Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitit kuunsolmuille  (Luettu 6121 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 22.09.2011 07:52:51 »

Hei, avaan uuden ketjun. Haluaisin kuulla kokemuksia ja keskustella transiiteista kuunsolmuille.

Miten olette kokeneet eri transiitit kuunsolmuille, joko nousu tai laskusolmuille ja miten lähtisitte tulkitsemaan niitä.

Esim. pluton yhtymä jommalle kummalle solmulle. Nämähän luulisi olevan hyvin voimakkaita, koska kaikilla ihmisillä pluto ei esim. koskaan tule yhtymään vaikkapa noususolmulle. Joillain taas yhtyy.

Miten tulkita vaikkapa pluton yhtymää laskusolmulle vesimiehessä 8.huoneessa?

Tai miten vaikkapa marsin yhtymä noususolmulle? Itselläni on tämä tulossa ihan just.
Noususolmuni on kakkoshuoneessa leijonassa, joten liittyykö tuo transiitti jotenkin rahaan?

Onko transiitit solmuille jotenkin "karmallisia" tai liittyykö niihin jokin opetus?

Kokemuksia kiitos Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.2011 11:54:45 »

Laskusolmuni on kasissa ja olen elänyt yhden vaikeimman jaksoni kun neptunus teki yhtymää laskusolmulleni (ja siis samalla oppositiota noususolmulleni).
Laskisitteko laskusolmulle osuvat yhtymät "karmaksi"? Minulle on monia asioista tapahtunut kun jokin planeetta on osunut tuonne kasihuoneeseen laskusolmulleni.
Uranuksen osuessa siihen vuosia sitten, aloitin opiskelut.
Chironin osuessa laskusolmulleni kohtasin erään sairaus-komplikaation..

Paljon on osumia.. Kiinnostaisi tietää muidenkin kokemuksia  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2011 07:40:49 »

Hmm.. Saturnuksesta laskusolmulla minulla ei olekkaan tietoa. Jostain luin, että kun transiitti osuu laskusolmulle olisi kyse jostain "karmisesta" asiasta mutta en ole varma.

Arvaas mitä? Minulla oli saturnuksen yhtymä noususolmulle kuutisen vuotta sitten, ja silloin siirryin huomattavasti parempi palkkaiseen työhön. Mutta minun tapauksessani tuo noususolmu on 2.huoneessa, joten raha varmaankin siksi liittyy aina siihen?
Joo, silloin siirryin työhön, josta en sitten loppujen lopuksi kamalasti pitänyt, mutta jossa todellakin sai pistettyä rahoiksi niin, että säästöön kertyi muutamaksi vuodeksi paljon rahaa. Niillä rahoilla reissasin pari vuotta  Smiley

Hassua!! Oikeasti, löydän kyllä kaikista transiiteista solmuille jotain tapahtumaa.

Missä huoneissa Evea sinun solmusi ovat?
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2011 09:50:32 »



 Kiva ketju,--katsoin vähän omaani,-- uranus aspect_con noususolmuun (8h) oli nelisen
                  vuotta sitten,--tein silloin nopean päätöksen työn, ja vapaa-ajan suhteen,
                 
                 Uudenlainen vaihe alkoi, ja olin niin tyytyväinen.  Smiley                 
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 26.09.2011 07:17:32 »

Evea, Mikä ettei mikä ettei  Grin

Itselläni on ollut tuo joskus lapsena, joten en muista miltä tuntui kun saturnus oli laskusolmulla.
Jokatapauksessa, itselläni nuo transiitit laskusolmuille on voinut tuoda hieman haasteita, mutta jokainen on ollut tarpeen ja vienyt minua hyvään suuntaan.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #5 : 13.05.2012 12:47:43 »

Minulla on tänään ihan hirveät fiilikset. Tuntuu kuin pää halkeaisi ja kurkkua kuristaa. Katselin karttaani löytyisikö sieltä mitään vastausta ja oli aika tarkat asteet Pluto neliö Saturnus ja Mars oppositio kuunyläsolmu. Maksanko jotain karmaa nyt
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.2012 22:54:13 »

Minulla tulee kohtapuoliin Jupiterin transiitti noususolmulle, noihin aikoihin osuu pari sangen tärkeää tapahtumaa. Viimeksi kun oli tuo niin valmistuin muistaakseni peruskoulusta stipendivuoren kera, mutta tässä kontekstissa vastaava tuntuisi vähän omituiselta.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #7 : 17.05.2012 22:56:00 »

Mielenkiintoista...eräällä tuttavallani tr.  pluto  aspect_con kuunsolmu nyt asteen päässä...Mitähän tuo tullessaan?
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2012 00:01:59 »

Mielenkiintoista...eräällä tuttavallani tr.  pluto  aspect_con kuunsolmu nyt asteen päässä...Mitähän tuo tullessaan?

Se on pyöriny siellä kauriin alkupuolella jo yli vuoden verran, ite tein aika tarkan yhtymän aikaan
mun "kasvusuuntaan" liittyviä isoja päätöksiä, mulla tuo noususolmu on 1. huoneessa
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: