Hei! Kiitoksia paljon sun ajastasi.
Pystyn allekirjoittamaan suurimman osan tuosta tulkinnasta. Mä olen ehkä vähän ujo, mutta juttu kyllä luistaa ja on kuvattu sanavalmiiksi. Kunnianhimoa löytyy ja innostun asioista helposti, mutta mä saatan menettää kiinnostuksen nopeastikin ja alkaa tekemään jotain muuta (esim. vaihtanut koulua kaksi kertaa
).
Tuosta Hannu Hanhi -aspektista muhun sopii ehdottomasti tuo negatiivinen osuus, eli olen laiska eikä itsekuri ole sieltä parhaimmasta päästä. Musta kuulemma saa miellyttävän kuvan, joten ei tuo viehätysvoimakaan varmaan täysin ohi mene.
Sukuni - varsinkin äidin puolelta - on mulle tosi läheisiä ja tärkeitä, joten se meni ihan nappiin. Alemmuuskompleksia en usko omaavani, ainakaan mitenkään erityisen pahaa, mutta empaattinen ja jokseenkin idealisti kyllä olen. Mä tosiaan kaipaan aina välillä omaa rauhaa, että pystyy rauhassa pohtia syntyjä syviä, vaikka rakastankin seuraa. Mielikuvitus on laaja ja sinnekin yritän aina välillä paeta, kun on vähän raskaampaa. Mä saatan myös olla hieman ristiriitainen.
Mä yritin miettiä tarkasti tätä, ja aika hyvin tuo kuvaus kaiken kaikkeaan sopii muhun. Aika mielenkiintoista. Kiitokseni vielä kerran.