.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 05.02.2012 09:46:53 »

Selvääottaja -olen yrittänyt ottaa selvää jo pitemmän aikaa yhden miehen sisimmästä, muttei oikein tahdo onnistua.  Undecided
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #6 : 05.02.2012 10:03:01 »

Sana arkkityyppi sai uteliaisuuteni hetäämään.

Mutta sanaa kun halutaan, niin olkoon se

sitko
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #7 : 05.02.2012 12:11:32 »


Mule tuli ihan ekana sanan mieleen sulauttaja, tosin en tiedä mistä ja miksi tämä putkahti! Nykyisessä elämäntilanteessa on enemmänkin teemoina oppia puolustamaan ja arvostamaan itseään ja siirtyä eteenpäin epätyydyttävistä tilanteista/tavoista, kuin sulautella ääripäitä toisiinsa, jota kyllä olen paljon elämäni aika tehnyt...

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #8 : 05.02.2012 19:35:56 »

UNELMOIJA.  smitten

(luin erään kolumnin taannoin, jossa haaveilijoita ja unelmoijia pohdittiin. Erosivat toisistaan siten, että haaveilijat jäivät omaan maailmaansa haaveilemaan, unelmoijat taas kulkivat rohkeasti kohti unelmiaan ja elivät niitä tosiksi.)
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9 : 05.02.2012 23:29:34 »

Etsijä.

Etsin itseäni, totuutta, rakkautta, tasapainoa.. näin lyhyesti  smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.02.2012 17:53:09 »

Muodonmuuttaja.

Olen tehnyt joskus Caroline Myssin yhdessä kirjassa olevan arkkityyppiympyrän ja tuo epeli on työn ja hyvän onnen huoneessa. Kaverini joka on tuntenut minut 15-vuotiaasta allekirjottaa kyllä väitteen, että tuo on vahvin arkkityyppini. Mutta ei siis lykantrooppi, eli en muutu elämeksi, vaan pystyn muuttumaan vaikka kuinka monen laisiksi ihmisiksi. Sisin itse on muuttumaton, mutta ulkoiseen identiteettiin kuuluu nimenomaan muuttuvuus.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #11 : 06.02.2012 18:26:09 »

Tarkkailija  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 06.02.2012 19:30:30 »

soturi

Tämä arkkityyppi on minulla hyvin voimakas, vaikka ei juuri tällä hetkellä erityisen aktiivinen. Mutta esille se tulee millisekunnissa, jos tarve vaatii.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #13 : 06.02.2012 19:42:40 »

Etsijä

Olen etsinyt koko ikäni, koko ajan tulee jotain uutta etsittävää. Etsin onnea, rakkautta, sisäistä rauhaa.. En ole ikinä oikein osannut pysyä paikoillani ja keskittyä vain tähän hetkeen ja tähän päivään, pienestä pitäen ollut sama juttu.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #14 : 08.02.2012 01:59:16 »

Täällä kans etsijä.

Etsin koko ajan vastausta johonkin kysymykseen tai ratkaisua tilanteeseen. Jos etsittävää ei ole, sitä järjestetään..Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: