Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 141194 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #135 : 08.04.2012 14:08:32 »

Mulla on mieles tietyntyyppinen nainen ja yks olis tarjol mutta se on liian vanha Ozille,
sen takia mää pidän silmät ja korvat auki kun oon ennenki järjestelly ja ne on naimisis
etten oo siin hommas mikkää turha mimmi   coolsmiley

Ihanat pääziäiset kaikil, mä olen 4v kummityttöä vahtimassa, siis parhaillaan sen unia tietty Smiley)

Pieni ikäero ei ole pahaks, viittä vuotta ei edes huomaa ja kymmenen menee vielä. Vettä ja Tulta mussa on jo ihan liikaa, et ei ihmisiä, joilla ne merkit on vahjoja kiitos, eikä myöskään vanhasti neitsyt merkkisiä, yhdestä on todella huono maku suussa, enkä kestä niiden nipottamista ja neurooseja. Eikä mielellään myöskään  kaksoset vaaka vesimies ihmisiä, se jättää vaihtoehdot aika vähiin, tosin en kyl muutenkaan edes harkitsisi muita kuin ihmisiä, joilla on vahva  kauris tai  harka kartallaan.  Tongue

Muista mainita niille, että olen veemäinen megalomaanikko, egoni on isompi kuin Madonna potenssiin sata, olen kylmempi kuin absoluuttinen nollapiste, seksuaalisempi kuin lauma paviaaneja ja söpömpi kuin vastasyntynyt hylje.  buck2

Mieletöntä pääsiäistä kaikille, aivot narikkaan ja ristille roikkumaan, niin että noi kolmantena päivänä herätä darrassa ja nousta kuolleista. Ainakin sata suukkoa ja halia kaikille.  smitten
Juu rakkaalla pitäs olla AC/DC Kauris tai Saturnus 1-2 orbilla ko. akselilla niin silloin löytyy sitä
yhteisymmärrystä ja kompromissihalua mitä liitossa vaaditaan mutta silloinkin täytyy tietty
täsmätä muutkin aspektit kun 2 liian omanapaista ei sovi saman katon alle.  coolsmiley

Vastamerkki voi olla noiden lisäksi toki mahdollinen jos aspektit sitä tukee mutta toi on
yx parhaimpia palikoita, toki voi olla Venus/Kuu Kauriissa mut useimmiten ystävyyttä..

Kuitenkin jos joku suhde tuntuu täydellisen hyvältä pidempään niin ei pidä liikaa katsoa karttaa
siinä kohtaa jos molemmista tuntuu ihanalta olla 24/7 saman katon alla. Kotioloissa Neitsyt niin
mitäs luulisit et tapahtuu jos siel on liian samanhenkinen, olisko haasteet puuttunu tai ollu liikaa
tai liian tasasta sun makuun, joku näistä varmaan mutta ethän karsi ketään sen vuoksi kun jonkun
kartalla Neitsyt voi toimia sunkin kartalle upeesti jos vaikka tuo AC/DC natsaa niin tarkottas et
menis siippa ohi suun vaan sen takia et tuijotat sitä et on Neitsyt, muut palikat siis voi stemmata..  coolsmiley

No juu, sun kartalla onkin tosi kylmä ihminen.. hih ainoo mikä tossa piti paikkaansa on
toi skorpparin seksuaalisuus, niin ja toi söpöys kun me kaikki Stelliumin omaavat ollaan
tietty h..tin söpöjä knuppel2

Lentosuukko  smitten

Et oo tainnu huomatakaan mutta sussa on vahva maa ja ilmakin, vesi vanhin voitehista
kuitenkin vaikka miten yrität saada itsestäsi pahaa niin sorppa ei onnistu tuolla kartalla..  2funny
No siinä tuli just niin täydellisesti tuo Pääziäisen tarkootus, uuden alku ja syntymä eikä oo montaa
päivää kun oli täysikuu  :Smiley

Ja niin sitä sammaa sinnekin kultasein  kuten myös muillekin, ota rennosti Indi, elämä on ihanaa smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #136 : 08.04.2012 14:17:30 »

Älä huoli, minsa. Miehän oon parasta aikaa rennompi ku pariin kuukauteen. Oon suorastaan keitetyn spagetin rento enkä yhtään al dente.  smitten smitten

Kyllä varmaan pitää harrastaa jotain ylilällysöpöä ryhmähalailua seuraavan kerran. Ja pidetään sit me akat huoli että Oz on keskellä.  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #137 : 08.04.2012 14:25:54 »

Älä huoli, minsa. Miehän oon parasta aikaa rennompi ku pariin kuukauteen. Oon suorastaan keitetyn spagetin rento enkä yhtään al dente.  smitten smitten

Kyllä varmaan pitää harrastaa jotain ylilällysöpöä ryhmähalailua seuraavan kerran. Ja pidetään sit me akat huoli että Oz on keskellä.  smitten

Spagetti al dente   2funny   Kiss   2funny

Just de kyl niin jättehyvä, niin tehrää  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #138 : 08.04.2012 17:01:04 »

Spagetti al dente   2funny   Kiss   2funny

Nyt tekee pikkasen mieli vaihtaa tuo teksti mun profiiliin ton "hapankorppu":n tilalle. 2funny Tosin en mä raaski kun toi hapankorppu viittaa mun ajoittaisen happamuuteni ja kuivuuteni lisäksi mun ruokavalioonikin, joka on ollut viime aikoina erittäin hapankorppupainotteinen.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2012 17:26:17 kirjoittanut Indium » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #139 : 08.04.2012 18:25:30 »

Spagetti al dente   2funny   Kiss   2funny

Nyt tekee pikkasen mieli vaihtaa tuo teksti mun profiiliin ton "hapankorppu":n tilalle. 2funny Tosin en mä raaski kun toi hapankorppu viittaa mun ajoittaisen happamuuteni ja kuivuuteni lisäksi mun ruokavalioonikin, joka on ollut viime aikoina erittäin hapankorppupainotteinen.

Mä haluun ton Tykkää täpän tänne kans, oonkin miettiny mistä toi hapankorppu tuloo mut en oo muistanu kysyä.

Luit siis ajatukseni  knuppel2  -Magdalenan hymyä

Nyt mä lähden Filmtowniin hakeen jottai kivaa illaniloa kun ei telkust näytä tulevan mittää tickedoff
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #140 : 10.04.2012 08:34:24 »

Luit siis ajatukseni  knuppel2  -Magdalenan hymyä

He hee niin tein  Grin Mutta eipäs nyt heilutella mitään mailoja siellä, vai oliko hapankorpputieto vaarallinen juttu? smitten

Oliko siitä hypnoosi-illasta mitään uutta tietoa? En tahdo missata.

Ja entäs Treen isompaan miittiin kulkeminen? Kyllä mä kuskina toimia voin, jos joku muu osaa perille (olin jääkaapilla kun luoja jakoi suuntavaistot) ja jos luotatte että meidän kollektiivinen hyvä tahto pitää mun autoni kasassa. Sitä aletaan tarvita aika paljon jo kun se on niin vanha romun reppana ja mua vähän on alkanut arveluttaa kärrätä sillä muita ku ittiäni.

Toisaalta tällä  smitten :n määrällä ei koskaan tiedä miten kevyesti se kulkiskaan  smitten

Mutta toki muitakin vaihtoehtoja miettiä sietää.
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #141 : 10.04.2012 09:51:19 »

Oli jo aiemmin puhetta, että hypnoosi-ilta pidettäisiin ma. 16.4. Minulle sopii kyllä melkein mikä päivä tahansa. Paikasta ei ole vielä tietoa.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #142 : 10.04.2012 13:18:09 »

Luit siis ajatukseni  knuppel2  -Magdalenan hymyä

He hee niin tein  Grin Mutta eipäs nyt heilutella mitään mailoja siellä, vai oliko hapankorpputieto vaarallinen juttu? smitten

Oliko siitä hypnoosi-illasta mitään uutta tietoa? En tahdo missata.

Ja entäs Treen isompaan miittiin kulkeminen? Kyllä mä kuskina toimia voin, jos joku muu osaa perille (olin jääkaapilla kun luoja jakoi suuntavaistot) ja jos luotatte että meidän kollektiivinen hyvä tahto pitää mun autoni kasassa. Sitä aletaan tarvita aika paljon jo kun se on niin vanha romun reppana ja mua vähän on alkanut arveluttaa kärrätä sillä muita ku ittiäni.

Toisaalta tällä  smitten :n määrällä ei koskaan tiedä miten kevyesti se kulkiskaan  smitten

Mutta toki muitakin vaihtoehtoja miettiä sietää.

Hih, mä lupasin Aquilalle et voin tulla sitä kautta kun sama ajanko someron vai turun kautta eli mun kyydis pääset tampereelle ja mulla on navigaattori niin enköhän mä osaa perille asti kun te vähän neuvotte vieres et älä sieltä ku mennään tuolta Smiley hih
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #143 : 10.04.2012 13:23:34 »

Oli jo aiemmin puhetta, että hypnoosi-ilta pidettäisiin ma. 16.4. Minulle sopii kyllä melkein mikä päivä tahansa. Paikasta ei ole vielä tietoa.
Mulla se yrittäjäkurssi joten en pääse mutta ke 18.4. satun oleen turus, tosin se ei varmaan käy sulle. Smiley

-M-
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #144 : 10.04.2012 14:47:22 »

Periaatteessa minulle sopii kaikki viikonpäivät hypnoosi-iltaa varten, vain tiistait ja torstait vaatii tarkennusta.

Pidetään sitten vaihtoehtoina ensi viikon maanantaita ja keskiviikkoa, ja valitaan niistä se kumpaan enemmän väkeä pääsee.
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #145 : 10.04.2012 22:28:22 »

18.4 sopii mullekkin näil näkymin ihan hyvin.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Indium
Vieras
« Vastaus #146 : 11.04.2012 12:22:48 »

Jees.  Smiley Tää on tällänen lukukuittailu vaan.  Cheesy
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #147 : 11.04.2012 12:35:00 »

Jees.  Smiley Tää on tällänen lukukuittailu vaan.  Cheesy

Hauska tietää että olet elossa,  2funny  mutta odotin kommenttia tuosta päivämäärästä 18.4. sopisiko se sinulle ?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #148 : 11.04.2012 12:39:12 »

Jees.  Smiley Tää on tällänen lukukuittailu vaan.  Cheesy

Hauska tietää että olet elossa,  2funny  mutta odotin kommenttia tuosta päivämäärästä 18.4. sopisiko se sinulle ?

 Cheesy Voi totta vie, olen elossa, ja vielä niin paljon enemmän kuin itekään uskon.

Mutta hyvä on, jos toi 18.4. käy Minsalle niin käypi se minullekin.  Cool 
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #149 : 11.04.2012 13:04:04 »

Hypnoosi-illan aikataulu on sitten päätetty, ja se on ensi viikon keskiviikko 18.4. Kellonaika tarkennetaan myöhemmin, ja paikasta ilmoitetaan yksityisviestissä kaikille ilmoittautuneille.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: