Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huhuu, onko täällä vielä v. 2006 ja sitä ennen liittyneitä jäseniä?  (Luettu 80910 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 15.12.2011 16:26:09 »

Hei!

Minulla on ollut sellainen elämäntilanne, että astroilu on jäänyt taka-alalle, mutta haluaisin palata tänne kuikuilemaan ja opiskelemaan.
Ihmettelen, onko täällä vielä 'vanhoja' tuttuja tai tuntemattomia, jotka liittyivät mukaan jopa kuusi vuotta sitten. Tutustuin moneen ja tapailen heitä muualla, mm. facebookissa tai omissa blogeissa, mutta se vanha tuttu keskustelu astro-jutuista tai huuhaa- sekä vaihtoehto-
jutuista on jäänyt. Minulle tämä on ollut mukavaa ja opettavaista aikaa.

Miten teillä? Miten olette astrologiassa 'edistyneet' tai siitä opiskelleet? Mihin teitä on elämä vienyt henkisellä sektorilla?

Taas uteliaana omalla tiellänsä Esmiralda   Cool Huh :Smiley Wink smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2011 16:54:30 »

Mä oon edelleen täällä kuikuilemassa  :Smiley.
Liityin uudelleen astroon tuolloin 2006 kun jostain syystä edellinen profiili vain hävisi.

Astron opiskelu on jämähtänyt pahasti paikoilleen eikä edistystä juuri siinä tapahdu, ymmärryskyky löysi seinän/muurin tms  2funny.
Muutenkin elämässä jälleen lähes täysin paikoilleen pysähtynyt vaihe.

Mukavaa "nähdä" suakin taas -ihanaa kun tulit  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.12.2011 17:42:26 »

Hei Eppana, muistan toki sinut, kiva kun olet säilyttänyt profiilisi, niin ei tartte miettiä kuka olitkaan. Minullakin vanha 'metsätonttu' hävisi ja tulin tuolla esmirallalla, lal,lal,laa...

Mariella taas on varmaan ollut joku toinenkin nimi?

Onkohan se yleistä kosmista tuo jämähtäneisyys tai muuten vain. Mehän elellään 'aikansa kutakin' -rytmillä aika lailla. Minä kun olen Rapu, niin yleenäs kävelen tällain taaksepäin mielelläni.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 15.12.2011 18:23:58 »

Minäkin oon liittynyt 2006, mutta en varmaan silloin osallistunut keskusteluihin paljonkaan, muuta kuin kyselemällä ja ihmettelemällä.  Kaikki oli silloin uutta ja outoa, nyt pikkuusen ymmärtää edes astrologian alkeita.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 15.12.2011 19:37:19 »

niinpä niin, 2005 liittynyt, mutta kovin aktiivinen kirjoittelija en ole ollut niin eipä tiedä muistaako minua sieltä sitten  Smiley
Meni muuten hetki silloin joskus kun tajusin että Metsätonttu oli nykyään Esmiralda. Jäi mieleen tuo vanha nikki nimittäin..

Astrologia se säilyy elämässä aina osittain mukana vaikkei suoranaisesti mistään opiskelisikaan. Aina peilaa asioita sen kautta, tällaiseksi sitä on tullut.  Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.12.2011 20:44:38 »

Tuttujapa olette molemmat, Meimi ja Ave, olemme varmaan joitakin asioita puineet, vaikka ei noita nk. mielipiteitä muistakaan.
Olispa kiva tietää, kuka meistä on 'vanhin' täällä mukana ollut.

Varmaan meillä kaikilla on väliin ollut hiljaisia kausia, mutta kurkisteltu tänne ollaan.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #6 : 15.12.2011 20:54:02 »

Kilpailen sarjassa vanhat astroilijat.  Grin Ensimmäisen kerran rekisteröidyin silloiselle astro foorumille jo 2004. 2005 ja 2006 kirjoittelin tosi aktiivisesti. Sittemmin vaihtelevasti ja nyt oli tosi pitkä tauko kunnes tänä vuonna taas tulin takaisin. Nimimerkkejä mulla on ollut monta. Ihan ensimmäinen oli Alzbeta ja silloin kun aktiivisimmin kirjoittelin olin Lilja-82.

Astrologian harrastusta en silti ole unohtanut. Nyt tänä vuonna siihen on tullut vielä ihan uusi aspekti kun olen kirjoittanut Astrologisen seuran lehteen ja sitä toivottavasti jatkan myös ensi vuonna.  Smiley

Mukava täällä on vaihtaa ajatuksia astrologiasta, vaikka toisaalta ne jutut tuppaa aika usein menemään tuonne kahvituvan puolelle, mutta ei se mitään.  2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 15.12.2011 20:54:59 »

Silloin kun itse liityin oli tämä "uusi foorumi" juuri perustettu, siis alueet aika tyhjinä. Mutta liikkuuhan täällä vielä porukkaa jotka niillä edellisilläkin fooruimeilla jo liikkuivat..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 15.12.2011 21:48:06 »

Kilpailen sarjassa vanhat astroilijat.  Grin Ensimmäisen kerran rekisteröidyin silloiselle astro foorumille jo 2004. 2005 ja 2006 kirjoittelin tosi aktiivisesti. Sittemmin vaihtelevasti ja nyt oli tosi pitkä tauko kunnes tänä vuonna taas tulin takaisin. Nimimerkkejä mulla on ollut monta. Ihan ensimmäinen oli Alzbeta ja silloin kun aktiivisimmin kirjoittelin olin Lilja-82.

Astrologian harrastusta en silti ole unohtanut. Nyt tänä vuonna siihen on tullut vielä ihan uusi aspekti kun olen kirjoittanut Astrologisen seuran lehteen ja sitä toivottavasti jatkan myös ensi vuonna.  Smiley

Mukava täällä on vaihtaa ajatuksia astrologiasta, vaikka toisaalta ne jutut tuppaa aika usein menemään tuonne kahvituvan puolelle, mutta ei se mitään.  2funny

Muistan Lilja-82:n! Minäkin yhdistyin tänä vuonna Suomen Astrologiseen seuraan ja yritän saada jotakin tolkkua siitä upeasta lehdestä.  Wink  Viimeksi tutustelin Uranukseen. Hyvä lehti! Jatka vain! Eli jäin tosiaan astrologiaan kiikkiin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #9 : 15.12.2011 22:05:58 »

Minä olen liittynyt 5.12.2005.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Lizzy
Vieras
« Vastaus #10 : 15.12.2011 22:19:47 »

Kilpailen sarjassa vanhat astroilijat.  Grin Ensimmäisen kerran rekisteröidyin silloiselle astro foorumille jo 2004. 2005 ja 2006 kirjoittelin tosi aktiivisesti. Sittemmin vaihtelevasti ja nyt oli tosi pitkä tauko kunnes tänä vuonna taas tulin takaisin. Nimimerkkejä mulla on ollut monta. Ihan ensimmäinen oli Alzbeta ja silloin kun aktiivisimmin kirjoittelin olin Lilja-82.

Astrologian harrastusta en silti ole unohtanut. Nyt tänä vuonna siihen on tullut vielä ihan uusi aspekti kun olen kirjoittanut Astrologisen seuran lehteen ja sitä toivottavasti jatkan myös ensi vuonna.  Smiley

Mukava täällä on vaihtaa ajatuksia astrologiasta, vaikka toisaalta ne jutut tuppaa aika usein menemään tuonne kahvituvan puolelle, mutta ei se mitään.  2funny

Muistan Lilja-82:n! Minäkin yhdistyin tänä vuonna Suomen Astrologiseen seuraan ja yritän saada jotakin tolkkua siitä upeasta lehdestä.  Wink  Viimeksi tutustelin Uranukseen. Hyvä lehti! Jatka vain! Eli jäin tosiaan astrologiaan kiikkiin.

Kiva että joku muistaa. ja minäkin muistan metsätontun.  Smiley  Liityin tosiaan itsekin tässä syksyllä SAS:aan ja sain tervetuliaisiksi sellaisen pinon astrologisia karttoja ja lehtiä ja monisteita, että riittää varmasti selvittämistä ja tutkimista pitkäksi aikaa!  Cheesy Kirjoitin ensimmäisen juttuni Neptunuksesta, mikä sen parempi aihe tällaiselle Kuu Kalalle, joka on sydämessään haahuilija. Olen sentään ennen 30 ikävuotta julkaissut jotain kirjallista. Olen niin ylpeä.  coolsmiley Se olisi hyvä lisä CV:hen. Tosin en tiedä moniko työnantaja arvostaa astrologiaa.  Grin
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #11 : 15.12.2011 22:35:16 »

Huhuuu!

Olen liittynyt tänne lokakuussa 2005, ja ollut koko ajan samalla nimimerkillä.
Alkuun kirjoittelin enemmän, mutta nyt on muut sivut netissä vetäneet enemmän.
Astrologiaa toki seuraan, mutta opiskeluun en ole innostunut. Sen sijaan henkisten asioitten imussa mennään... smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.12.2011 22:35:49 »

Onpa kiva kun teitä löytyy!  Smiley

Muistan Hopeatähden nimistäsi, ja muistan Kukkamaarian. (muoks, sekoilen jo nimissä) Lizzy, taidanpa arvata kuka sinä olet, sillä luin aika tarkasti Neptunuksestakin tässä pari päivää sitten... Wink Hienoa että otit vastaan haastetta!

Metsätonttu taisi olla hyvä nimi, kun sitä muistetaan... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 15.12.2011 22:37:36 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 15.12.2011 22:39:02 »

Huhuuu!

Olen liittynyt tänne lokakuussa 2005, ja ollut koko ajan samalla nimimerkillä.
Alkuun kirjoittelin enemmän, mutta nyt on muut sivut netissä vetäneet enemmän.
Astrologiaa toki seuraan, mutta opiskeluun en ole innostunut. Sen sijaan henkisten asioitten imussa mennään... smitten

Turvallista, kun joillakin on sama nimimerkki.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 16.12.2011 10:36:12 »

Niin, miksikähän sitä nimeä vaihtaa?

Joskus kun kirjoja yksinäni tutkailin, en ymmärtänyt hönkäsen pölläystä. Ajattelin tuolloin, että astrologia on liian matemaattista minulle. Mutta nyt kun kartatkin löytyyy sormen painalluksella, se on avautunut minulle eri lailla. Vaan kesti se vähän. Kai se on niin, että kun todella kiinnostuu, kiipeää 'vuorille'.

Toisaalta, ne kahvihuoneet ja muut hullutukset ovat piristäneet ja helpottaneet välillä.  :Smiley Ja taas jaksaa ihmetellä. Kuinka monet naurut olenkaan täällä nauranut! Grin

Sitten sain käydä oikean kurssinkin sormituntumalta ja se innosti eteenpäin. Ymmärrän jo kirjojakin. Cheesy

Kesäpäivillä huomasin, että astrologian harrastajat ovat avoimia ja sydämellisiä ihmisiä. Tykkäsin kovasti olla siellä.
Mutta kyllä täällä kaipaa niitä 'vanhoja', jotka auttoivat ja opastivat niin paljon monenlaisessa. Ja se, että kommentoitiin ja oikaistiinkin asioita, lämmitti aina. smitten


tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: