Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sähköisen voimakas fyysinen vetovoima  (Luettu 19661 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.02.2006 20:48:23 »

Voimakkainta sähköä olen kokenut erään herran kanssa, jolla on Aurinko Jousimiehessä ja Kuu Skorpionissa. Sattumoisin omat vastaavat taivaankappaleet ovat täsmälleen oppositiossa hänen Aurinkoonsa ja Kuuhunsa (Aurinko Kaksosissa, Kuu Härässä). Ikäeroa meillä on puolisen vuotta, joten noin muuten planeetta-asetelmat ovat melko yhteneväiset.

Emme ole kuitenkaan koskaan seurustelleet, vaikka meillä on ollut kahteen eri otteeseen lyhyt suhde. En ole nähnyt häntä vuosiin, mutta jos näin kävisi, luulisin, ettei sähkö ole kadonnut minnekään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #16 : 24.02.2006 23:04:56 »

Selkälokki   smitten

Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3-4 vuotta. Joten se on siinä mielessä aika tuore suhde ainakin minulle koska olen näitä omítuisia ihmisiä joka ei kovin helpolla suhteisiin lähde. Edellinen suhde kesti noin 20 vuotta siis ihan pennusta lähtien. Meillä oli aika omituinen suhde nyt kun sitä osaa katsoa näin jälki viisaana.  Huh

Aika sinkkuna oli todella antoisa mutta huomasin itsestäni että en todellakaan päästä miestä lähelleni ellei siinä ole sitä jotain mikä vetoaisi minuun.

Taikuri   crazy2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 25.02.2006 22:27:19 »

Tere taikuri!!

No johan tuossa keskimääräisten suhteiden mukaan enimmät roihut kai olisi jo pitänyt lähteä, joten teillä tosiaan taitaa olla erityislaatuinen suhde.
Mukavaa kuulla välillä tuollaisestakin! Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #18 : 15.04.2013 23:54:04 »

Mars oppositio aurinko, mun kuu hänen alasolmullaan, ja Saturnus oppo aurinko...noh, siihen vetovoimaanhan se sit on jäänykki vaan, kulloistenkin sitoumusten takia  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 16.04.2013 16:20:01 »

Sähköisin vetovoima on ollut herran kanssa, jonka  aurinko antivertexilläni ja desc  aspect_con asc. Todella magneettimainen ja vangitseva vetovoima.


Nykyisen mieheni kohdalla vetovoima on taas toisentuntuista, lämpimämpää ja pehmeämpää. Hän täyttää minut lämmöllä ja kaikilla ihanilla tunteilla noin aina välillä arjenkin keskellä.  smitten Hänen kanssaan taas mm. molemmilla kuut toisen kuunsolmuakselilla.


Eri suhteet vain ovat tunnelmaltaan niin erilaisia, mielenkiintoista sekin on miettiä.

« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 16:29:13 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #20 : 16.04.2013 16:57:55 »

Tuli muuten mieleen, että erään toisen kanssa, jonka aurinko myöskin on antivertexilläni, on minulla ollut lapsesta asti jokseenkin vahva tunnetasoinen side. Kyseessä ei siis ole romanttinen suhde, mutta jokin henkilökohtainen vetovoima silti. Sen jälkeen, kun olin saanut käsiteltyä tuon yllä olevassa viestissä mainitsemani aurinko-miehen kanssa olleet asiat itselleni historian mappiin, olen huomannut ettei minulla ole ollut tarvetta ottaa yhteyttä tähän toiseen ihmiseen. (Ennen siis hän on väliajoin käynyt mielessäni ja yhteyttäkin tullut välillä otettua, vaikka muuten välimatka on jo muuten tehokkaasti sammuttanu yhteydenpitoa..) Lie johtuuko jostakin yhteydestä, että aurinko-antivertex hommat on nyt käsitelty, vai onko vain muun kehityksen kautta tullut tuo muutos ja sattumoisin molempien auringot ovat vain antivertexilläni?  Huh Harmi aina on, että vanhojen ystävien kanssa yhteydenpito jää, mutta tässä tapauksessa jokseenkin tuntuu, ettei ole tarvetta olla yhteyksissä enää.. Tai ainakaan samanlainen vetovoima tai tarve ottaa yhteyttä ei enää päde.

« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 17:13:24 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #21 : 17.04.2013 20:13:21 »

Meikäläinen on sinällään onnellisessa asemassa, sillä useamman vuoden yhdessäolon jälkeen tunnen miestäni kohtaan ihan käsittämätöntä, sitovaa vetovoimaa - ihan samanlaisena ja yhtä voimakkaana kuin silloin suhteen alkutaipaleella smitten Se olikin silloin menoa eikä meinaamista, järjellä ei ollut enää mitään tekemistä asioiden kanssa Cheesy

Mutta... Mikähän sen järjettömän vetovoiman voisi selittää, let's see...

Miehen  aurinko venus vaaka sekä pluto skorpioni ovat mun 8. huoneessa.

Asteentarkka  kuu aspect_opp kuu (mies vielä kaikenkukkuraksi  kuu vesimies ja Veskarit ovat useammankin kuin kerran saaneet meikäläisen polvet valahtamaan veteliksi Wink ).

Mun aurinko tekee asteentarkkaa aspect_sex :ä miehen kuu :lle.

Mun  pluto tekee asteentarkkaa  aspect_con :ää miehen  aurinko :lle.

Mun  mars tekee  aspect_squ :tä miehen  aurinko :lle (orbi 2 astetta).

Mun  venus  aspect_squ miehen  mars - klassinen seksiaspekti :Smiley

Asteentarkka  mars aspect_tri mars .

 venusvenus .

Miehen  uranus tekee  aspect_con :ää mun  aurinko merkurius venus -kolmikolle, sekä vielä  aspect_tri :ta mun  kuu :lle ( aurinko kuu -aspektit tarkkoja, orbi 2-3 astetta,  venus merkurius -aspektit vähän väljempiä).

Miehen  askendentti aspect_con mun  vertex (orbi tosin 3-4 astetta).

Miehen  vertex aspect_opp mun  kuu (orbi 2-3 astetta).

Miehen neptunus aspect_opp mun kuunsolmu .


Kompositiossa kaikki planeetat löytyvät yhdestä läjästä 7. huoneessa! Plutoa lukuunottamatta, joka on sijoittunut hankalampaan 6. huoneeseen Embarrassed Kompositio- askendentti harka .

Että eiköhän näillä jo jotain vipinää kehitetä! Wink  Olen aina ollut sitä mieltä, että meidän synastriakartta on voimakkaista sekä haasteellisista aspekteista huolimatta erityinen Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #22 : 22.04.2013 09:19:29 »

Erittäin sähköinen fyysinen vetovoima pyyhkäisi ylitseni kun näin tulevan seurustelukumppanini, sittemmin eksäni ekaa kertaa baaritiskillä. Se oli menoa samantien. Järjetön intohimo kesti osaltani pari vuotta ja edelleenkin pidän häntä erittäin sytyttävänä, vaikka erosimmekin.
Mulla on venus-pluto konkunktio ja hänellä puolestaan venus-pluto oppositio ja tuo kuvio teki siis opposition kartoillamme. Olen pitänyt sitä suurimapana syyllisenä. Kyseinen oppositio vielä sijoittuu huoneisiini 11-5.

Lisäksi kartalla on mm. uranus-kuu neliö/oppositio, nousevamerkkini on skorppari ja hällä aurinko härässä (muutenkin pidän härkämiehiä ylivoimaisesti seksikkäimpinä) Hänen kuu yhtymä mun chiron ja hänen chiron yhtymä mun noususolmu.

tallennettu

Aurinko vaaka 10.
ghede
Vieras
« Vastaus #23 : 02.05.2013 20:18:35 »

Varmaan Uranuksen aspektit persoonallisille planeetoille kielii tuosta vetovoimasta. Vertexillä ja kartan akseleilla taitaa myöskin olla sormensa pelissa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: