Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huippumallit haussa...  (Luettu 3140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« : 05.10.2011 22:31:53 »

Heippa,

taas on tullut aika tutkailla, mitä huippumallitalossa tapahtuu. Virallisilta sivuilta ei tyttöjen syntymäpäiviä löytynyt, mutta kappas vaan, Trendin sivuilla ne ovat esillä. Jes!  Smiley Olinkin jo ehtinyt miettiä pääni puhki mahdollisia merkkiyhdistelmiä  Grin
 
http://www.trendi.fi/Viihde/Ystavakirja/Suomen-huippumalli-haussa-2011/

Mitäs mieltä olette? Tuliko yllätyksiä?

Ilmapitoinen kokoonpano kaikenkaikkiaan, ja varsinkin vaakoja riittää (kun huomioi vielä tuomaristosta Annen ja Sakarin!).
Maria olin koko ajan katsellut tyypillisenä "ilmakaunottarena" ja hänellä onkin runsas vesimiespainotus, enkä yhtään ihmettelisi, jos sattuisi olemaan vaikka nouseva vaaka.

Anna-Sofia ei hämmästyttänyt lainkaan... ujo nukenkasvo on  aurinko vesimies ja  kuu neitsyt - ei ihme, että on aikakin alkuun hieman estynyt. Henkilökohtaisista planeetoista löytyy vielä  kauris  kalat ja  kaksoset - kaikki nämä stemmaavat oivallisesti siihen vaikutelmaan, jonka hänestä olen ohjelman osalta saanut.

Jannikaan ei päässyt yllättämään kombinaa
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: