Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kahden vahvan persoonan haasteellinen vuosi  (Luettu 4133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« : 25.01.2012 12:18:57 »

Kaipaisin kovasti vinkkejä tulevaan, nimittäin kotona on nyt kaksi persoonaa, joilla AP kartalla on skorpioni-nousu, uranus 4.huoneessa ja 1.huoneessa pluton ja auringon yhtymä. Syntymäkartalla molemmilla venus vesimiehessä ja toisella tällä hetkellä uranus neliöi aurinkoa ja toisella pian merkuriusta.

Mahtuuko kaksi persoonaa tällaisessa tilanteessa samojen seinien sisälle? Hyviä vinkkejä kuluvalle vuodelle, että selvitään hengissä... Vai näenkö asiat liian synkkinä?

 knuppel2
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.01.2012 18:12:03 »

Eli kumpikin on Au-Kauris? Ja kaikki kauden kovat transiitit päällä kummallakin?

Ensinnäkin kun olen lukenut erinäisiltä palstoilta parisuhdekuvauksia (oletan, että parisuhteesta on kyse), niin Kauris-Kauris-yhdistelmää ei ole hirveästi kehuttu. Ja nämä transiitit voivat tuoda juuri ne rasittavat piirteet esiin kummastakin. Jos selviätte näillä kuvioilla saman katon alla eroamatta, selviätte luultavasti mistä vain.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 26.01.2012 08:14:04 »

Minulla ja miehellä on kuut, auringot sekä moni planeetta neliössä toisiinsa. Tämä tarkoittaa sitä, että kummallakin tulee ns. kovia aspekteja samanaikaisesti.

Me olemme johtavia laadultamme molemmat, joten saturnus on ahdistellut meitä yhtäaikaa, minun planeettoihini se on ollut oppositiossa ja miehen planeettoihin neliössä.
Samoin tekee pluto muutaman vuoden kuluttua, ja nythän uranuskin tosiaan on oinaassa, joten se tulee yhtymään oinasplaneettoihini ja neliöimään miehen planeettoja.
Lisäksi olemme molemmat plutonisia ihmisiä.

Ei meillä ihmeempiä kriisejä ole ollut. Olemme jo ns. vanha pari ja todella laiskoja tappelemaan. Ehkä se riippuu kovasti myös ihmisistä. Minähän kai olen karttani perusteella ns. tappelupukari kun on paljon oinasta ja plutoa Cheesy mutta en ole.
Onhan minussa kipinää paljon, mutta en pidä riitelystä, räyhäämisestä ja draamasta, joten hommat yleensä tyrehtyy siihen, että kumpikin ärähtää kerran, sitten juodaan kahvit ja ruvetaan juttelemaan jostain muusta. Se on nopea laantuminen ja eteenpäin  Grin

tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #3 : 26.01.2012 09:57:11 »

Olemme molemmat kauriita ja yllättävää kyllä lähipiirissä on useampi kaurispari. Ei me mitään tasaisia olla ja ihmettelen monesti, että miten me on pärjätty, mutta tämä vuosi näyttää olevan tosiaan useasta eri näkökulmasta vivahdeikas.

Meille tulee transiittit eri aikaisesti, eli puoliso sai pari vuotta sitten pluto neliö aurinko, minulla nyt pluto yhtymä merkurius ja parin vuoden päästä pluto neliö aurinko. Minulla on ollut saturnuksen transiitteja pari vuotta (neliöitä) ja puolisolla uranuksen. Näin se tietenkin elämässä ja arjessa menee.

Tuota AP-kartan skorpioninousua mietin, että voisikohan se kaiken tämän keskellä olla tukeva vai riistävä elementti.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.01.2012 19:40:46 »

Minusta Skorpparinousu kuvaa sitä Pluto-teemaa, jota käytte jo transiittienkin tasolla lävitse. Kaksi eri menetelmää kuvaa samaa tarinaa. Vahva muutos on varmastikin tulossa - teihin sekä yksilöinä että sitä kautta parina. Mutta vaikka myrskyn kourissa usein kirpaiseekin, vaiva on sen arvoinen. Oikein työstettynä muutosprosessilla on myös valtava _positiivinen_ voima.
tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #5 : 28.01.2012 19:30:55 »

Kaksi eri menetelmää kuvaa samaa tarinaa.

Olipa mahtavasti määritelty. Samaa olen pohtinut itsekin niin tässä tilanteessa kuin omia karttoja ja transiitteja tarkasteltaessa. Menee viesti varmaan perille tämän vuoden aikana, mikä se sitten onkin, kun useasta suunnasta sitä vastaanotetaan.

Ja pitäisi varmaan ryhtyä näkemään asioissa nimenomaan se valoisa puolikin eli muutoksen positiivinen voima.

 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: