Kyseessä on yhden asiaa harrastavan näkemys kanavoinnista. Hän voi kokea asian telepatiana, muualla sitä kuvaillaan jollain muulla tavalla. Tämä on ensimmäinen kerta, kun itse törmään käsitteeseen telepatia kanavoinnin kohdalla. Tottakai jos joku kuulee sen kanavan äänen päässään, tuntuu se varmaan telepatialta. Itse käsitän kuitenkin telepatialla vain täällä fyysisellä tasolla elävien ihmisten välisen telepaattisen kommunikaation, tuo mistä linkittämäsi teksti puhuu, ei ole minulle telepatiaa vaan kanavointia. Huomaatko? Jos haluat puhua siitä, onko kanavointi telepatiaa vai ei, sinun pitää jutella noiden sivujen kirjoittajan kanssa. Minä olen edelleen sitä mieltä että ei ole.
Riittää siis että näkee unta? Miksi itse luet sitten Kryonin teoksia jos voit saada vastaukset suoraan kryoniltakin?
Edelleen olet siinä harhaluulossa, että jaan linkittämäsi sivuston kirjoittajan näkemykset siitä että kanavointi on telepatiaa En jaa niitä, en ole sitä mieltä että kanavointi on telepatiaa ja vaikka olisikin, minulla itselläni ei ole telepaattisia kykyjä. (Enkä sellaisia edes haluaisikaan).
Jotta saisin vastauksia Kryonilta, minulla pitäisi ensinnäkin olla kysymyksiä Kryonille.
Mistä päättelit, että minulla olisi kysymyksiä? Ei nimittäin ole, elän hetkessä pohtimatta liikaa tulevia ja elämä kantaa. Kryoneita seuraan mielenkiinnosta vähän samalla tavalla, kuin seuraan uutisiakin päivittäin.
Toiseksi: En ole enää vuosiin lukenut niitä Kryon-kirjoja, koska ne tulevat viiveellä kun on suomennostyökin siinä välissä. Sen sijaan kuuntelen niitä kanavointeja sieltä netistä, koska niin pystyn seuraamaan niitä suht ajantasaisesti. Kryon kun puhuu hyvin usein nimenomaan ajankohtaisista aiheista. Tänäkin vuonna on tullut kasakaupalla kanavointeja sinne sivustolle ja olen ne kuunnellut lokakuuhun asti.
Kolmanneksi: Voisin saada Kryonilta vastauksia niihin kysymyksiin (joita minulla ei siis ole) jos kanavoisin Kryonia. Mutta minuapa kun ei lainkaan kiinnosta minkäänlainen kanavointi. Niin että kun en halua kanavoida (ja se miksi en on ihan yksityisasiani), eikä minulla ole edes mitään kysymyksiä Kryonille, niin kysymyksesi on minulle aivan epärelevantti.
Sinullahan niitä kysymyksiä - tai pikemminkin onkohan-tämä-kanavointi-oikeaa-ollenkaan tyyppisiä testejä on - ei minulla.
Lainaus
Lyhyesti kuvailtuna kanavoiti on tiedon siirtoa jossa yhteys on yleensä telepaattinen.
Eli kyllä Kryonille voidaan ylläolevan mukaan esittää ajatuksia joihin se voi sitten vastata kanavoijana toimivan henkilön kautta. Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa tai kanavoinnin määritelmien vastaista.
Kuten jo mainitsin, en jaa ko. sivuston kirjoittajan näkemystä siitä, että kanavointi on telepatiaa. Eivätkä jaa mitkään muutkaan lähteet joita olen aiheesta lukenut, tämä on ihkaensimmäinen kerta kun moisesta kuulen. Kysymyksesi on siis epärelevantti.
Jos haluat keskustella kanavoinnista telepatiana, sinun täytyy tehdä se jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä kanavointi on telepatiaa. Inttäminen aiheesta kanssasi ei nimittäin kiinnosta. Olemme tästä eri mieltä ja sillä siisti.