Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terve vaan, unohtanut aikaisemmat tunnukseni joten eilen tein uudet..  (Luettu 2474 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Monmon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 29.01.2012 11:26:52 »

 idiot2 Niin tosiaan unohdin aikasemmat tunnukseni eikä niitä mistään tunnu löytyvän, joten uudet tekaisin ja unien tulkintaa kaipaisin, viimeyönä herätessäni näin unen: ..heräsi sairaaseen nauruunsa kun unessa olin katsasramassa kämppiä, toosi isoja kämppiä ja siinä oli jotain vanhoja kavereita mukana, jotka muuttu mafiaksi ja ne kämpät vaan kasvo kokoa ja iso koira josta tuli tiikeri jonka perässä kiipesin, (olipa haastavia kämppiä sinänsä mun helposti meni) sit pääsin jolleki parvelle sen tiikerin perässä ni pääsin paijaamaa sitä miettien pureeko se, mafia jäi alas höpisemää ja huomasin sen olevan sama huone jonka olin jo nähny eli ympyrä sulkeutu, sit yhtäkkiä uni muuttu (?) tai oli sama, mut siinä oli äijä joka (ilmeisesti mulle??) käkätti jostain koulunkäynnistä, joku arvovaltanen kääkkä siis, ja sit sanoin jotain että kun en halua käydä mitään sellasta eliittikoulua vaan (mitähän sit halusin käyd', kavereitten kaa samaa tms??) niin se transformoitu Roope-Sedäksi sellasella psykedeelisen näkösellä kuminaama - efektillä ja sille tuli sellanen V - ärrävika sa se hermostu ja korotti mulle ääntään ja sano (lähinnä huusi, että "NO PIRULAUTA SITTEN KÄYT!!" .. Sit heräsin siihen saakelin sairaaseen nauruun kun petti pokka sen naaman ja ävvä -vian kanvva Cheesy ...tais siis tulla ässä vikakin.. "NO PIFULAUTA FITTEN KÄYT" ... Eihän toffa o eef kun max kakf kivjainta jotka woi mennä pieleen"... Mut se jotenki transformoitu siinä samalla ja sen ääni tuntu kaikuvan mut vaan sieltä sen naaman suunnasta.. O___O ..Unen tulkintaa tähän kiitos??? :DD  ..todella neutraali tunnelma kokoajan, ehkä hieman jännittynyt mutta kaikki sujui kun otin varoen hieman kaiken..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: