Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mustasukkaisuus kartalla  (Luettu 26581 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #45 : 21.10.2012 15:14:02 »

Ajatuksia herättäviä viestejä teiltä Smiley Mä ajattelen niin, että kaikki tunteet on sallittuja. Eri asia on sitten se miten toimii. Kai mustasukkasuus on aika primitiivinen reaktio, pelkää menettävänsä jotain tärkeää. Ymmärrettävää siinä mielessä. Kaiken avain tässäkin on tietysti kommunikaatio. Mietin, että mikä siinä mua niin raivostuttaa ja tulin siihen tulokseen, että paljon on asian esittämisestä kiinni. Jos mua aletaan syyttävään sävyyn kuulustelemaan ja sitten vielä melkeinpä määräilemään niin siitä ei hyvää seuraa. Jos asiaa taas lähestytään ihan eri kulmasta säilyy kommunointiyhteys paremmin. Mä vaan oon niin allerginen sille, että mun asioihin liikaa seotaan. Jos ei luottamusta ole, niin eihän sitten voi mitään muutakaan olla.
Mietin tuota synastriajuttua. Aika usein kyllä mustasukkainen ihminen on sitä kaikkien kanssa? Eli syy siihen siis omassa itsessä. Toki joku voi käytöksellään sitä provosoida voimakkaammaksi.
Kun luin noita teidän kertomuksia niin tuli sellanen olo, että aika vähästä taidan lopulta suuttua. Eli tosi herkästi koen, että toinen yrittää hallita ja määräillä ja sitä en siedä sitten yhtään. Ehkäpä siinä mulla on kasvun paikka Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #46 : 22.10.2012 16:59:56 »

Mielenkiintoinen tuo  oinas ja 2.huone näkökulma tähän asiaan. Tosiaan nehän voi molemmat liittää omistushaluun, jos ovat korostuneet.

En jotenkin jaksa uskoa, että synastriassa näitä juttuja näkisi. Kyllä se luottamus tai mustasukkaisuus lähtee ihan itsestä. Minulla sen täytyy olla nousu-rapu, jonka tekisi mieli napata saksilla, vaikka toisaalta  uranus aspect_con venus jousimies haluaisi juosta karkuun, kyllä erittäin häiriintynyttä omata näin ristiriitaisi tekijöitä kartallaan.  crazy2
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #47 : 22.10.2012 18:44:13 »

Lizzy, tutulta kuulostaa. Mulla on venus aspect_con uranus turvaa kaipaavassa skorpionissa ja kuu jousimies haluaa olla vapaa kaikista kahleista Huh
Mulla kans 2. huone painottunein, uranus, merkurius, kuu ja neptunus siellä. Mun omistuksenhalu on sellasta, että tiedän sen toisen olevan mun Smiley Että on sellanen vahva yhteys. Mulla on sellanen taktiikka, että oon aina hyvin nopeasti ilmottanu, ettei mua haittaa naispuoleiset kaverit, exien kans saa olla kaveria jne., mutta jos tekee yhdenkin virheen niin mun luottamus on menny ja samalla pohja kaikelta. Paluuta ei ole. Sitten vaan joko hyväksytään mun Terms and Conditions tai ei. Aika yksinkertasta Smiley Enkä tietenkään vaadi toiselta enemmän kuin mitä itse annan, eli muhun voi luottaa täysin. Tässä mun mallissa ei oikein olis mustasukkasuudelle kovin suurta tilaa, kun pitäis luottaa...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #48 : 22.10.2012 19:35:33 »

Jaa-a. Minä en ole seurustellut aikoihin, ja olen aivan eri ihminenkin kuin silloin, mutta luultavasti mun Terms and Conditions on muuttunut paaaljon niistä päivistä  :Smiley
EN halua omistaa, enkä ajatella että ihminen on minun. En tosin tahdo olla suhteessa henkilön kanssa, joka ei kykene uskollisuuteen. Hienoin ajatus minusta olisi, että voisi olla se avoin suhde, jossa silti säilyisi se oma rakas nro.ykkösenä...mutta se on vähän liikaa kuu oinaalle, vaikka aurinko vesimiehessä onkin Wink Pitkässä suhteessa, jos toisella vaikka olisi joku fantasia jostain, vaikka nyt sitten kirjaston virkailijasta...en tiedä, ehkä saattaisin jopa hyväksyä sen...mutta en taas tiedä onko tässä todellisuus kaukana  :Smiley

Mutta siis pääpointtina, että toisten ihmisten omistaminen on kamala ajatuskin! Ja silti minulla itselläni niitä ajatuksia on ainakin ollut aika laisesti.

Noh, mutta, näitä tällaisia ajatellessaan huomaa, miten todella on vapaa ja erilainen entiseen verraten, kun ei enää tarvitse pelätä hylätyksi tulemista Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: