Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku jotain kysymykseeni?  (Luettu 4791 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« : 24.09.2011 09:50:58 »

Osaisiko joku auttaa tai näkiskö joku jotain kysymykseeni?

Olen nähnyt unta jo melkein vuoden ajan eräästä vanhasta koulukaveristani ala-aste ajoilta. Emme ole koskaan olleet kovin läheisiä.

Unien alkamisen jälkeen kohtasimme ihan oikeasti, mutta menin ihan puihin, kun yllättäen näin hänet oikeastikin, joten en osannut oikein mitään sanoakaan.

Oon ihan hämilläni näistä unista.. Unissa me olemme tosi läheisiä ja rakkautta on välillämme.
Tälläinen uni toistui taas viime yönä ja aamulla olin aivan ihmeissäni unesta ja siitä mitä välillämme tapahtui unessa.

Selvennystä kaipaisin nyt, en ole koskaan edes ajatellut hänestä  mitään sellaista, että olisimme yhdessä.

Mitä ihmettä nämä unet ovat?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.2011 12:33:35 »

Kun mietit mitä tuo henkilö edusti sinulle silloin, kun tunsitte, mitä hän toi sinun elämääsi silloin niin saat vastauksen siitä, mitä kaipaat elämääsi tässä hetkessä. Koet rakkautta häntä kohtaan unessa, koska silloin hän tarjosi sinulle jotakin, jota kaipaat tässä hetkessä. Olkoon se pyyteetöntä hyväksymistä, luottamusta, mitä sitten onkin.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #2 : 24.09.2011 17:14:51 »

Sehän siinä onkin kummallista, kun emme oikeastaan ole koskaan tunteneet toisiamme.
Ala-asteella meillä oli tytöt ja pojat omissa porukoissaan eikä meillä ole ollut muutenkaan yhteisiä juttuja. Enkä ollut edes koskaan ihastunut tähän henkilöön.
Sitä ihmettelen, miten hän nyt on mun uniini tullut monien vuosien jälkeen.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #3 : 25.09.2011 15:59:13 »

Se vois olla jotain sellaista, kävi itselläkin mielessä.

Mitähän sitä kannattais tehdä?

Voisin kyllä ottaa yhteyttä tähän ihmiseen, mutta tuntuu vähän kummalliselta se, kun ei olla oltu missään tekemisissä.
Että terve vaan, oon nähny susta vuoden verran unia, joissa me rakastetaan toisiamme.. että lähtisitkö katselemaan mun kanssa, mitä nämä mun unet meinaa Grin

Silloin kun kohdattiin oikeasti, mulla tuli sellanen tunne, että olisn halunnut vaan halata sitä ihmistä, se varmaan olis ollu jo tosi outoa.  Grin

Mua vaivaa nämä unet tosi paljon.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #4 : 26.09.2011 23:29:06 »

Sehän siinä onkin kummallista, kun emme oikeastaan ole koskaan tunteneet toisiamme.
Ala-asteella meillä oli tytöt ja pojat omissa porukoissaan eikä meillä ole ollut muutenkaan yhteisiä juttuja. Enkä ollut edes koskaan ihastunut tähän henkilöön.
Sitä ihmettelen, miten hän nyt on mun uniini tullut monien vuosien jälkeen.

Joku yhteyshän teillä on.
Ensimmäinen ajatukseni komppasi mitä "Ulkopuolinen" sanoi,
jatkaen siitä.

Aina on ollut tytöt ja pojat -asetelma. Nyt elämäntilanteessasi,alitajuntasi käsittelee ehkä semmoista asiaa, että; se eiole niin eikä tarvitse olla niin, mies- nais-asetelma. Käsitteletkö päivätietoisesti tuon aikasi pulmia? Jollain  tasolla.. etsi suuntia; työ, parisuhde, ihmissuhteet yleensä.
Itsekin nähnyt unia lapsuusajoista ym. kun vielä tiedostamaton, mutta tietoisuuteen tuleva asia on meneillään/tulossa. Unissa voipi nähdä menneen, tään hetken tai tulevan. Kaikki avaimet ratkaisuihin ovat kuitenkin koko ajan käsissämme. Avainnippukin voi tuntua joskus ihan (ja useimmiten) sekavalta nipulta erilaisia avaimia..  Smiley

Tai pian tulette kohtaamaan. Sekin on yhtä mahdollista. Yhtä mahdollistahan on kaikki. Smiley
Mun fiilis ja kokemus ja uniusko ja intuitio kertoi ekaa.
Sekin voi olla väärässä, toki yhtälailla. Mutta anna elämän kuljettaa, luota siihen että elämä kantaa ja tuo eteesi kaiken mitä tarviit ja niin käy. smitten
Suosittelen meditaatiota, ihan perus-sellaista, mikä itselle tuntuisi parhaalta, jollet jo harjoita. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #5 : 02.11.2011 08:30:39 »

Taas uni toistui.

Joka kerta olemme juuri tavanneet, ollaan siis tavallaan ensimmäistä kertaa "treffeillä" ja se rakkaus välillämme.. huh.
Ollaan jo aikuisia kumpikin näissä unissa. Jotenkin mulla on muutenkin aika vahva tunne, ettei kyse ole lapsuuden ajoista.
Enkä ole käsitellyt tuon ajan pulmia päivätietoisuudessa. Ja kyllä, meditoin päivittäin.

Herätessäni mulla oli taas pää ihan pyörällä tuosta unesta. Että mitä ihmettä nämä unet meinaa?! Ne tuntuu niin todellisilta.  Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: