Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämä paikka tulvii rakkautta :)  (Luettu 8175 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 29.11.2011 01:15:46 »

Olen monet kerrat tätä miettinyt ja nyt päätin kirjoittaa tämän ajatukseni tännekin Smiley
Minulla on ollut aina sellainen olo, että tämä foorumi on täynnä Rakkautta  smitten
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2011 12:45:24 »

hassua... jos joku oikeasti tuntee noin paljon rakkautta Shocked itse en tunne Cry
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.2011 13:21:30 »

 smitten smitten smitten

Täällä vaan yksinkertasesti huokuu Rakkaus Smiley
Kuinkakohan moni tuntee näin...? Ja miksiköhän kaikki ei tunne sitä...?  Shocked ...jännä juttu...
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2011 02:29:04 »

mulla nyt on ongelmia ton asian suhteen... pidän itseäni rakastavana mjutta on ollut rakkauden kanssa paljon ongelmia elämässä, en ole koskaan kokenut sitä saavani (tarpeeksi), nyt tuntuu etten rakasta ketään, jne...  Cry
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #4 : 03.12.2011 03:15:43 »

Se on juuri se avain  smitten Olet löytänyt syyn ja ymmärrät seurauksen. Pitää rakastaa itseä ja muita sen kummempia miettimättä.
Sen ei tarvitse olla mitään aktiivista toimintaa vaan vain antaa rakkauden tunteen virrata ja täyttää elämäsi. Se tunne ei tule muilta vaan itseltä kun hyväksyy oman itsensä kaikkine epätäydellisyyksineen ja ymmärtää että me kaikki ollaan samanmoisia äidin pikku possukoita elämän suurten ja pienten ihmeiden edessä kaikki enemmän tai vähemmän ymmällä ja pelokkaina.


kiitus : ) jotenkin ymmärrän senkin että vastustelen tuntemasta rakkautta, torjun sitä, pettymykset voi olla yks syy...
alan työstämään tätä onkelmaa Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Solnishko
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2011 10:59:51 »

Se on juuri se avain  smitten Olet löytänyt syyn ja ymmärrät seurauksen. Pitää rakastaa itseä ja muita sen kummempia miettimättä.
Sen ei tarvitse olla mitään aktiivista toimintaa vaan vain antaa rakkauden tunteen virrata ja täyttää elämäsi. Se tunne ei tule muilta vaan itseltä kun hyväksyy oman itsensä kaikkine epätäydellisyyksineen ja ymmärtää että me kaikki ollaan samanmoisia äidin pikku possukoita elämän suurten ja pienten ihmeiden edessä kaikki enemmän tai vähemmän ymmällä ja pelokkaina.


kiitus : ) jotenkin ymmärrän senkin että vastustelen tuntemasta rakkautta, torjun sitä, pettymykset voi olla yks syy...
alan työstämään tätä onkelmaa Smiley

Niinpä niin, rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi mutta itsestäänhän se täytyy ensin aloittaa.  smitten
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #6 : 07.12.2011 19:40:33 »

Enkelisielu, minulla myös "vaikeus" tuntea rakkautta täällä foorumilla. Mutta ongelma lienee aivan minussa itsessä. Jos niin moni tuntee rakkauden täältä, niin ei kai se kuvitelmaakaan ole  Wink.
tallennettu

Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.2011 00:27:33 »

Minustakin tämä foorumi on täynnä rakkautta  smitten En ole missään toisessa foorumissa törmännyt näin lämpimään vastaanottoon ja avunantoon kuin täällä. Täällä on todella hyvä henki!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 11.12.2011 20:53:45 »

Totta, täällä on rakkautta.  smitten
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #9 : 11.12.2011 21:11:10 »

Minäkin tunnen rakkauden tulvivan täältä foorumilta! smitten

Jos ei rakkautta tunne, voisiko olla kysymys jonkinlaisesta tunnelukosta tai vastaavasta. Ettei itse koe olevansa rakkauden arvoinen tai ettei osaa ottaa rakkautta vastaan?
tallennettu
mamuh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #10 : 11.12.2011 21:29:14 »

Määrittelisittekö mitä tarkoitatte sanalla rakkaus ? Mitä tai millaista se teidän mielestänne on ?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #11 : 11.12.2011 21:49:58 »

Mä en nyt tiedä muuta, mutta täällä huokuu hyvä energia. smitten
Sama asia?
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #12 : 15.12.2011 12:08:16 »

kyllä täällä sinänsä lämpöä/rakkautta on... mutta en ainakaan kovin vahvasti tunne sitä/tunne olevani osallinen siitä?  Huh
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #13 : 15.12.2011 12:25:12 »

Jos tämän paikan lämpöä ja rakkautta on vaikeaa lukea (lukeudun foorumin rakkauslukihäiriöisiin), se johtunee sosiaalisen ja muun kontaktin välillisyydestä foorumin kautta. On kuitenkin niin paljon käyttäjien välillä luomassa fyysistä kuilua, mikä auttamatta vaikeuttaa hengellisiä yhteyksiäkin. Jotenkin tunnen itse löytäväni lämpimän tuulenvireen tältä foorumilta yksinkertaisesti kuuntelemalla ja kuulostelemalla. Ainakin siltä tuntuu nytten jotten sitten, tulipa sanotuksi...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #14 : 15.12.2011 13:41:59 »

Enkelisielu, rohkeasti vain hyppäät osalliseksi, niin kas, oho siinä se  smitten

Mulla taitaa olla niin että tämä fyysinen kuilu nimenomaan helpottaa näitä kontakteja, kun ei ole sitä kaikkea muuta mikä huomiota veisi tai täytyisi keskittyä...mutta minä nyt olenkin ihmiskammoaja ja torikammoaja ja vaikka mitä  Grin

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: