Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sähköpostikaveria?  (Luettu 35284 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« : 15.12.2011 07:01:43 »

Kai tänne saa tämmöisen laittaa?
Täällä on aika yksinäinen astroilija joka elää vaikeaa vaihetta ja kaipailee jotakuta mukavaa sähköpostikaveria, alkuun, jota sitten vaikka myöhemmin tavata Smiley
Olen taiteellinen, piirrän/maalaan, tykkään laulaa ja tanssia, kiinnostunut oikeastaan kaikesta luovasta. Henkinen kehitys alkanut kiinnostamaan... Olen mukava ja muita ajatteleva ihminen (vähän liikaakin tuuppaa jäämään itse heikoille siinä  Tongue). Tykkään pitkistä ja syvällisistä keskusteluista ja ihmissuhteet saavat aina olla mahd läheisiä!
Olen vähän semmoinen tietyllä tapaa synkkä sielunkuvaltani... (ja nyt koitan päästä eroon turhista draamoista  smitten)
Ei tästä vielä mitään kuvaa saa mutta.... Smiley
muoks olen 19 vuotias nainen  Grin

Sähköpostiosoitteiden jakaminen palstalla on kielletty, omaa nettiturvallisuuttanne silmällä pitäen. Yhteydenotot kiinnostuneilta sähköpostikirjekavereilta voi laittaa yksityisviesteihin. *Aminthir*
« Viimeksi muokattu: 15.12.2011 10:15:03 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Mescalin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2012 11:17:58 »

Jatkan tähän ketjuun, kun olen itsekin avoin uusille ystävyyssuhteilla.

Täytän toukokuussa 33 vuotta. Kaipailisin ehkä suht samaa ikäluokkaa naisystävää.

Horoskooppini kertoi asioita, joita olen saanut joskus kuulla. Minua on syytetty yliampuvaksi persoonaksi. No sisäinen soturi käytti idealistisuudestani samaa termiä. Minulle on myös sanottu, että olen täynnä itseäni. Sisäisessä soturissa oli sama ilmaus.

Olen todella häiritsevän ärsyttävän äärimmäinen ihminen. Luotan älyyni ja herkkyyteni, ja monesti koen voivani lukea toisia kuin avointa kirjaa. Yleensä ihmiset kokevat minut hyvin epämiellyttävänä seurana. Useimmat minuun tutustuneista ihmisistä koettavat pakottaa minut ystävän roolista terapeutin rooliin. Minun on todella vaikea löytää ystävyyssuhteita, jossa vastavuoroisuus olisi läsnä, enkä minä ainoana antajana.

Pidän elämästäni ja nautin arjestani. Menneisyyteni oli äärimmäistä kamppailua. Sisäisessä soturissa kerrottiin, että minunkaltaiseni raahattiin hullujen huoneelle aikoinaan. Minutkin raahattiin. Olin nuorena liiaksi peloton tuomaan esiin totuuksia, joita ympäristöni tahtoi pitää salassa.

Olen löytänyt elämäntehtäväni ja koen löytäneeni oman paikkani maailmasta. Rinnallani on vakaa ja turvallinen skorpionimies, jota rakastan palavasti. Rahaa meillä ei ole, mutta rakkautta siitäkin edestä. Olemme molemmat yksinäisiä susia, jotka emme turhaan kumartele mihinkään suuntaan. Mies ei kurkottele tähtiin kuten minä, mutta on ylpeä kaikesta, mitä teen. Jotenkin kaikki vain toimii.

Olen juuri aloittanut tutustumisen tähän planetaariseen viisauteen, ja olisi mukava tutustua ihmiseen, joka arvostaa tällaista tietoa.
Jos olet itsekin etsimässä ystävää, ja voisit sulattaa minunkaltaistani äärimmäisyyttä, laita moden kautta viestiä.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 26.02.2012 11:33:05 »

Mä olisin avoin tapaamaan heti livenä uusia ihmisiä, olen muuttanut vasta tänne pääkaupunkiseudulle tuolta pohjoisesta "työn perässä" mutta myös todella vaikean parisuhteen jälkeen/takia, naispuoleisia tuttavuuksia on tosi vaikea vapaa-ajalla löytää Angry
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2012 00:17:08 »

Täällä 26-vuotias uusia ihmisiä mielellään tapaava.Laitan ketjun aloittajalle yv:n.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #4 : 29.08.2012 10:33:55 »

Hei! Täälläkin kaivattaisiin uusia ihmisiä elämään Smiley Sähköpostin vaihtoon, ja miksipä ei joskus live tapaamisiinkin.
Ikää 37v, naispuoleinen. Asun itä-suomessa.
Eläimet, henkinen kehitys, maailman menon ihmettely, käsillä tekeminen, vieraat kulttuurit, taide..siinäpä muutama kiinnostuksen kohde.
Olen melkolailla oman tieni kulkija, etsien paikkaani maailmassa edelleen.
Mukavaa olisi löytää joku samanhenkinen, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia avoimesti.  Smiley

tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #5 : 08.10.2012 21:59:12 »

Minuunkin voi olla yhteydessä yksityisviestitse, jos joku kaipaa juttukaveria. Voidaan myös vaihtaa sähköpostiosoitteita. Itse olen pian 24 vuotta täyttävä opiskelijamies, jonka kiinnostuksen kohteisiin astrologia on lukeutunut jo pidemmän aikaa ja olisi mukava purkaa ajatuksiaan edes jonkun kanssa joko astrologiaan tai mihin tahansa aiheeseen liittyen.

Aurinkomerkiltäni olen skorpioni, kuu kaksosissa ja askendentti leijonassa.
tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2012 14:53:09 »

Moikka!

Onko teille kaikille jo hirmuisesti ihmisiä kirjoitellut? Minä olisin halukas sähköpostivaihtoon, jos jotakuta kiinnostaa. Smiley Olen 22-vuotias opiskeleva nainen,  aurinko neitsyt  kuu vaaka  askendentti rapu tällai lyhyesti kiteytettynä. Smiley
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
ghede
Vieras
« Vastaus #7 : 22.11.2012 02:58:57 »

Joo, tungosta on niin hirveästi, että oikein joutuu toppuuttelemaan ihmisiä olemaan kirjoittelematta koko ajan...heh, no ei nyt kuitenkaan. :Smiley Ei mulle oo ainakaan mitenkään kauheasti kirjoiteltu ja sen takia olenkin jo monta yötä ehtinyt itkeä itseni uneen. Cry Päätänkin nyt rohkaista jotakuta olemaan yhteydessä minuun, jos vain kiinnostusta ja halua viestittelyyn löytyy.
tallennettu
Sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #8 : 25.11.2012 22:31:06 »

Mulle sais myös laittaa viestiä, jos kiinnostuneita  Smiley

Asun Kaakkois-Suomessa ja jos juttu sujuu hyvin, niin vois vaikka nähdä myös. Ikää tulee kohta 27v ja henkilökohtaisessa elämässä on tässä muutaman vuoden aikana tapahtunu niin paljon kaikkea, että eipä niistä tässä enempää. Lähemmäksi ne on tuonut tähän henkiseen ajatteluun minut mukaan ja nykyään melkein joka päivä tulee tutkailtua jotain. Mutta paljon on opittavaa.

Jostain syystä oon onnistunut keräämään sellaisia ihmisiä ympärilleni, jotka ei oikein astrologiasta tai muustakaan niin kiinnostu.. Paitsi ehkä jonkun hauskan toivossa. Muutenkin tuppaan tehdä asiat heidän mukaansa ihan väärin ja sanasotaa on ollut aika paljon  Undecided Löytyisiköhän täältä edes vähän samantyyppisiä kun mie.. Ihanaa jos hmiset kulkis käsi kädessä kohti uutta aikaa.. Jospa se kotikin löytyis joskus  smitten
tallennettu

Nouseva Härkä
Aurinko Jousimies
Kuu Neitsyt
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #9 : 28.11.2012 00:06:30 »

Juu täällä olis kans nainen,joka haluaisi tutustua uusiin ihmisiin.Tampereella asun ja ikää löytyy 26-vuotta.Pitääkö s-postiosoitteet laittaa yv:nä vai? Cheesy
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ghede
Vieras
« Vastaus #10 : 29.01.2013 13:10:50 »

Muhun saa edelleen ottaa yhteyttä sähköpostikaverin toivossa. Cheesy Astrologia ja muu yleinen häröily on sydäntäni lähellä. Varoitan kuitenkin jo etukäteen, että heittelehtivät mielialani monesti näkyvät viesteissäni, mutta yleensä ne kannattaa ohittaa vain olankohautuksin, sillä pahimmillaankin olen kaikessa dramaattisuudessani vain äärimmäisen naurettava henkilö, joka sismmässään kaipaa vain jonkinlaista äitihahmoa osakseen! idiot2 crazy2 angel Wink Muodostakaamme siis yhdessä tukeva kaverisuhde ilman minkäänlaisia ylitsepursuavia tunnesiteitä välillämme! Tongue
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #11 : 13.05.2013 00:36:02 »

Muhun saa edelleen ottaa yhteyttä sähköpostikaverin toivossa. Cheesy Astrologia ja muu yleinen häröily on sydäntäni lähellä. Varoitan kuitenkin jo etukäteen, että heittelehtivät mielialani monesti näkyvät viesteissäni, mutta yleensä ne kannattaa ohittaa vain olankohautuksin, sillä pahimmillaankin olen kaikessa dramaattisuudessani vain äärimmäisen naurettava henkilö, joka sismmässään kaipaa vain jonkinlaista äitihahmoa osakseen! idiot2 crazy2 angel Wink Muodostakaamme siis yhdessä tukeva kaverisuhde ilman minkäänlaisia ylitsepursuavia tunnesiteitä välillämme! Tongue

Yritin laittaa sulle yv:tä,mutta tää vaan marisee,että:"tunnusta ei ole!"Olisin laittanut sähköpostiosoitteen...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ghede
Vieras
« Vastaus #12 : 13.05.2013 20:47:28 »

Muhun saa edelleen ottaa yhteyttä sähköpostikaverin toivossa. Cheesy Astrologia ja muu yleinen häröily on sydäntäni lähellä. Varoitan kuitenkin jo etukäteen, että heittelehtivät mielialani monesti näkyvät viesteissäni, mutta yleensä ne kannattaa ohittaa vain olankohautuksin, sillä pahimmillaankin olen kaikessa dramaattisuudessani vain äärimmäisen naurettava henkilö, joka sismmässään kaipaa vain jonkinlaista äitihahmoa osakseen! idiot2 crazy2 angel Wink Muodostakaamme siis yhdessä tukeva kaverisuhde ilman minkäänlaisia ylitsepursuavia tunnesiteitä välillämme! Tongue

Yritin laittaa sulle yv:tä,mutta tää vaan marisee,että:"tunnusta ei ole!"Olisin laittanut sähköpostiosoitteen...


Enpä tiedä mistä tuo johtuu, mutta lähetin sulle kuitenkin sähköpostiosoitteeni yv:nä ja luultavasti myös onnistuin siinä...
tallennettu
Lumikenkailija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #13 : 07.02.2014 09:26:25 »

Hei,
löytyisikö hieman vanhempaa ajatusten vaihdosta kiinnostunutta. Henkisellä tiellä olen ja luonto, lapset, käsityöt sekä tieto ovat sydäntäni lähellä, aitous kaiken kaikkiaan. Ketju näytti olevan vanha, mutta yritettään vielä...
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #14 : 28.02.2014 14:22:02 »

Kokeilen itsekin onneani vaikka tämä ketju näyttääkin olevan vanha mutta toivossa eletään jos vastauksia tulisi(:
Olen 24-vuotias nainen tampereelta ja haluaisin uusia ystäviä jotka olisit samaa ikäluokkaa kuten itsekin. Plussaa on jos asut tampereella mutta toki muuallakin asuvat saa vastata.

Ps. en ole astrologian asiantuntija vaikka täällä sivustolla pyörinkin. Toki aihe kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2014 14:42:01 kirjoittanut wenkula » tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: