Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kesken unen herääminen  (Luettu 4333 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« : 21.02.2006 11:18:11 »

Minua askarruttaa suunnattomasti  idiot2, miksi herään aina kesken unen, johon minulle hetken aikaa erittäin tärkeä ihminen ilmestyy. (Kerroin/ kysyin jo aiemmin polttavasta kosketuksen tunteesta.)
Viime yönä hänellä tuntui olevan minulle jotakin asiaa, koska veti pois ihmisjoukosta... Miksi aina herään, kun hän ilmestyy uneeni? Pelkäänkö jotakin?
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2006 12:27:08 »

Oletko pohtinut seuraavia asioita:

Minkälainen suhde sinulla on tähän ihmiseen - miten koet hänen energiansa?

Voisiko hänen tehtävänsä olla 'herättäjänä' sinulle - havahduttaa sinua unen aikaan vallitsevasta elämäntilanteestasi tai niistä tapahtumista, joita uni heijastaa tms.

Onko esim. mahdollista, että tällä hetkellä kuljet 'lauman mukana' (vrt. väkijoukko) ja sinun olisi syytä pohtia, mikä on sinun oma, ainutlaatuinen tapasi ratkaista ja tehdä asioita. Se saattaa olla hyvinkin poikkeava yleisestä valtavirrasta, mutta on sinun valitsemasi tapa toimia niin, että voit paremmin toteuttaa elämäntehtävääsi.  angel
tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2006 10:59:35 »

Kiitos Elektra!  smitten

Miten koen hänen energiansa - siihen en osaa vastata, hän oli ohikiitävän hetken minulle erittäin tärkeä ja rakas mutta emme ole enää missään tekemisissä keskenämme. Olen vain ihmetellyt ja yrittänyt löytää selitystä äkilliselle välien rikkoontumiselle.

Siinä varmaan myös syy siihen, että näitä esille tuomiasi asioita en ole osannut edes ajatella... niissä on paljon mietittävää, sillä olen todella ollut ja olen edelleenkin 'hukassa' itseni kanssa.  idiot2 Tiedostamaton prosessi on siis myös käynnissä, kunhan vain opin 'lukemaan' viestejä...
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2006 12:41:01 »

Kiitos Unneli  smitten

Ehkäpä se ohikiitävä aika oli sinulle tärkeä - herättämään jostakin Wink

Toisten viestejä on muuten helpompi tulkita kuin omia Grin

*kahlaa itse umpimetsässä lumihangessa, eikä näe metsää puilta*
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: