Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: paikat kuntoon feng shuin avulla  (Luettu 18211 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« : 20.10.2011 07:48:16 »

tähän tilanteeseen oon tullu kahden tapauksen johdattamana.
1. Kaverilta palo kämppä.
2. sain ko kirjan lainaks kaverilta

1. kohdasta sain ahaaelämyksen että jos multa palais kaikki, en kaipais ko päiväkirjoja ja valokuvia.
joten miks ihmeessä säilön kaikkee rojua???

kirja sitte sai sykäyksen tekeen baguakartan kämpästä ja aloin raivaileen kartan mukaan kämppää. eka makkari, jossa on meillä parisuhde, eilen raivasin keittiöö jossa meillä on runsaus, toissapäivänä meni vessa ja eteinen.

No, tässä ei tietysti mitään ihmeellistä sillai oo, mutta adhdaikuisena mulle kodin kunnossapito on ollu aina vaikeinta. rojua on muualakin ko kasoissa siä tää , lojuu, tavaroille eio omaa paikkaa jne.

voisin tänne keräillä tota juttua kirjasta jos joku muukin innostuu`?

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2011 15:43:15 »

Tiedon jakaminen on aina sallittua ja suositeltavaa, joten laita ihmeessä vinkkejä tulemaan! Smiley Muistathan laittaa loppuun tiedot kirjoittajasta ja kirjasta, niin halukkaat voivat lähteä shoppailemaan kyseistä opusta itselleen.

Vaikka olen itse Kuu Rapu olen aika huono säilömään mitään tavaraa. Muutan usein (koska muuttaminen on hauskaa) ja joka muuton aikana heitän niin paljon tavaraa eteenpäin kuin ikinä mahdollista. Minusta on myös - kenties AU Oinaana - hauskaa uusia asioita tietyin väliajoin. Olen ottanut sellaisen nyrkkisäännön, että jos en ole kaivannut/käyttänyt jotain pariin vuoteen, laitan tuon asian eteenpäin, JOS minulla ei sitten ole pakottava tunne, että se täytyy vielä säilyttää. Tällaisissa tapauksissa vuosien päästä se säilyttäminen on osoittautunut hyväksi vaihtoehdoksi - olen ehkä itse tarvinnut kyseistä esinettä/asiaa tai joku muu on kaivannut kyseistä esinettä/asiaa, joka minulla on ylimääräisenä.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2011 09:07:00 »

Mulla ei oo mitään tietoa feng shuista, mutta kyllähän nämä asiat kiinnostaa.  Laita vaan, ironia, tietoa jakoon!  Ihan perustiedoista lähtien, niin tietää tavallinenkin tumpelo mistä on kysymys.  Munkin kämppä kaipais jotain viisasta inspiraatiota, ja ennen kaikkea aktiivista otetta, kun kaikkea ylimääräistä on nurkat täynnä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2011 19:35:40 »

Kirja on Karen Kingston-paikat kuntoon feng shuin avulla

Pääpointtina on, että ensin pitää päästä eroon kaikesta turhasta rojusta.
Energia juuttuu paikalleen kolmesta syystä joihin kaikkiin space clearning vaikuttaa:
1. ukoinen lika
2.edeltäjien energiat
3. turha roju

Ulkonen lika: kaikki lika, törky, rasvaa, mitä vaan epäpuhtautta. Alempitasonen energia
kasaantuu aina lian ympärille.

Edeltäjien energiat:
kaikki mitä tapahtuu jossakin rakennuksessa jää sen seiniin, lattioihin ja esineisiin.
nämä energiat kasaantuvat samallai ko siivamaton lika. erona vaan se, ettei sitä nää.
siitä huolimatta se vaikuttaa meihin voimakkaasti.

turha roju:
kaikenlainen turha roju estää energian vapaan virtauksen, tämä puolestaan luo haittoja ja sekasortoa
asukkaiden elämään.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.2011 20:19:10 »

http://www.spaceclearing.com/html/ kirjan lopussa oli tämmönen linkki
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2011 17:55:57 »

Minäkin tein pari vuotta sitten suuren raivauksen feng shui -kirjan pohjalta. Homma oli raskas, mutta voi miten vapauttavaa oli kun oli saanut rojua pois kotoa! Samoin kalusteiden järjestelyllä saa ihmeitä aikaan. Oikein tuntee, että energia liikkuu paremmin.

Meillä vaurausalue osui saunaan, siinä oli miettimistä mitä runsauden symboleita sinne saa.. No rahapuut nyt ainakin  Wink

Laita ihmeessä ohjetta ja vinkkiä jakoon, voisi taas itsekin innostua tuohon hommaan kun on päässyt vähän unohtumaan.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #6 : 28.02.2012 10:55:49 »

Mullakin on parhaillaan feng shui -meininki kotona, rojut veke ja puhtautta, kyllä on parempi olla. Smiley Mutta vielä on paljon työtä kaapeissa.. :/

E: Tää on itseasiassa neljäs kerta tässä asunnossa.. yksi ajanjakso oli kun puhdistin kaikki vanhat energiat.. ja pari muuta totaalisiivousta jossa hullusti lähtenyt tavaraa roskiin/kiertoon. Tekee hyvää aika ajoin näin tehdä. Antaa luvan myös silloin tulla uusia asioita elämäänsä.

Tässä asunnossa asui muuten ennen meitä, vuosikausia joku juoppo, ja oli tosi ikävät energiat ja törky kun tänne muutettiin.. Se oli kamalaa. Undecided Nyt tää on täysin eri asunto. smitten
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 10:59:21 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #7 : 28.02.2012 16:20:21 »

Miten nuo vauraus ja runsaus yms. asiat jaottuu ja mitä kaikkia alueita on? Ilmansuuntien mukaanko?  Shocked Kerro siitä ihmeessä lisää!  Smiley
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8 : 29.02.2012 10:11:03 »

ymmärtääkseni asunto jaetaan bagua-kartan mukaan 9:n yhtäsuureen osaan. pohjakuva käännetään siten että sisäänkäynti on alalaidassa. jolloin siis ulko-ovelta katsottaessa vasen peränurkka on vaurausalue
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #9 : 09.04.2012 21:52:19 »

Mun uuteen vastaaottotilaan tehtiin just feng shui:aus ammattilaisen toimesta. Siinä laskettiin syntymäajan perusteella seitsemän tähden astrologinen elementtikartta ja sitten sen mukaan katsottiin istumasuunnat ja värit ja mitä kohtia huoneesta korostaa yms kaikille tilaa käyttäville. Liekö se vai mikä, kun kaikki tuntuvat siellä hyvin viihtyvän Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10 : 10.04.2012 12:32:16 »

olispa ihanaa osata moinen Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #11 : 28.06.2012 19:37:06 »

Mun uuteen vastaaottotilaan tehtiin just feng shui:aus ammattilaisen toimesta. Siinä laskettiin syntymäajan perusteella seitsemän tähden astrologinen elementtikartta ja sitten sen mukaan katsottiin istumasuunnat ja värit ja mitä kohtia huoneesta korostaa yms kaikille tilaa käyttäville. Liekö se vai mikä, kun kaikki tuntuvat siellä hyvin viihtyvän Smiley


Olen lukenut joitakin FS-kirjoja ja ihmettelyä on aiheuttanut se, että jossain teoksissa puhutaan kartasta siten, että se asetetaan  huoneiston/talon sisäänkäynnin mukaan ja joissakin niin, että joka HUONEELLA on bagua-karttansa eli esim joka huoneessa voi olla vauraus nurkka. Oletteko muut kuulleet tästä?

Voitteko suositella pääkaupunkiseudulla FS ammattilaista?

 Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12 : 25.11.2012 13:30:09 »

lintuaiheiset maalaukset tuo vaurautta ja hyviä uutisia.

Santelipuu kerää itseensä kaikkea negatiivista pinnoilta, vaatteista, tekstiileistä, seinistä lattioista ja ilmasta. laventeli taas tuo esiin luovuuden (suitsukkeissa ja tuoksukynttilöissä)
olohuoneessa ei sais olla huonekalut suoraan vastakkain. (sohvat, nojatuolit siis. eikä liian lähellä toisiaan)

 päättymätön solmu-symboli , voidaan käyttää olohuoneessa. se symboloi ikuista rakkautta. Sen voi ripustaa (jade-kivestä tehtynä) olohuoneen jokaiseen nurkkaan: perhe-elämäsi kohenee. Symbolin voi myös piirtää ja kantaa vaikka lompakossa.
 perhekuvista paras on semmonen, jossa on kuvattu kolme sukupolvea. :luo vaurautta, terveyttä, harmoniaa ja tasapainoa
http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4%C3%A4ttym%C3%A4t%C3%B6n_solmu


 
 siivoton keittiö voi helposti tuhota avioliiton ja aiheuttaa sydänsurua Jos ruokaillaan liian harvoin qi lamaantuu ja lopulta tyrehtyy.  aseta peili ruokailuhuoneessa niin, että ruuat ja ruokailijat heijastuu siitä niin se tekee kodistasi vauraan mutta peileja ei sais sitte olla keittiössä
 
 jos aviovuoteen lähellä on peili, se tuo kolmannen suhteeseen.ametisti sängyn alla vahvistaa parisuhdetta. mieluiten jalkopäähän jotta ei o liian voimakasta energiaa. makuuhuone pitää siivota joka vuosi ennen siis vuoden vaihtumista perusteellisesti jotta qi joka on kertyny poistuu. käsittää siis matot ja verhot ja kaikki.

 jos wc tai kylppäri on pohjoisosassa: aiheuttaa ongelmia työpaikalla ja hidastaa urakehitystä. sinne pitää laittaa kivi oven sisäpuolelle ja pitää ovi aina kiinni. ei sinistä eikä mustaa.
 
jos se on etelässä, aiheuttaa se juoruja ja panettelua, sinne pitää laittaa vesiastia ja valaistus himmeä.

idässä:perheen pojat alkaa kapinoida. jos ei ole lapsia, se pilaa mahkut saada poikalapsi. vaikuttaa myös terveyteen. pitää lisätä valoa.
lännessä pitää siellä olla vettä kans, käy myös vettä esittävä maalaus

jos soon lounaassa pitäs siä olla kukkasia, ei kristalleja eikä keraamisia ruukkuja.koilinen:vaikuttaa lasten keskittymiskykyyn. viherkasvia tai vihreitä kaakeleitakaakko:taloudellisia menetyksiä- bagodituulikello tai käyrä veitsi, valkoisia kaakeleita
luode: kirkkaita valoja ja vähintää 3h pvässä päällä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13 : 26.11.2012 11:01:14 »

Mihin halvattuun mä kampauspöytäni siirrän, kun se on melkein sängyn vieressä makuuhuoneessa ja siihen kuuluu peili. Ei se peili toki sänkyyn päin osoita ja yöpöytä on sängyn ja kampauspöydän välissä. Meni aika vängäksi. Entäs se kivi sinne kylppäriin? Mikä kivi? Käykö ihan perinteinen kotimainen graniitti tai maasälpä? Ja meidän kylppäri on asunnon pohjoisseinällä, mutta ikkuna on itäänpäin. Rivitalossa nämä Feng Shui asiat on hieman hankalia.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14 : 26.11.2012 15:18:00 »

ymmärtääkseni tars se sitte peittää yöksi. peili siis
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: