Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvänäkökyvyn ilmeneminen  (Luettu 17507 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #15 : 29.09.2011 18:08:13 »

Ai niin kyllä toisen kipuja voi kantaa, eläimethän tekevät sitä omistajilleen jatkuvasti. Jakamalla taakka helpottuu, mutta järkevintä on kuitenkin parantaa kivut tykkänään. Jos ihminen kokee tuntevansa toisen ihmisen kipuja paras lääke on ajatella kipua kuin pientä lasta, rakastaa ja luoda hyvää energiaa, pienentää kipua mielen voimalla. Ajatella, myös varsinaista kivun lähdettä tai kantajaa rakkaudella.

Nyt puhutaan niin sanotusti parantamisen lahjasta, joka syntyy itsestään ja väärällä tavalla. Se ei ole parantajalle hyödyllistä ja voi viedä paljonkin energiaa ja voimia. Ainoa keino tämän korjaamiseksi on opetella parantamisen taito oikealla tavalla.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 30.09.2011 03:20:46 »

Voi sinua kulta RV  Cheesy
Ei me kait kukaan  tuskaan asti niitä kipuja tunnettu, ihan vaan että tiedetään että joku tuttu on kipeänä. Silloin jo ilman muuta laittaa pyynnön yläilmoihin että apu kelpaisi missä sitä tarvitaankaan.

Hyvää paranemistä sinulle RV  smitten
Et sinä mikään energiasyöppö ole vaan ihana astrolainen joka antaa  aikaansa ja tietojaan auttakseen muita.

Huh, helpotus  Huh Ja kiitos.  smitten Itse en koe toisten kipuja vaan saan muuten tiedon, tuntemuksen että nyt on jokin hassusti, joku tarvitsee apua jne. Se ei ole pienintäkään kipua, se ei tunnu pahalta. Se on vain tieto.

Herkkyyden aste on aina itse valittavissa! On ihan oma päätös miten vahvoja suojia itsellään pitää ja mitä antaa luvan tapahtua!
Vapaata tahtoamme kunnioitetaan näissä asioissa.

Me emme koe yhtään mitään ilman, että olemme jollain tasolla antaneet siihen suostumuksemme. Mutta olemme itse vastuussa siitä, että suojaamme itseämme ja jos jotain annetaan liikaa, voi pyytää että sitä annettaisiin vähemmän. Ja meidän vapaata tahtoamme on myös henkimaailman toteltava ehdottomasti.

Herkkyys on tosiaan hieno lahja, mutta sen kuinka paljon otamme vastaan, valitsemme itse. Minä tiedän ihmisiä, jotka eivä tee suojauksia vaikka sitä tarvitsisivat ja sitten valittavat kun kaikki tulee läpi.  Se on vähän kuin ihminen löisi itseään toistuvasti polveen vasaralla ja sitten tulisi valittamaan minulle että nyt polveen sattuu.  

Aivan.  coolsmiley Juuri erityisesti tämän(kin) takia olin aika shokeeraantunut, kun täällä sanottiin että jotkut täällä kipuilleet juuri leikkaukseni aikoihin. En todellakaan halua, että kukaan koskaan kipuilee vuokseni edes vähäisessä määrin ja tätä olen yläkerrastakin pyytänyt.  angel


Minä en yksinkertaisesti usko (intuitiokaan ei usko...) että toisen kipuja voisi ollenkaan helpottaa ottamalla niitä itseensä. Minä vain saisin ne ja se niiden alkuperäinen kokija kokisi ne myös. Tuskan määrä siis tuplaantuisi. Sen vuoksi suojaan.

Uskon siis vakaasti, että jos otamme toisen kipuja itseemme, se ei vähennä hänen kipujaan. Sitten me vain molemmat tunnemme niitä kipuja. Koska en ole masokisti enkä marttyyri (enkä nyt väitä että kukaan muukaan täällä olisi), en saa moisesta mitään, joten niinpä muistan ne suojat.

Tärkeää on muuten muistaa, että kipu on pakollista, mutta kärsimys on vapaaehtoista.
(Kipu on kropassa, kärsimys on mielen tuote)

Olen niin samaa mieltä.  coolsmiley

Ja selvätuntemisesta esimerkki:  eräs astrolainen oli hiljattain leikkauksessa ja suunnilleen niihin aikoihin useammalla täällä, myös minulla oli kipuja samalla alueella kehoa mistä häntä leikattiin. Olemme kuin suuri monilonkeroinen mustekala  Cheesy


Whaaat?!  Shocked Ei kai se mun kipu sisäsynnyttimissä voi liittyä tähän, se oli 3 päivää aiemmin...  idiot2

Mutta joka tapauksessa itse sain sen kivun joltain muulta, koska mulla on joku tiedostamaton tarve helpottaa muiden tuskaa. Olin vain epäillyt liittyvän ihan eri henkilöön.  Tongue

Niin siis kaikille vielä tiedoksi, että se mun leikkaus oli torstaina 22.9 n. 11 aikoihin nukuttivat...

Ai niin kyllä toisen kipuja voi kantaa, eläimethän tekevät sitä omistajilleen jatkuvasti. Jakamalla taakka helpottuu, mutta järkevintä on kuitenkin parantaa kivut tykkänään. Jos ihminen kokee tuntevansa toisen ihmisen kipuja paras lääke on ajatella kipua kuin pientä lasta, rakastaa ja luoda hyvää energiaa, pienentää kipua mielen voimalla. Ajatella, myös varsinaista kivun lähdettä tai kantajaa rakkaudella.

Nyt puhutaan niin sanotusti parantamisen lahjasta, joka syntyy itsestään ja väärällä tavalla. Se ei ole parantajalle hyödyllistä ja voi viedä paljonkin energiaa ja voimia. Ainoa keino tämän korjaamiseksi on opetella parantamisen taito oikealla tavalla.

Aivan.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 03:30:18 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 30.09.2011 09:31:13 »

Ota nyt vastaan toisten huolenpito ja välittäminen, RV. Sen pitäisi olla itsestään selvää että toisesta välitetään ja yritetään olla tukena ja auttamassa.  Kyllä sinun viisaista neuvoistasi on monelle ollut apua täällä. Anna vaan ihmisten välittää nyt kun on aihetta.
Tässä ajassa on se vikana että ihmiset ei uskalla avautua; ei edes halia vilpittömästi vaan annetaan niitä viheliäisiä tekosuukkoja: mui mui suunnilleen poskelle muka sivistyneesti.  Täällä ollaan  niin lähellä toistensa tosia ajatuksia että ihmisten välille muodostuu pakosta siltoja.
Ja näille suojautumisexperteille sanoisin että mikään suojaus ei estä todellista vilpitöntä pyyteetöntä rakkautta.

Ensinnnäkään en ole expertti sen enempää kuin kenenkään henkimaailman asioiden kanssa pelaavan tulisi olla. Voi tulla ikävyyksiä, jos ei tiedä perusasioita itsensä suojaamisesta ja ryhtyy sitten aktiivisesti tekemään esim. hoitoja tai muuten avaa itseään tällaisille asioille. En minä tarkoita, että pitää olla aina suojat päällä, mutta on hyvä tietää miten ne tehdään tarvittaessa ja muistaa tehdä niitä jos tulee ongelmia siitä, että on niinsanotusti liikaa auki.

On kaunista, että ihmiset lähettävät toisilleen vilpitöntä pyyteetöntä rakkautta. Jos se kuitenkin lähetetään lupaa kysymättä, on sellainen mahdollisuus että se ei mene perille, vaan menee hukkaan. Varmaan suurin osa tämän palstan lukijoista vastaanottaa sitä mielellään, mutta veikkaanpa että antaumukselliselle skeptikolle se ei vain mene perille. Eli lähettäkää ihan mitä haluatte ihan minne vaan, ei siinä ole mitään pahaa että lähettää pyyteetöntä vilpitöntä rakkautta. Vapaan tahdon laki kuitenkin tekee sen, että jos henkilö on suojannut itsensä aivan kaikelta, ei se rakkauskaan mene silloin perille. Noh, nyt voi sitten kysyä että miksi kukaan suojaisi itseään pyyteettömältä rakkaudelta; olemalla vakaumuksellinen skeptikko suojaa itsensä kaikelta energeettiseltä/henkimaailman jutuilta ilman, että edes tietää tehneensä niin. Jotkut voivat myös haluta suojata itseään väliaikaisesti käsitelläkseen jotain omia juttujaan täydessä energeettisessä rauhassa ja silloin blokkaavat aivan kaiken ulkopuolelta tulevan, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.

Vapaa tahtomme on täysin loukkaamaton tässä suhteessa: Itsensä voi suojata myös positiivisilta asioilta, vaikka siinä ei ehkä olisikaan mitään järkeä maalliselta tasolta katsottuna. Sieluntasolla tämä henkilö ehkä kuitenkin haluaa/tarvitsee sellaisen kokemuksen. Vertaan tässä energiahoidon lähettämiseen: Sitä ei kannata lähettää ilman että kysyy saako lähettää, sillä se ei välttämättä mene silloin perille. Emme me voi tietää, millaisia fyysisen tason kokemuksia - esimerkiksi sairautta - nimenomaan kuuluu toisen ihmisen sielunsuunnitelmaan. Jotkut meistä valitsevat sieluntasolla kokea tiettyjä sairauksia niihin liittyvien oppimiskokemusten vuoksi. Tällöin ilman lupaa lähetetty energia ei vain mene perille ja voi olla että luvan kanssakaan lähetetty hoito ei auta, jos ihminen on antanut vain persoonatasolla sen luvan lähettää sitä, mutta sieluntasolla nimenomaan haluaa kokea kyseisen sairauden.

Kyllä kaukohoitoa ja rakkautta voi lähettää ilman lupaa, mutta silloin kannattaa laittaa jokin vaihtoehtoinen osoite sille myös, jotta se menisi edes johonkin hyödylliseen käyttöön ellei sen ole sallittua mennä siihen ensimmäiseen osoitteeseen. Joskus harvoin olen lähettänyt kaukohoito ilman pyyntöä/lupaa, mutta silloin lisään aina tällaisen määritteen: 'Ellei hoidon ole sallittua mennä tälle henkilölle, menköön se Itämereen.' Itämeri parka on melko sairas ja Gaialle sekä sen osasille on pysyvä lupa lähettää hoitoa. Näin varmistan, että ilman lupaa lähettämäni  hoito menee edes jonnekin hyödylliseen paikkaan, ellei sen sallita mennä siihen 'ensimmäiseen osoitteeseen.'

Eli lähettäkää ihan mitä haluatte ihan minne vaan, ei siinä ole mitään pahaa että lähettää pyyteetöntä vilpitöntä rakkautta. Vapaan tahdon laki kuitenkin tekee sen, että jos henkilö on suojannut itsensä aivan kaikelta, ei se rakkauskaan mene silloin perille. Noh, nyt voi sitten kysyä että miksi kukaan suojaisi itseään pyyteettömältä rakkaudelta. Mutta tämän asian opetus niin rakkauden, kuin hoidonkin lähettämisen suhteen on se, että kukaan meistä ei voi tietää toisen ihmisen sielunsuunnitelmaa ja me emme voi tietää onko jokin meistä negatiiviselta näyttävä tapahtuma tai olosuhde sellainen jonka kyseinen sielu nimenomaan on suunnitellut kokevansa tässä inkarnaatiossa. Me voimme toki lähettää ihan mitä haluamme, mutta se ei koskaan ohita vastaanottajan vapaata tahtoa. Sen vuoksi tuo 'kakkososoite' on hyödyllinen idea, jos haluaa lähettä jotain kysymättä ensin asialle lupaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 30.09.2011 10:27:35 »

Tässä edellisessä kirjoituksessani ei ollut kyse minkään lähettämisestä kenellekään kun en semmoista edes tee mutta se semmoinen yhteys tulee kun tykkää esim jonkun kirjoituksista kuten minä RV:n joistakin kirjoituksista olen tykännyt. Kait se väylä sitten aukeni sitä kautta.
En muutenkaa erityisemmin tykkää minkään "lähettämisestä" minusta tykkääminen ja rakkaus vaan on. Ota tai älä. Ei siitä tarvii tehhä mitään barrieri kysymystä ellei haluu olla viisaampi kuin onkaan. Mie en leiki viisasta kun en oo semmoinen, mie vaan elän ja teen silleen kun tuntuu ja jos minun masussa  tuntuu kippee paikka eikä koko paikkaa enää oo niin jossain se syy on.
 Viisastelkaa  nyt sitten suojauksistanne ja loitsuistanne ja taikatavaroistanne lopun päivää mutta kyllä se  yksinkertainen ystävällisyys tekisi teillekin hyvää jos sattuisitte tietämään mitä se yleensä on. Ugh!

Katsoitko mikä oli ketjun otsikko? Kerrataanpa vielä: 'Selvänäkökyvyn ilmeneminen'
Huomasitko myös, että tässä ketjussa ihan kysyttiin erikseen miten kestää ylenmääräistä herkkyyttä?

Minä en nyt olekaan kirjoittanut sinuun liittyen, vaan yleisesti tämän ketjun aiheeseen liittyen, samoin niihin kysymyksiin liittyen joita täällä on kysytty.  Kaiken mikä ei sinua kosketa, voit jättää huomiotta, niin tässä ketjussa kuin elämässä yleensäkin.

Mitä sinä tiedät siitä, missä määrin meissä on yksinkertaista ystävällisyyttä?
Vai tarkoitatko yksinkertaisella ystävällisyydellä tässä sitä, että olisi samaa mieltä kaikesta sinun kanssasi ja komppaisi vain kaikkea mitä sanot?

Minä jo kirjoitin, että on hienoa että ihmiset lähettävät toisilleen vilpitöntä pyyteetöntä rakkautta. Kirjoitin näin edellisessä viestissäni, mutta sen osuuden näemmä valitsit jättää viestistäni huomiotta.

Noh, kukin tavallaan. On vain tullut kohdattua ihmisiä, jotka ovat ryhtyneet 'henkimaailman hommiin' tietämättä mitään suojauksista ja sitten taas piriseekin jossain rajatiedon auttava puhelin, tai tullaan pyytämään hoitajilta apua itseaiheutettuun tilanteeeseen. Sen vuoksi kirjoittelen tästä suojausasiasta ketjuissa aina silloin kun se liittyy aiheeseen. Jätä lukematta jos ei sinua kiinnosta, voi olla että muita kiinnostaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 30.09.2011 11:39:00 »

Ota nyt vastaan toisten huolenpito ja välittäminen, RV. Sen pitäisi olla itsestään selvää että toisesta välitetään ja yritetään olla tukena ja auttamassa.  Kyllä sinun viisaista neuvoistasi on monelle ollut apua täällä. Anna vaan ihmisten välittää nyt kun on aihetta.
Tässä ajassa on se vikana että ihmiset ei uskalla avautua; ei edes halia vilpittömästi vaan annetaan niitä viheliäisiä tekosuukkoja: mui mui suunnilleen poskelle muka sivistyneesti.  Täällä ollaan  niin lähellä toistensa tosia ajatuksia että ihmisten välille muodostuu pakosta siltoja.
Ja näille suojautumisexperteille sanoisin että mikään suojaus ei estä todellista vilpitöntä pyyteetöntä rakkautta.

Voi kiitos.  smitten Myönnettäköön, että minun on vaikeampi ottaa sitä apua vastaan taikka myöntää sitä tarvitsevani kuin itse auttaa muita.  Grin Mutta siis oppia ikä kaikki, ja on se nykyisin jo paljon helpompaa kun on juuri elämässä muutaman kerran sellaisiin tilanteisiin asetettu että ei ole ollut muita vaihtoehtoja. Aina ei voi auttaa itse itseään, eikä myöskään toisia vaikka kuinka haluaisi... Onhan se toki aivan ihana huomata, että välitetään.  Olen siitä suuresti kiitollinen. smitten

Mutta niin siis siirtykäämme siihen selvänäkökyvyn ilmenemiseen...  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 11:40:57 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #20 : 30.09.2011 15:43:51 »

Kiitos kaikille vastauksista!  Smiley Suojauksen tärkeys tuli nyt viimeistään ymmärretyksi. Aiemmin olen jotenkin kuvitellut, että itsensä suojaaminen olisi sama kuin kehittäisi suojamuuria ympärilleen. Ja kun olen sieltä suojamuurin uumenista vasta pääsemässä pois, en ole halunnut kasata uutta muuria ympärilleni. Toki olen aiemminkin lukenut suojauksista, mutta eipähän vaan ole mennyt kaaliin.  uglystupid2

No, kaikki tapahtuu ajallaan, ja ehkä tästä lähtien on hieman helpompaa elää tämän lahjan kanssa. Minähän olen juuri tuollainen muiden itkuja itkeskelevä, kuten Marie kirjoitti kokemuksestaan. Olen ollut sitä ihan lapsesta asti, mutta nyt vasta alan ymmärtää, mistä se johtuu.

Vielä siitä selvänäkökyvyn avautumisesta. Miten olette lähteneet harjoittamaan kykyänne katsoa muiden asioita? Toki heidän luvallaan tai pyynnöstä. Oletteko tehneet tulkintoja esimerkiksi netin kautta ja onko se mielestänne kuinka erilaista verrattuna face-to-face tilanteeseen?

Ps. Löysin googletellessa blogin, josta ainakin itse löysin vastauksia muutamiin mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin: http://kuudesaisti.blogspot.com/
« Viimeksi muokattu: 30.09.2011 15:46:45 kirjoittanut Gisella » tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #21 : 30.09.2011 17:01:32 »

mä oon huomannu, että (ehkä pyytänytkin) näen vain pyydettäessä. näin ei oo informaatiotulvaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #22 : 01.10.2011 09:45:48 »

mä oon huomannu, että (ehkä pyytänytkin) näen vain pyydettäessä. näin ei oo informaatiotulvaa.

Tähän liittyen olen huomannut, että ihmisiltä joita olen hoitanut etänä kanavoimalla energiaa, en saa hoitaa heidän otsachakraansa. Tämän uskon liittyvän siihen, ettei ole hyväksi avata kolmatta silmää, jos sen aika ei ole vielä tai jos yksilö on pyytänyt tiettyjä rajoituksia näkemiselleen. Ja tätä olen kunnioittanut.

Liiallinen otsachakran avonaisuus nimittäin voi irrottaa ihmisen arkitodellisuudesta, jos maadoitus ja suojaus ei ole kunnossa. Tämä irtoaminen voi esiintyä mm. psykoottisena käytöksenä muiden silmissä.

Ja haluan edelleen muistuttaa, että pyytäkää, että se mitä näette, tulisi valon puolelta, eikä pimeydestä.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 03.10.2011 08:30:55 »

Vielä siitä selvänäkökyvyn avautumisesta. Miten olette lähteneet harjoittamaan kykyänne katsoa muiden asioita? Toki heidän luvallaan tai pyynnöstä. Oletteko tehneet tulkintoja esimerkiksi netin kautta ja onko se mielestänne kuinka erilaista verrattuna face-to-face tilanteeseen?

Minä olen ainoastaan selvätuntoinen ja sitäkin vain  hoitaessani. Selvänäölle ja selväkuulolle olen sanonut 'ei kiitos,' sillä niitä en missään nimessä edes halua. Tämä on varmaan heijastuma siitä, että olen puoli-erakko jolla on suuri yksityisyyden tarve; samoin kun en halua itsestäni tiedettävän yhtään enemmän kuin on aivan pakko, en halua tietää muidenkaan asioista enempää kuin on pakko. =) Selvätuntoisuus on ok, mutta ei minua ole koskaan edes kiinnostanut hiplailla mitään esineitä ja katsoa saanko jotain selville; minulle riittää jättää se selvätuntoisuuskin ihan vain hoitohommeleihin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #24 : 03.10.2011 22:22:28 »

Mulla on eräs miespuolinen ystävä, jolla on unimaailman kautta avautuva selvänäkökyky. Se on jännä, kun muuten tämä ihminen on sokea henkisyydelle, pitää muakin ilmeisesti sekopäänä, kun yritän selittää, että henkinen on ennen fyysistä.

Se on jännä, miten tuo on kuin yksi aisti muiden joukossa, mutta ihminen voi silti olla niin sokea näkymättömälle, henkiselle olemassaololle.  idiot2

edit. Mä olen niin väsynyt, että toistan itseäni...   crazy2
« Viimeksi muokattu: 03.10.2011 22:25:51 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: