Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys kaikille, täällä Arian :)  (Luettu 3267 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arian
Vieras
« : 12.11.2011 12:15:50 »

Hei vain pikkuiset  smitten


Olen 18.v tyttönen, ja kuvailisin itseäni melko äidilliseksi/omistautuvaksi, mutta samalla hyvin lapselliseksi henkilöksi. Olen siis hyvin ristiriitainen henkilö, mutta henkisyys ja muiden opastaminen rankkoina elämänvaiheina on tuonut minuun ja elämääni hyvin suurta tasapainoa. Yritän enemmän tai vähemmän aina johdattaa ihmisiä oikealle tielle itsensä ja elämänsa kanssa, jotta sielu pääsisi kehittäytymään ja ihmiset voisivat elää onnellisesti. En tee sitä siksi, koska minua ollaan autettu todellisen minäni ja viisauteni löytämisessä nyt loppuvaiheilla niin henkien kuin ihmistenkin opastamana, vaan koska halu neuvoa ja olla oikeudenmukainen kaikille ihmisille on jotain mikä tulee suoraan sisimmästäni. En ole opettaja, vaan enemmänkin opas halukkaille, vaikken olekkaan vielä päämäärässäni henkisenkasvun kannalta.

Minulla on kyky tehdä energiatulkintoja ihmisille ja meedion kykynikin alkavat pikku hiljaa tulemaan esille (tästä olen enemmän kuin onnellinen ja voisin alkaa tanssimaan sen ansiosta <3 ). Käytän myöskin ahkerasti tarot-kortteja, tulkitsen unia ja olen alkanut harrastamaan jotain ennustamisen tapaista, näen symboleja, kuuntelen sisäistä viisauttani/Kundaliniani..? Miksi sitä nyt ikinä tahtoo kutsua  Cheesy

No, äskeinen oli milteimpä kopio eräästä toisesta foorumista missä esittäydyin... Lallallaa, kun jaksan olla taas niin ahkera  :Smiley

No pieni toive olisi, että tutustuisin henkisiin ihmisiin, eli muhun saa ottaa vapaasti yhteyttä, sillä en ite oikein kehtaa tehä aloitetta xD
Ja sitten kanssa minulla olisi pieni toive, että voisin vähän antaa vinkkejä miten muuttaa foorumia.. Täällä on ihania ihmisiä, mutta organisaatioi ei oikein toimi joka palstalla... Saattaa tuntua hirvittävältä, kun yksi vain tulee ja arvostelee toisten rakasta kehitys-paikkaa, mutta sillä tavalla voidaan saada tätäkin paikkaa kehitettyä. Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 12.11.2011 13:05:45 »

Tervetuloa smitten

Pistä ihmeessä kehitystoiveita tuonne osioon, joka on sille ihan tarkoitettukin Smiley Saisit olla ihan ensimmäinen, minusta se on vielä aivan neitseellinen osasto Smiley

Tänne siis:
http://www.astro.fi/forum/index.php?board=36.0
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 13:19:06 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Arian
Vieras
« Vastaus #2 : 12.11.2011 16:49:43 »

Tuih~ Oi, Kiitos, en huomannutkaan tuota sivua <3

Alan suunnittelemaa mitkä kaikki mun ideat olis sitte oikeesti hyviä ja kannattavia, etten vahingossa päädy tuhoomaanki tätä paikkaa...  knuppel2  Pitää vaa ensin saada muutama tulkinta valmiiksi ennen, ku anna ittelleni vapaata aikaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2011 16:53:30 »

Sinä ehdotat ja muut päättää, siitä vaan, ei sinun varmasti anneta tuhota mitään Wink
tallennettu
Arian
Vieras
« Vastaus #4 : 13.11.2011 06:02:38 »

Suomityttö, vastasin viestiisi, mutten ole varma osasinko sitten lähettää sen sillä tavalla, että se tuli perille..  :Smiley


Sinä ehdotat ja muut päättää, siitä vaan, ei sinun varmasti anneta tuhota mitään Wink

Hih, niin  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: