Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen Magneettinen Apina  (Luettu 12133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 20.02.2006 23:10:55 »

Olen SININEN MAGNEETTINEN APINA... Muita ?  angel
SININEN APINA
Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.
MAGNEETTINEN
Sinua ohjaa päämäärän magneettinen sointu, numero yksi. Tämä kertoo, että sinulla on elämässäsi mahdollisuudet hyvin vahvaan itsenäisyyteen. Maya-astrologisesti ilmaistuna sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Sinulla on hyvät edellytykset kuunnella juuri omaa itseäsi ja sisäistä ääntäsi. Tämän numeron ohjaamana tehtäväsi on löytää tai selkeyttää päämääräsi. Kun olet selvittänyt ne itsellesi, voit saavuttaa ne suoraviivaisemmin ja selkeämmin.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2006 23:31:49 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #1 : 20.02.2006 23:52:46 »

Minun kohdallani oikeastaan kaikki muu pitää paikkansa, paitsi tuo monen asian tekeminen samanaikaisesti... Jos on " liian monta rautaa tulessa " niin pasmani menevät ihan sekaisin ja stressaannun... Yksi asia kerrallaan...  Cheesy
tallennettu
mystery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2006 11:24:32 »

Moi olet siis apinan vuonna syntynyt . Mikä on syntymä vuotesi ? itse olen
     1980 maaliskuun 13 et voisitko kattoa mitä toi maijojen juttu mulle kertoo?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #3 : 21.02.2006 11:30:28 »

Sen pystyt itse katsomaan omassa Astrossasi. Klikkaat Maya-astrologia valikkoa ja sinne syötät oman syntymäpäiväsi ja vuotesi. Sen jälkeen, etsi Maya-merkkisi. Jos ei onnistu, voin sen sinulle katsoa...  smitten Niin, ja vuonna 69 olen syntynyt...
tallennettu
mystery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2006 11:42:32 »

Joo katoin olin keltainen solaarinen siemen . olet  Kukon vuonna syntyny koska apina on 68 Smiley että tämmöstä.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 21.02.2006 11:43:56 »

Juu, niin olen. Kukko kiekuu !!  2funny
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #6 : 21.02.2006 12:00:34 »

Hei
Täällä myös yksi apina  Wink
Sininen planetaarinen apina, nimittäin  Cheesy (miksihän se on sininen?? Kylmä, kenties??)
Kiva, että edes jossain analyysissä sanotaan jotain positiivista. Olen kauris länsimaisessa horoskoopissa, nousu-neitsyt, niin siitä ei kamalasti ole kehuja kertynyt, kun olen keskusteluja tällä palstalla seurannut Sad Sad Mutta toki minä omat puutteeni tiedän  Cry Mutta kukapa meistä täydellinen on?? Cool

Sininen Apina
Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.

Planetaarinen
Sinua ohjaa täydellistämisen planetaarinen sointu, numero kymmenen. Tämä sointu on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero ja siihen liittyy voimakas pyrkimys eteenpäin. Jos elämässäsi on paljon muutosvaatimuksia, sisäiset paineesi voivat aika ajoin tuntua jopa ylipääsemättömiltä. Muista pitää elämän perusasiat kunnossa. Ole lempeä ja anteeksiantavainen itsellesi. Olemme kunakin hetkenä täydellisiä juuri sellaisina kuin mitä olemme.
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
mystery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #7 : 21.02.2006 17:36:03 »

Ai olet nouseva neitsyt Mä olen myös ja nousevil neitsyil unet käy usein toteen.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 21.02.2006 17:42:30 »

Jaahas... Yes, jiihaa !!  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: