Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö muutokset?  (Luettu 8184 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« : 27.10.2005 10:19:42 »

Hei

Olen muuttanut elämäni perusasioita muutaman kerran pohjia myöten  buck2 Ehkä se on ollut tarpeen..

Nyt kumminkin kiinnostaa kovin, näkyykö nämä muutokset kartallani ja onko elo tulevaisuudessa hieman jo vakiintuneempaa?

Tottakai kiinnostaa sekin miltä karttani muutoinkin näyttää  Wink

Ennättäisikö joku Wiisaista kurkistaa? 24.10.1960. klo 10.40 Helsinki ko

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.10.2005 18:13:39 »

Hei Annaz!

Ihan perusasioita en lähde kartastasi luettelemaan. Sinullahan on Aurinko Vaa´assa, Kuu Jousimiehessä ja myös nousu aivan Jousimiehen merkin alussa. Näistä perusssijainneista löydät runsaasti tietoa netistä.

Sen sijaan kiinnostuin kysellessäsi näkyykö tapahtuneet muutokset kartallasi. Uteliaisuuttani vilkaisin karttaasi ja uskallankin veikata, että vuoden 2003/2004 vaihde ja 2004 alkupuolisko ovat olleet melkoista myllerrystä elämässäsi. Tuolloin kartallasi on ollut menossa sekä tr. Pluton yhtymä Kuuhun että tr. Uranuksen neliö Asc-Desc-akseliin ja kolmio Aurinkoon. Tuolloin olet todennäköisesti ollut täynnä energiaa, muutospainetta, kärsimättömyyttä, niin oma minuus kuin ihmissuhteetkin ovat tuntuneet kaipaavan raikkaita tuulia.
Olet myös saattanut vaihtaa ammattia, työpaikkaa tms.. sillä syntymäkarttasi Aurinko on 10. huoneessa. Työasiat ovatkin todennäköisesti ovat tuolloin olleet myötätuulessa, ihmissuhteissa sen sijaan on ollut ukkosmyrsky. Ehkäpä olet juuri tuolloin lopulta uskaltanut tehdä kauan kaipaamasi muutokset? Helppoa se ei kuitenkaan ole ollut vaan olet joutunut punnitsemaan tunne-elämääsi ja omaa identiteettiäsi pohjamutia myöten. Olet joutunut kohtaamaan virheitä ja valheellisuutta muissa sekä myös myöntämään omat itsepetoksesi. Kun syntymäkarttasi Kuu on lisäksi Jousimiehen merkissä, olet ehkä tuolloin joutunut vastakkain moraalikysymysten kanssa, ehkä jopa lakiasioidenkin. Uskoisin, että vuoden 2004 jälkeen suunnilleen kaikki tärkeimmät elementit elämässäsi ovat menneet uusiksi etkä itsekään ole enää lainkaan sama ihminen kuin ennen...
Tunnistatko tästä mitään?

Tällä hetkellä myllerrykset ovat nyt ohitse. Tämänhetkiset transiittisi ovat kovin Jupiter-voittoisia eli nyt on hyvä aika levätä, ehkä hieman laajentaakin elämänpiiriä jollakin elämänalueella, kaikki sujuu nyt helposti vailla suuria ponnisteluja. Onneksi olkoon muuten, syntymäpäiväsihän on ollut juuri tällä viikolla. Kuin lahjana sait viime päivien Aurinko-Jupiter konjunktion Auringonpaluukartallesi. Auringonpaluukarttahan kertoo tulevan vuoden tärkeimmät teemat syntymäpäivästä syntymäpäivään. Työasiat voivat siis tälläkin hetkellä olla myötätuulessa ja uuden 12. vuotisen syklin alussa. Ap-kartallasi Aurinko-Jupiter osuu 12. huoneeseen kertoen halusta ja mahdollisuudesta laajentaa omaa alitajuntaa aikaisempien vaikeiden aikojen opettamana. Voit kiinnostua uskonnollisuudesta, mystiikasta jne...Nyt on hyvää aikaa mietiskellä, meditoida, etsiä ja löytää se tasapaino, jonka etsiminen Vaaka-merkkisenä on juuri sinun tehtäväsi. Omasta sielustasi tulee sinulle valtava rikkauden lähde. Ap-kartan ascendentin osuessa syntymäkartan 11. huoneeseen, oman minän laajentaminen onnistuu myös erilaisissa yhdistyksissä, toisten eteen toimimisella.

Levollista loppuvuotta toivotellen, palautettakin odottaen....
May
tallennettu

manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2005 18:32:30 »

Hei

Olen muuttanut elämäni perusasioita muutaman kerran pohjia myöten  buck2 Ehkä se on ollut tarpeen..

Nyt kumminkin kiinnostaa kovin, näkyykö nämä muutokset kartallani ja onko elo tulevaisuudessa hieman jo vakiintuneempaa?

Tottakai kiinnostaa sekin miltä karttani muutoinkin näyttää  Wink

Ennättäisikö joku Wiisaista kurkistaa? 24.10.1960. klo 10.40 Helsinki ko

-annaz-

Heips
En ole yksikään noista viisaista, mutta kun itse aikoinani tein eroa, erittäin vaikeassa tilanteessa, niin ystävättäreni todella katseli paluukarttaani sinne menneeseen ja kyllähän sieltä näkyi niitä kriisejä ja tapaturmani ja kaikkea muuta. Katselimme sitä siis jälkijunassa..
Jo silloin näkyi, että muutosta muutoksen perään oli tarjolla ja onhan näitä piisanut jo ahdistukseen asti..
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2005 18:52:38 »

Hei May ja kiitos vastauksesta

Osuit osittain hyvinkin oikeaan. Suurimmat myllerrykset elämässäni olivat jo ennen tuota aikaa, mutta tuolloin tein muutamia ammatillisia päätöksiä ja läksin opiskelemaan (taas) Ohessa yritin kasvaa muutoinkin ( :)taas). Elämä heitti paljon haasteita tuolloin, mutta ne liittyivät enemmän läheisten tukemiseen kuin itseeni..

Tähän hetkeen sopii kiinnostuminen syvemmästä. Reiki-kurssi yms... Lisäksi teen saatto-hoitoa ammattini puolesta.

Se, mikä minua ihmetytti oli tuo Vaaka..? Olen pitänyt itseäni aina skorpparina, tosin rajalla olevana mutta varsin lajin tyylipuhtaana edustajana kumminkin??

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.10.2005 20:53:33 »

Sorry Anez, ajatuskatko. Siis Aurinko 0,54 astetta Skorpionia. Hyvä kun korjasit! Olipa onni, etten lähtenyt kertomaan sinulle Vaa´an ominaisuuksista.  Grin Kertomani transiitit onneksi pitävät paikkansa, oli Aurinko sitten kumman merkin puolella tahansa.

Reikin käyttö onkin varmasti tarpeen saattohoidossa... Itsekin olen käynyt Reiki I ja II-kurssit vaikken valitettavasti voi juurikaan käyttää Reikiä nykyammatissani. Kivasti sinäkin näyt toteuttavan karttasi sanomaa; Aurinko urahuoneessa Skorpionissa - työkseen tekemisissä elämän ja kuoleman asioiden kanssa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: