Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huhuu, onko täällä vielä v. 2006 ja sitä ennen liittyneitä jäseniä?  (Luettu 80908 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #75 : 12.05.2012 21:19:49 »

Eiköhän itse viestit ja asian paljastaminen juuri paljasta itse kirjoittajan mutta jokainen tietty
taaplaa tyylillään..  :Smiley

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #76 : 13.05.2012 13:56:03 »

Yleensä vaan jos ihminen on oikeasti vaarassa ja haluaa pysytellä tuntemattomana niin ei tuo sitä
koko ajan esiin kuka on.. kannattaa varmaan miettiä miten ihmisille kirjoittelee, ettei tarvitse
poistella koko viestiketjuja ja ottaa uutta nikkiä käyttöön kun sitten kuitenkin tiedottaa siitä niin,
että kaikki tietää kuka on.. unohtui ilmeisesti se turvallisuus  2funny

-M-


 
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #77 : 13.05.2012 22:47:51 »

Niin...
samaa olen minäkin huomannut tai toisinkin; että miten minä tuollaista olen osannut.
Kun taas on aikoja, ettei osaa sanoa mitään, on ihan tööt.

Ikävä, kun jotkut kurkistelevat ja sitten häipyvät. Mutta suotakoon se heille, sillä tämä on vapaa areena.  Cheesy Smiley
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #78 : 13.05.2012 23:00:29 »

Moi Myelene,

mä puhuin Aminthirin Tammi-Helmikuisista viesteistä etten kovin vanhoista siis ja sellaista tekstiä ei kenenkään pitäisi kirjoitella kenellekään.. Jokainen toki muuttuu vuosien varrella mutta tässähän ei ollut siitä kyse, olisit kyllä samaa mieltä jos olisit nähnyt kyseiset viestit, ne kun oli sen verran ala-arvoisia ettei sitä halua edes toistaa eli syytäkin oli kyllä poistaa ne ketjut sitelta..

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #79 : 14.05.2012 12:54:48 »

Ette lie nähneet viestejä joita sitella kirjoitteli joten silloin on aika vaikea kommentoida
kyseisiä viestejä kun ei tiedä mistä puhutaan.  coolsmiley
Ei ole kyse teidän kevyistä heitoistanne vaan vakavista asiasta.

Tarkoitin viestilläni sitä, että hänen ei kannata itse kirjoitella ja tuoda sitä toisellakin
nimimerkillä julki kuka on kun paljasti sillä itsensä.. se on huomionhakuisuutta ei siis
turvallisuuden etsimistä.

Mutta hän on poistunut keskuudestamme nimimerkillään joten hän ymmärsi pointin...

Toivotaan, että kirjoittelutapa muuttuu ettei niihin tarvitse puuttua.

Mä en ole siis toinen osapuoli vaan näin ne viestit alkuvuodesta mitkä sitelta poistettiin.

-M-
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 14.05.2012 15:27:35 »

Minusta niissä viesteissä ei ollut mitään ihmeen vaarallista, makuasia varmaan.

Jos kirjoittaa tälle palstalle nimimerkillä muulta kuin omalta kotikoneelta (tai käyttää IP-osoitteen tuntemattomaksi tekevää systeemiä kotikoneella) niin mitä ihmeen pelättävää on missään kirjoittelussa?  Shocked

Oman IP-osoitteen suojaaminen on nykyään aika triviaali juttu, jos siihen viitsii paneutua, netistäkin löytyy ohjeita ja ohjelmia asiaan kasapäin. Turhaa puuhaa pelotella kirjoittajia, varsinkin kun mainitun nimimerkin kirjoitukset olivat lähinnä turhasta suuttumista ja väärinymmärrystä, eivätkä esimerkiksi mitään rikollista, kuten kiihottamista kansanryhmää vastaan tms.  idiot2

Itse olen kirjoitellut täällä vuodesta 2005 ja samalla nimimerkillä edelleen. Kirjoitukset pysyvät asiallisina, kun muistaa kirjoittaessaan haluavansa säilyttää saman nimimerkin aina. Ei kannata kirjoittaa mitään, minkä takana ei halua omana nimimerkkinään myös seisoa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 14.05.2012 20:47:15 »

No joo... Huh

kyllähän minullakin on joskus kulmakarvat nousseet toisen avoimuudesta ja suorasukaisuudesta. Mutta varmaan jokainen on oppinut, että rivien välistä voi lukea kaikenlaista, myös sellaisen valheellisen ja ilkikurillisen tekstin, jolla ehkä vain haluaa ärsyttää muita, tai mikä ei sano mitään. Ehkä joillakin on tosivaikea ilmaista itseään oikealla tai ymmärrettävällä tavalla, helpompaa keljuilla. Oppimansa kieli, sitä on vaikea muuttaa, jos tiettyä tyyliä on käyttänyt vuosia.

Olen huomannut että lukiessa erilaisia tekstejä, niille herkistyy. Joku joskus sanoikin, että jokaisen kirjoittelukin värähtelee omaa aaltoansa ja vaikka nikki vaihtuu, henkilön voi tunnistaa.

Olen itse aika avoin ja joskus siitä on huomautettukin, että varoa pitäisi. Niin kauan, kuin se avoimuus koskee vain omaa itseä eikä muita, ei varmaankaan niin vaarallista. Wink

Tai niin kauan kuin on törmäämättä 'ilkivaltaan', sitä avoimuutta pitää yllä. En vielä tiedä miltä tuntuu törmätä siihen. Sekin varmaan vielä eteen tulee... Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #82 : 14.05.2012 21:00:02 »

Hei kaikille ja hali Tiigrikselle, joka minutkin muisti viime joulukuussa  Kiss

Uskaa tai ette, mutta täällä poikkean säännöllisesti  Cheesy mutta lähinnä omassa astrossani. Miksi sitten nyt jäin plaraileen juttuja ja silmät osuivat tähän ketjuun  smitten
Viimeinen kulunut vuosi oli elämässäni kuin kymmenen vuotta  Undecided Muutoksen tuulet pyyhkäisivät syvältä ja jättivät arpia jälkeensä. Vaikka varmasti joku voisi tökätä minua silmään, kun "pienistä" murrun, mutta murheet ne ovat jokaisella ja kun osuu oikeaan kohtaan tarpeeksi monta kertaa. Kaiken kaikkiaan siis voi taakse katsellessa todeta, että muutos oli usean vuoden summa. Silloin aikoinaan, kun tänne eksyin olin ns.sumussa ja siitä ollaan tultu piiitkäää matka  smitten Hyvään suuntaan näin pitkällä aika välillä tarkasteltuna!
No, en tiedä onko suunta tasainen ja tappava, vai parempaan? Päivä, viikko, kuukausi ja vuosi kerrallaan on varmaan hyvä systeemi  Wink Ei ala ahdistamaan!
Taivaalleni kurkin usein kartan kautta ja jos jotakin, niin syntipukin tai hyvän tekosyyn sieltä usein saa  Grin Eli kun ehdin tutkin asioita oman ja läheisteni kartoilla. Todella mielenkiintoista edelleen, vaikka aina huomaa kuinka vähän tietää  Cool

Kaikkea hyvää ja kaunista kaikille tasapuolisesti  smitten Täällä ollaan kuin tähdet taivaalla. Aina ei näy, mutta tiedät niiden olevan siellä  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 14.05.2012 21:53:56 »

Jotenkin lämmittää hirveästi, kun kurkistatte tänne! Kiitos Kide ja Somakin!  smitten

Kiitos kun kerrotte elämänkulustanne! Muistan kun Pluto tuli Kauriiseen ja puhuttiin suurista muutoksista. Niitä on todella kaikilla ollut!
Yhteiskunnallisestikin, ympäristössä ja maailman laajuisesti.  Undecided  Kasvamme, hioudumme...Voi että minäkin olen paljon oppinut täällä, siis muutakin kuin astrologiaa!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #84 : 15.05.2012 12:28:09 »

Moi E

Kuten huomaat, vastaukseni kesti viestiisi ja minulla on ollut hiukan sama meiniki. en ole paljoa täällä käynyt pyörimässä viime vuosina. Mutta täällä ollaan ajoittain.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #85 : 15.05.2012 17:47:17 »

Liityin Astroon myös 30.3.2006.
Aika muuttaa ihmistä ja niin sen pitääkin olla.
Olen seurannut nyt vähemmän tätä sivua mutta käyn
myös kurkkailemassa kiinnostavia keskusteluja.
Omassa elämässäni on tapahtunut, että olen palanut juurilleni,
takaisin Helsinkiin, ja olen onnellinen siitä ratkaisustani.
Opiskelen edelleen, joka päivä tietoisuus kasvaa ja
asioita annetaan eteeni käsiteltäväksi, syngroni toimii
kun heittää ajatuksen tai kysymyksen, niin jostain se vastaus
annetaan. On hyvä että on tällaisia sivustoja, koska jokainen
me olemme olleet alussa ja rinnallakulkijoita on tarvittu.
On vaan muistettava se että jokaisen tulee tehdä
oppimiskokemuksensa itse, siten siitä on uskomaton hyöty, itselle.
Vaikeudet ovat niitä testejä, minusta oppiminen on
kivaa.
Mukavaa alkavaa kesää teille kaikille, ja muistakaa
aurinko on kuuma sieltä tulee säteilyä, suojatkaa ainakin
silmänne jos ei muuta.
 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #86 : 15.05.2012 22:36:03 »

Mukava kuulla sinustakin Mateve!  smitten

Tämä tyttö alkoi yrittäjäksi, se kahvila, mutta sitä ennen teen ruusujen opintomatkan Bulgariaan Ruusulaaksoon. Tämä on jo kolmas kerta, kun sinne yritän, ja nyt on jo sentään liput!  Cheesy Odotan kovasti matkaa, muutama päivä vielä!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #87 : 16.05.2012 10:15:19 »

Upeaa matkaa sinulle Esmis  Cool
Laiva odottaa minuakin, toivotaan suotuisia ja lempeitä tuulia
 ja sinulle ihania uusia ruusukokemuksia.
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 16.05.2012 22:44:12 »

Kiitos teille! Tuntuu että tarvitsen kovasti sen matkan... :Smiley

Hyvää laivamatkaa Matevelle ja kaikille kesäreissaajille!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #89 : 20.05.2012 10:47:16 »

*Kide*! Mietin sinua ihan vasta, tänään aiemmin päivällä! smitten
No, mutta Soma  smitten Olen otettu, kiitos  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: