Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihon kunnon muutokset  (Luettu 6283 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 30.10.2011 21:08:12 »

Hei

Kyselisin neuvoa seuraavaan jos ketään osaisi auttaa. Eli minulla on ollut aina suhteellisen hyvä iho, mitä nyt välillä muutamia finnejä naamassa, muttei ei sen kummempaa. Yleensä iho on myös ollut pehmeä ja sen suurempia ihottumia ei koskaan ole ollut. Nyt olen kuitenkin puolen vuoden sisään saanut finnejä yläselkään, aiban hartioiden alle. Minulla on aina ennen ollut hyvä iho selässä, eikä yhden yhtäkään finniä. Nyt tuntuu etten pääse finneistä eroon. Kyse ei ole aknesta, mutta silti yläselän näppylät ärsyttävät.

En oikein tiedä mistä tämä voisi johtua, en syö epäterveellisemmin kuin ennen, peseydyn aivan samaan tapaan ja ehkä nykyään käytän vielä enemmän suihkusaippuaa selkään finnien takia. En ole kyllä vuoteen syönyt kanaa enkä lihaa, mutta tuskinpa tämä ihon finneihin vaikuttaa? Osaisiko kukaan kertoa, mikä voisi auttaa?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2011 21:59:03 »

Onko selkä jumissa? Ainakin mulla myös selkälihasten aineenvaihdunta vaikuttaa ihoon ja näppylöitä syntyy välittömästi, jos paikat jumiutuu ja kipeytyy.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2011 23:04:12 »

On kyllä ollut jumissa! Enpä olekaan ajatellut tuota vaihtoehtoa. Pitää ruveta jumppaamaan!
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2011 00:20:11 »

Selän jumituksen syy on todennäköisesti myös jossain syvemmällä, kaikki liittyy kaikkeen. Esimerkiksi sydänchakra varmaan kaipaisi tasapainotusta? Sen epätasapaino heijastuu selkään.

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2011 12:56:57 »

Jep saattaa olla. Olen kyllä viime aikoina ollut hyvin iloinen ja huoleton sekä yrittänyt rakastaa kaikke maan päällä olevaa, mitä nyt välillä tulee huonoja päiviä. Mutta selkä tuntuu olevan huonommassa kunnossa kuin pitkiin aikoihin. Toisaalta, voihan olla, että alitajunnassa kytee vielä jotain mikä ei näy pinnalle... Tai sitten johtunee huonosta sängystä?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2012 19:00:29 »

Mulla kyllä vaan tulee tosta mieleen ne hormonit, hormonit. Itselläni kun pillerit vaihdettiin ja lopulta laitettiin yli puoli vuotta sitten hormonikierukka, niin johan pukkas finnejä yläselkään niin että nyt vasta rupee rauhoittumaan...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6 : 21.10.2012 19:58:11 »

Frantsilan Harmonellaa voisit kokeilla hormonien tasapainottamiseen.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2012 20:13:38 »

Itse käytin Diane Novaa tosi pitkään, mutta muutama vuosi sitten migreenin vuoksi vaihdettiin minipillereihin. Muistaakseni silloin alkoi ilmestyä noita isoja mollukoita yläselkään..vieläkin jonkin verran, vaikka nyt on tuo hormonikierukka.
Aikuisiän akne puhkesi mulla muutaman kerran hetkellisesti käyttäessäni homeopaattisia lääkkeitä. Ihotautilääkäri kertoi, että johtunee homeopaattisista lääkkeistä, eli saattavat jotenkin vaikuttaa hormoneihin...tiedä häntä.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #8 : 22.10.2012 01:56:54 »

Taas tää sama vastaus: ajan laatu on erikoinen ja puhdistus jokaisella omanmoinen. Jos pelkillä finneillä selviit, aikas tyynillä vesillä mennään. On mullekin tullut hieman ihottumaa jota aloella hoitelen.
Kuunnelkaa kroppaanne arvon naiset
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: