Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä olette?  (Luettu 6482 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 17.08.2011 11:44:23 »

Mitä mieltä olette netistä löytyvistä tarot-korttiennustuksista ja muista vastaavista? Ei varmaan kovin luotettavia voi olla? Siis että kortit ovat näytöllä ja klikkaat hiirellä ja tulee jotkut kortit jne. Eikös tietokoneidenkin energiat,kuten muidenkin sähkölaitteiden energiat, sotke ja sekoita muutenkin kaikkia "taajuuksia"? Ja miten mikään intuitio voisi toimia, kun se on kone, joka kortit/kortin valitsee?
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2011 13:04:09 »

Minäkään en ottaisi vakavasti. Jollain todennäköisyydellähän se ne kortit heittää, mutta enemmän luotan omiin kortteihin, joilla saan sormenpäähän lämpimän tunteen, enkä sitä tunnetta varmaankaan saisi hiirellä.
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2011 14:58:03 »

Vähän samoja juttuja olen itsekin pohdiskellut, että ei niitä voi kyllä ihan tosissaan ottaa... Wink
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2011 22:20:54 »

Niin... en sitten tiedä.

Itse olen aika paljonkin " keskustellut" tämän astron tarottien kautta. Olkoon sitten tietokone tai mikä lie, niin yllättävän selviä vastauksia sieltä on tullut. Shocked

Itekin tykkään oikeista korteista eniten, mutta töitten lomassa niitä ei voi käyttää  angel Siispä nopeaan tarpeeseen kyselen koneelta mielipidettä...
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #4 : 19.08.2011 21:40:58 »

Itse en oo ikinä mitään nettikortteja käyttänyt, jotenkin inhottaa ne kun en osaa luottaa. Se tunne kädessä on tosiaan tärkeä kun niitä fyysisiä kortteja poimii.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5 : 19.08.2011 22:09:02 »

Niinno minä kyllä oon ihan "vakavasti" ottanu nettikortitkin. Siis miksei se voisi samalla tavalla toimia mukamas? Mikä sen estää? Ihan hienosti on minusta toiminut. Tosin onhan se ittelle mukavampi se ihan oikee kortti kädessä...mutta onko tässä sitten kyse muunlaisesta erosta kuin käsinkirjoitetulla kirjeellä ja maililla on?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 20.08.2011 00:33:11 »

Minä olen myös käyttänyt nettikortteja, sen mukaan mikä on tuntunut hyvälle Smiley Ihan hyvin ovat toimineet, ainakin siihen nähden, että minun on vaikeaa välillä nähdä asioita itselleni. Mieli tulee liiaksi eteen!

Olen ajatellut nettikorttien käytön niin, että jos sivu tuntuu hyvälle, voin niitä käyttää pieninä neuvonantajina. Vastaushan tulee henkimaailmasta aina samalta lähteeltä, välineistä riippumatta coolsmiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #7 : 20.08.2011 09:46:55 »



 Miten sinne pääsee kokeilemaan,  voisko saada linkin, minä haluaisin kokeilla netti tarotteja.
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #8 : 20.08.2011 09:52:45 »

http://www.astro.fi/future/tarot_future

Tässä ainakin yksi nettitarot, toivottavasti auttaa Smiley Itselläni ei tosiaan ole kokemusta (tuostakaan) tarotista.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #9 : 20.08.2011 11:10:22 »



  Kokeilin free tarot kortteja,--ja en tiedä oliko sattumaa vai mitä, mutta jotain tuttua sieltä
  nousi tähän hetkeen. 

 Astro sivulta katson joskun tarotin ja riimut,  unohdan  ne samantien.
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #10 : 22.08.2011 07:05:18 »



 Miten sinne pääsee kokeilemaan,  voisko saada linkin, minä haluaisin kokeilla netti tarotteja.

Tässä yksi linkki http://www.rajatieto.org/tarotpoyta.php?ref=post   Smiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #11 : 22.08.2011 20:57:16 »

Te jotka olette käyttäneet nettikortteja: katsotteko vastauksen yhdellä kortilla, vai esim. kelttiläisellä ristillä?
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #12 : 22.08.2011 21:22:51 »



 Miten sinne pääsee kokeilemaan,  voisko saada linkin, minä haluaisin kokeilla netti tarotteja.

Tässä yksi linkki http://www.rajatieto.org/tarotpoyta.php?ref=post   Smiley

Katsoin tuon linkin 5-kortin pöydä, eikä kyllä napannut yhtään. Ihan outoa sekalaista vastaukseksi.

Astron tarotilla tulee hyvinkin selkeää ja todenmukaista, vai liekö vika siinä etten nyt erityisemmin keskittynyt asiaan vaan kokeilin ihan lonkalta...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13 : 22.08.2011 21:28:37 »

mä käytän liulian pöytiä. kyllä täällä ainakin on hyvät tulokset tullu. toki niitten rinnalle nousee sitten muut kuvat ja ajatukset tueksi. ehkä ite tarvin vaan suuntaa-antavaksi.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: