Juu rakkaalla pitäs olla AC/DC Kauris tai Saturnus 1-2 orbilla ko. akselilla niin silloin löytyy sitä
yhteisymmärrystä ja kompromissihalua mitä liitossa vaaditaan mutta silloinkin täytyy tietty
täsmätä muutkin aspektit kun 2 liian omanapaista ei sovi saman katon alle.
Vastamerkki voi olla noiden lisäksi toki mahdollinen jos aspektit sitä tukee mutta toi on
yx parhaimpia palikoita, toki voi olla Venus/Kuu Kauriissa mut useimmiten ystävyyttä..
Kuitenkin jos joku suhde tuntuu täydellisen hyvältä pidempään niin ei pidä liikaa katsoa karttaa
siinä kohtaa jos molemmista tuntuu ihanalta olla 24/7 saman katon alla. Kotioloissa Neitsyt niin
mitäs luulisit et tapahtuu jos siel on liian samanhenkinen, olisko haasteet puuttunu tai ollu liikaa
tai liian tasasta sun makuun, joku näistä varmaan mutta ethän karsi ketään sen vuoksi kun jonkun
kartalla Neitsyt voi toimia sunkin kartalle upeesti jos vaikka tuo AC/DC natsaa niin tarkottas et
menis siippa ohi suun vaan sen takia et tuijotat sitä et on Neitsyt, muut palikat siis voi stemmata..
No juu, sun kartalla onkin tosi kylmä ihminen.. hih ainoo mikä tossa piti paikkaansa on
toi skorpparin seksuaalisuus, niin ja toi söpöys kun me kaikki Stelliumin omaavat ollaan
tietty h..tin söpöjä
Lentosuukko
Et oo tainnu huomatakaan mutta sussa on vahva maa ja ilmakin, vesi vanhin voitehista
kuitenkin vaikka miten yrität saada itsestäsi pahaa niin sorppa ei onnistu tuolla kartalla..
No siinä tuli just niin täydellisesti tuo Pääziäisen tarkootus, uuden alku ja syntymä eikä oo montaa
päivää kun oli täysikuu :
Ja niin sitä sammaa sinnekin kultasein kuten myös muillekin, ota rennosti Indi, elämä on ihanaa
En oikein usko, että toinen DC
toimisi, varsinkaan kun en oikeen koe vetoa
naisia kohtaan, mutta sitten taas pakko myöntää, että
naiset on upeita olentoja. Mitä muuten tarkoittaa
1 tai 2 orbilla?
Ongelma
kanssa oli vähän se, että oli tosiaan liian tasaista ja siitähän niitä ongelmia vasta syntyikin. Oppositiossa kiehtoo juuri se, että intohimo ei varmasti jäisi puuttumaan. Kokemukseni perusteella mitään yhteisymmärrystä mistään ei synny, saatika sitten ymmärrystä yhtään millään kommunikaatioon liittyvällä, mutta yhteenkuuluvuuden tunne on silti ihan käsittämätön. Tiedä sit voiko tommosessa elää, mut oon niin jääräpää, että death before dishonour, victory at all costs tai jotain sellasta, you got the idea. Ehkä mun pitäis luopua ajatuksesta, että parisuhde on joku linnoitus, mitä puolustetaan viimeiseen hengenvetoon. Se on kai noita
hömpötyksiä.
Stellium aiheuttaa söpöyttä, allekirjoitan. Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta mun pikkusiskon syntymäkartalla on aivan sairas stelliumi
merkissä
ja se on niin maailman söötein likka kuin olla ja voi.
Tässä tapauksessa suosittelisin sitten sitä härkää, sori vaan.
Mein Gott! Ei se mitään, mikään ei ole mun mielestä romanttisempaa kuin se, että mut halutaan omistaa. I submit!
Ai niin, mää haluun kans tulla hypnoosi iltaan.