Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys, olen Ennustaja.  (Luettu 11295 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ennustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 08.11.2011 16:28:18 »

Hei!
Olen Ennustaja, oikealta nimeltäni Ansa. Olen 22-vuotias. Asun koirani Ruffen kanssa kerrostalossa. Opiskelen lakia kolmannella vuosikurssilla.
Tutustuin tähän sivustoon ystäväni Aurataiturin kautta. Kuten Aurataituri kertoi omassa esittelyssään, hänen ystävänsä eivät näe auroja niin hyvin kuin hän. En osaa vielä keskittyä tarpeeksi nähdäkseni selviä auroja, joten näen vain valonvälähdyksiä.
Osaan kuitenkin ennustaa hyvin tarkasti niin lähitulevaisuutta kuin sitäkin, mikä tapahtuu monien vuosien kuluttua. Ennustukseni ovat aina osuneet oikeaan. Voin ennustaa teille muillekin käyttäjille, jos haluatte.
Näen joskus n. 10 cm pituisia, enkelimäisiä, läpikuultavia olentoja ihmisten pään yläpuolella ja olkapäällä. Aina, kun yritän katsoa olentoja tarkemmin, ne alkavat häilyä ja sumentua. Ne katoavat muutamassa sekunnissa. Luulen, että olennot ovat suojelusenkeleitä tai haamuja. Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta jostain samanlaisesta?
Tulin sivustolle saadakseni tietoa siitä, miten näkisin paremmin auroja ja mitä olentoja näen ihmisten vierellä. Paljon kiitoksia, jos vastaatte, olen todella innokas kuulemaan mitä tiedätte auroista ja haamuista!
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2011 18:00:03 »

Hei, ja mukavaa että löysit tiesi tänne, rakas ystäväni Ennustaja!
Pyydänpä sinulta nyt heti ennustuksen: eroavatko minun ja Paunon tiet? Paunon aurassa näkyvät välähtelyt todellakin huolestuttavat minua, ja haluaisin tietää, selviämmekö me yhdessä läpi myrskyn. Kiitos näin etukäteen ja tervetuloa.
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2011 18:09:52 »

tervetuloa mukaan Smiley

minäkin haluaisin ennustuksen. raha asiat lähinnä huolestuttaa (työt/opiskelu, koti/ruoka jne jne) ja tietty tuo ainainen rakkaus huolet, hyvä mies mutta onko oikea mulle hän?
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #3 : 08.11.2011 19:08:17 »

Hei! Minullekin voi ennustaa jos vaan ehdit! Smiley
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2011 21:56:29 »

Hei Ennustaja,

Täältä löytyykin paljon keskusteluja kuvailemistasi aiheista. Minullekin voisi ennustaa jos ehdit ja näet jotakin lyhyellä tai pidemmällä tähtäimellä Smiley
Itse näen myös värijuttuja mutta en auroja. Enneunia myös Smiley
tallennettu
Ennustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2011 10:31:20 »

Hei, ja mukavaa että löysit tiesi tänne, rakas ystäväni Ennustaja!
Pyydänpä sinulta nyt heti ennustuksen: eroavatko minun ja Paunon tiet? Paunon aurassa näkyvät välähtelyt todellakin huolestuttavat minua, ja haluaisin tietää, selviämmekö me yhdessä läpi myrskyn. Kiitos näin etukäteen ja tervetuloa.

Näen, että jokin koettelee sinun ja Paunon parisuhdetta.
 Se saattaa liityä kissanne Mirrin terveyden huonontumiseen. On myös mahdollista, että Pauno epäilee tunteitaan sinua kohtaan. Hän saattaisi alkaa harkita avioeroa kahden kuukauden sisällä.
Sinun täytyy vakuuttaa Pauno siitä, että rakastat häntä ja hän rakastaa sinua. Mieti, mistä Pauno pitää. Esimerkiksi lätkämatsien yhdessä katselu saa Paunon ajattelemaan, että olet kiinnostunut samoista asioista kuin hänkin.
Tulevaisuutenne on siis sinun käsissäsi! Jos et enää tunne rakastavasi Paunoa, kerro se hänelle. Puhukaa hänen kanssaan asiasta.
tallennettu
Ennustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2011 10:39:23 »

Teille muille ennustuksia tarvitsiville,
tarvitsen tarkempia tietoja tilanteestanne, ja siitä, millaisia ennustuksia haluatte. Jos ette halua kirjoittaa tänne, voitte laittaa minulle yksitysviestin, vastaan myös yksityisviestillä, jos haluatte.
Tarvitsen mm. iän, sukupuolen, ajankohtaiset huolet, mahdolliset sairaudet tai allergiat, onko läheisiä ihmissuhteita.
Kiitos, että otitte minut vastaan näin ystävällisesti ja kiinnostuneesti. Tällä nettisivulla on selvästi hyvä yhteishenki!
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2011 14:41:59 »

Hei, ja mukavaa että löysit tiesi tänne, rakas ystäväni Ennustaja!
Pyydänpä sinulta nyt heti ennustuksen: eroavatko minun ja Paunon tiet? Paunon aurassa näkyvät välähtelyt todellakin huolestuttavat minua, ja haluaisin tietää, selviämmekö me yhdessä läpi myrskyn. Kiitos näin etukäteen ja tervetuloa.

Näen, että jokin koettelee sinun ja Paunon parisuhdetta.
 Se saattaa liityä kissanne Mirrin terveyden huonontumiseen. On myös mahdollista, että Pauno epäilee tunteitaan sinua kohtaan. Hän saattaisi alkaa harkita avioeroa kahden kuukauden sisällä.
Sinun täytyy vakuuttaa Pauno siitä, että rakastat häntä ja hän rakastaa sinua. Mieti, mistä Pauno pitää. Esimerkiksi lätkämatsien yhdessä katselu saa Paunon ajattelemaan, että olet kiinnostunut samoista asioista kuin hänkin.
Tulevaisuutenne on siis sinun käsissäsi! Jos et enää tunne rakastavasi Paunoa, kerro se hänelle. Puhukaa hänen kanssaan asiasta.

Oooh, mitä draamaa! Toivottavasti Mirrille käy vielä hyvin. *Hakee lisää popcornia*   2funny  coolsmiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Ennustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #8 : 10.11.2011 17:05:10 »

Teille muille ennustuksia tarvitsiville,
tarvitsen tarkempia tietoja tilanteestanne, ja siitä, millaisia ennustuksia haluatte. Jos ette halua kirjoittaa tänne, voitte laittaa minulle yksitysviestin, vastaan myös yksityisviestillä, jos haluatte.
Tarvitsen mm. iän, sukupuolen, ajankohtaiset huolet, mahdolliset sairaudet tai allergiat, onko läheisiä ihmissuhteita.
Kiitos, että otitte minut vastaan näin ystävällisesti ja kiinnostuneesti. Tällä nettisivulla on selvästi hyvä yhteishenki!

Taidanpa jättää väliin. Ei ole kyllä ennen tällaisia asioita ennustaja kysellyt.

Olen pahoillani. Ette ymmärtäneet mitä tarkoitin. Ikää ja sukupuolta ovat kaikki tuntemani ennustajat tarvinneet. Ajankohtaisia huolia ei tarvitsisi tarkkaan selostaa, vaan jos esim. raha-asiat mietityttävät, niin ei tarvitse sanoa mihin tarvitsee rahaa tai mitään muuta vastaavaa. Jos joku haluaa ennustuksen rahasta, niin tieto siitä, että haluaa ennustuksen rahasta, riittää. Sairaudet ja allergiat tarvitaan vain, jos halutaan ennustus terveydestä. Ihmissuhteista pitäisi vain kertoa, onko sinkku, onko sukulaisia kuollut yms. jos haluaa ennustuksen rakkaudesta tai perheestä.
 Luulin tosiaan, että täällä on hyvä yhteishenki ja mukavia käyttäjiä. Huomasin kuitenkin, että eräs käyttäjä oli sanonut, että minä ja Aurataituri olisimme olleet joitain pilailevia lapsia. Lisäksi hän sanoi että nimemme ovat "erityisiä" ja niitä ei saisi kertoa muille. En ymmärrä mitä pahaa oman nimensä kertomisessa on.
Alan harventaa käyntejäni täällä omalla käyttäjätililläni (eli käyn täällä vain vieraaana) ja ehkä lopetan käyttäjäni. Kiitos kuitenkin kaikille ystävällisille käyttäjille, jotka tapasin täällä. Aioin jakaa lahjani ja etsiä tietoa täältä, mutta taidan etsiä jonkun muun nettiyhteisön sitä varten.
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #9 : 10.11.2011 17:10:06 »

Alan harventaa käyntejäni täällä omalla käyttäjätililläni (eli käyn täällä vain vieraaana) ja ehkä lopetan käyttäjäni. Kiitos kuitenkin kaikille ystävällisille käyttäjille, jotka tapasin täällä. Aioin jakaa lahjani ja etsiä tietoa täältä, mutta taidan etsiä jonkun muun nettiyhteisön sitä varten.

Samoin. Todella kurja suhtautuminen... Harkitsen yhä enemmän vakavissani käyttäjätilin poistamista. Tietysti täällä oli myös monia ystävällisiä, jotka olisivat kaivanneet neuvojamme, mutta nuivamieliset ihmiset antoivat todella keljun kuvan sivuston yhteishengestä. Ehkä minä ja Ennustaja löydämme jonkun pienimuotoisemman mutta suvaitsevaisemman sivuston, jossa jakaa lahjojamme?

« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 17:11:59 kirjoittanut Aurataituri » tallennettu
Ennustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #10 : 10.11.2011 17:20:05 »

Alan harventaa käyntejäni täällä omalla käyttäjätililläni (eli käyn täällä vain vieraaana) ja ehkä lopetan käyttäjäni. Kiitos kuitenkin kaikille ystävällisille käyttäjille, jotka tapasin täällä. Aioin jakaa lahjani ja etsiä tietoa täältä, mutta taidan etsiä jonkun muun nettiyhteisön sitä varten.

Samoin. Todella kurja suhtautuminen... Harkitsen yhä enemmän vakavissani käyttäjätilin poistamista. Tietysti täällä oli myös monia ystävällisiä, jotka olisivat kaivanneet neuvojamme, mutta nuivamieliset ihmiset antoivat todella keljun kuvan sivuston yhteishengestä. Ehkä minä ja Ennustaja löydämme jonkun pienimuotoisemman mutta suvaitsevaisemman sivuston, jossa jakaa lahjojamme?



Olet aivan oikeassa. Monille käyttäjille olisi tosiaan voinut olla hyötyä kyvyistämme.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 10.11.2011 17:22:07 »

Tuo yhteishenki-sana jotenkin tökkii.
Ainakin minulle oletus jostain yhteishengestä internet-foorumilla on aika huvittava. Täällä pyörii paljon ihmisiä, jotka eivät välttämättä edes tunne toisiaan kasvokkain.  Yhteishenki edellyttäisi yhteistä aatetta, yhteistä agendaa. No, jonkinlainen kiinnostus rajatietoon ja hengellisiin asioihin varmaan on sellainen asia mikä täällä pyöriviä yhdistää, mutta mitään muuta en kyllä keksi. Itse olen ehdottomasti ainakin itsenäinen operaattori, eikä tällä palstalla kirjoittelu tai sen lukeminen ole sellainen teko, että minulta voisi mitään yhteistoiminnallista sen takia edellyttää.

Hienoa, jos teillä ovat hommat auenneet jo kohtuullisen nuorella iällä. Olettehan molemmat myös tietoisia omien kykyjenne harjoittamiseen liittyvistä eettisistä säännöistä? Niitä nimittäin on ja niistä on hyvä olla tietoinen. Esimerkiksi Sonya Choquetten kirjassa Herätä Sisäinen Äänesi (löytyypi kirjastosta) kerrotaan myös näkijän ja ennustajan työhön liittyvästä eettisestä puolesta. Ihan kaikkea näkemäänsäkään ei nimittäin pidä aina kertoa kaikille joka tilanteessa...

Jos vastaanotto täällä tuntuu nuivalta, voitte kokeilla lukea omat viestinne uudelleen kuvitellen, että ette tiedä viestin kirjoittajasta mitään, vaan olette vain juuri nähneet kyseisen viestin internet-foorumilla.  Wink Yhtä suuria omien kykyjen ylistämisen sanoja kuin teillä on, nähdään tällä palstalla aika harvoin. Hienoa jos homma toimii, mutta teksteistänne kyllä välittyy aika lailla sellaista varsamaista innostusta, josta tulee helposti mieleen että olette melko nuoria. Mutta ei siinä mitään, värähtelyjen kohotessa nämä energeettiset jutut tulevat helpommiksi koko ajan ja myös mahdolliseksi aina vain nuoremmille ihmisille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12 : 10.11.2011 18:52:51 »

Teille muille ennustuksia tarvitsiville,
tarvitsen tarkempia tietoja tilanteestanne, ja siitä, millaisia ennustuksia haluatte. Jos ette halua kirjoittaa tänne, voitte laittaa minulle yksitysviestin, vastaan myös yksityisviestillä, jos haluatte.
Tarvitsen mm. iän, sukupuolen, ajankohtaiset huolet, mahdolliset sairaudet tai allergiat, onko läheisiä ihmissuhteita.
Kiitos, että otitte minut vastaan näin ystävällisesti ja kiinnostuneesti. Tällä nettisivulla on selvästi hyvä yhteishenki!

Löysin! 41, mies, ei kummempia huolia, ei sairauksia, edes sukupualisellaisia, ei kutinaa eikä pahemmin sutinaakaan.
Lähitulevaisuus kiinnostais ja vähä nykyynenki. Saapi laittaa julukisesti vastauksen. Smiley
tallennettu
Kultainen kolmio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #13 : 14.11.2011 13:09:10 »

Tervetuloa, minäkin olen täällä ihan uusi.
tallennettu
susaq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #14 : 14.11.2011 13:12:00 »

 :crazy2:tapaanko vkl tapaani miehen uudelleen,tuleeko siitä mitään
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: