Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki tai planeetta kuvaa tänään päivääsi?  (Luettu 8903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 29.09.2011 13:04:25 »

Tänne voisi kirjoittaa tunnelmia päivästä kertomalla mikä merkki tai planeetta kuvaa päivää tai vaikka viikkoa. Ihan fiilis pohjalta, mutta jos keksii jonkun tr. niin ei sekään haittaa.

Itselläni on ehdottomasti viime aikoina ollut Kalat ja Neptunus hallitsevana. On vähän out there -olo ja mitään ei saa aikaan. Tekisi vain mieli lillua jossain olemattomuudessa ja kuunnella kaunista musiikkia.  buck2 Onkohan tämä jotain ennakkoa puolen vuoden päästä tulevalle neptunuksen ja auringon neliölle.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2011 22:53:54 »

 kuu vaaka joka on kartallakin on viime aikoina todella kuvaava. Ylös ja alas mennään, tasapainosta kun pieni vilaus  Undecided.
Ukon ilmeistä päätellen myös  merkurius kalat tuntuis olevan tällä hetkellä myös aika osuva.. Tuijottaa mua välillä kun mulla olis antennit päässä ja päästelisin kaiken maailman piipityksiä. Jutut on just niin ufoja että hyvä kun itte ymmärrän ajatuksiani  Grin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.09.2011 04:37:25 »

Kai se on tällä hetkellä hyvinin konkreettisesti ja monella tasolla tuo  chiron haavoittunut parantaja.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2011 05:53:13 »

Hmm. Eilen ehkä  oinasvesimies, marsuranus ja varmaan  kuu myös, kun  hoitelin lasten asiat kohdalleen.

Tämän päivän puolella on varmaankin ollut  kuu...vai minkä planeetan juttu unettomuus nyt sitten onkaan?
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2011 12:47:41 »

Minulla varmaan ainakin saturnus vaaka  aspect_sex pluto leijona aiheuttaa monenlaista harmia. Samalla jokin vie minua uuteen suuntaan siispä odotan Wink
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5 : 02.10.2011 14:36:55 »

Eilen ja oikeastaan jo perjantaina oli Neptunus olo, pää pilvissä, ei sentään pilvessä  buck2 En oikein tiedä mikä tässä pitäisi olla. Päiväunelmia riittää.
 merkurius alkaa pommittamaan mun jouskari-stelliumia, että sepä se taitaa olla ens viikon teema. Lähen tästä kohta puoliin kattoon paria asuntoa..  angel
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 02.10.2011 15:31:39 »

Perjantaina ja eilen ehdottomasti Merkuriaanista meininkiä, matkustelua, juttelua ja opiskelua.  Tänään sitten,,, olisko sittenkin tänäänkin Merkuriaanista, kun pitää reissun jäljiltä pestä pyykkiä, siivota vähäsen kotomökkiäkin, vai olisko tämä päivä enemmän Kuun piirin asioita.  Yöllä oli Marsin ja Venuksen yhtymä!   Wink Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 17.10.2011 17:49:37 »

Merkurius ja Uranus ehdottomasti! Paljon uutta tietoa, uusia ihmisiä ja opiskelua.  Smiley
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.05.2012 20:22:18 »

Oinas ja mars. Toimintaa, toimintaa ja toimintaa. Koko ajan liikkeessä, paljon tekemistä, uusia tuttavuuksia, seksiä,
vähän vaaran makua.
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #9 : 06.05.2012 00:11:27 »

Aamu alkoi yllättävällä takaiskulla ja salamannopealla reagoinnilla. Parin tunnin päästä siitä oltiin jo visioimassa uusia asioita. Sitten taas päätä vähän seinään ja taas menoksi. En tiedä kuvaako tätä päivää mikään paremmin kuin  jousimies

=)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #10 : 06.05.2012 22:32:02 »

 jupiter ja  jousimies ehkäpä.
Olen turvoksissa, ollut  sosiaalinen, ja olen matkustanut.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #11 : 12.05.2012 15:12:03 »

 neptunus vähän utopistinen olo tänään..

chiron jotenkin tässä on tullut viime aikoina autettua muita niin pitäisi välillä taas ehkä hoitaa itseäkin, niin tuo  neptunus
taitaa tänään yrittää sanoa, että lepopäivä...

 2funny
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #12 : 12.05.2012 17:22:27 »

 jupiter On vahvana mun kartalla, samoin  venus, siksipä en ymmärrä miksi vastustaa niin paljon. Paljon on nyt tapahtunut varsinkin viikon aikana vastoinkäymisiä, ja todella suurikin menetys taitaa olla tuloillaan..
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #13 : 12.05.2012 17:42:50 »

 rapu
Koti ja kotihommat, perheen kanssa oleminen  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #14 : 12.05.2012 19:07:21 »

Tummasilmä, olisko Jupiter laajentunut sulla vähän liikaa vaikka Neptunuksen ansiosta ja nyt Saturnus
rakas oppi-isämme pistää rajat vastaan, tää nyt ekana tuli kirjoituksesta mieleen kun en tiedä tietty
millainen kartta sulla on niin mennään ihan intuitiolla Smiley

-M-
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: