Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perhosen viesti  (Luettu 37472 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« : 25.07.2011 00:48:14 »

Päivä oli muutenkin täynnä merkittäviltä tuntuvia tapahtumia ja kohtaamisia. Kotiin saavuttuani oli kaunis keltainen (yö?)perhonen laskeutunut ulko-oveni kynnykselle (siis kerrostalon rappukäytävään) - Millaisia viestejä perhoset yleensä tuovat?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2011 01:12:48 »

Osoitteessa shamanicjourney.com on pitkä pätkä kerrottuna perhosen sanomasta. Se on englanniksi ja pääset tekstiin klikkaamalla nettisivun linkkiä.


Lyhyesti suomeksi perhosen sanomiin kuuluu:

- Kyky nähdä asioita useasta eri kantista/suuremmissa mittakaavoissa
- Kehottaa keskittymään yhteyteen oman sielunsa (Oman Itsen) kanssa, jotta päämäärät voitaisiin saavutta
- Symboloi muutosta, sielua, luovuutta, vapautta, iloa, muodonmuutosta ja värejä/värikkyyttä. Yksittäisen perhosen sanomaa voi tutkia katsomalla, minkä värinen perhonen on ja selvittämällä, mitä kyseinen väri symboloi.
- Yhteydessä ilman elementtiin eli puhuu siitä, miten asiat ovat alati muuttuvia, jonka vuoksi on parasta keskittyä NYT-hetkeen.
- Kehottaa heittämään turhan vakavuuden menemään, ottamaan rennosti ja menemään elämän virtauksien mukana. On luotettava elämään ja tutkittava sitä pelotta.
- Perhonen muistuttaa, että transformaation eli muutoksen ei tarvitse olla traumaattinen kokemus vaan iloinen tapahtuma.
- Intuition seuraaminen: perhonen ei mieti eikä stressaa milloin on muutoksen aika, vaan se seuraa maailmaa luottavaisena. Se jättää toukan kuorensa ja lennähtää ulos muuttuneena pelkäämättä. Me ihmiset tahdomme helposti jäädä oman turvallisen kuoremme sisään uskaltamatta hypätä kohti uutta, vaikka se olisikin aiheellista. Saatamme myös epäillä, että ajoituksemme on väärä. Perhonen kertoo, ettei huoleen ole syytä.
- Pyytää selvittämään missä kehitysvaiheessa olet itse tai ideoittesi kanssa: Oletko toukkavaiheessa, koteloitumisvaiheessa, odotusvaiheessa, kuoriutumisvaiheessa vai valmiissa perhosvaiheessa. Sen jälkeen toimi sen mukaan, missä vaiheessa olet. Asiat on tehtävä tietyssä järjestyksessä - ei voi edetä kohti seuraavaa tasoa, jos entinen on vielä työn alla.
- Kehottaa luottamaan omiin siipiin, siihen, että ne kantavat meitä läpi elämän. Kuten sanottua, elämä on iloa. Tanssi sen läpi rämpimisen sijaan! Uskalla lennähtää siivillesi, jos et ole vielä sitä tehnyt.
- Nähdessäsi perhosen huomioi mitkä asiat elämässäsi kaipaavat muutosta ja ala työstää niitä.
- Maailman harmonia kuuluu perhosten alaisuuteen. Jos tapaat loukkaantuneen perhosen se muistuttaa sinua siitä, että et saa tuhota maailmaa. On aika laittaa omat elintavat ja oma itse syyniin.

« Viimeksi muokattu: 25.07.2011 01:14:37 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2 : 26.07.2011 22:08:24 »



                                                           angel

            Ihmetellä täytyy, kuinka paljon perhoset jaksavat. Ei minun keho moista kestäisi.



                                                  smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 28.07.2011 11:18:28 »

Ihana juttu täältä löytyi. Aina täällä käy näin.  smitten

Minäkin juuri eilen tai toissapäivänä huomioin, kun näin täysin valkoisen perhosen. smitten
Koskaan ennen en ole täysin valkoista nähnyt..
Aiemmin olin vasta kuoritumassa (näin kuoriutumis-tapahtuman), luulen että alan nyt olla siivilläni... smitten angel

 smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.2011 23:41:25 »

Pyysin muutama vuosi sitten jotain merkkiä tulenko saamaan lapsen, ja näin pian sen jälkeen perhosen, jollaista en ollut koskaan aiemmin nähnyt. Se oli ruskea ja täynnä sateenkaarenvärisiä täpliä smitten Se olikin sitten ihan selvää, että mitä se perhonen merkitsi!

Tänään näin pitkästä aikaa perhosen, joka pyörikin sitten pitkään pihassamme. Amiraaliperhonen. Mitähän se mahtaa tuoda tullessaan... Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5 : 31.07.2011 10:33:35 »

Minullekin perhoset ovat tuoneet viimeaikoina viestejä, kesätyöpaikkani oli aivan täynnä perhosia! Löysin sieltä toisiksiviimeisenä päivänäni yhdeksän perhosta kerralla lepattelemasta luotani! Myös toukkia olen nähnyt (ja pelastanut) viime päivinä paljon.
Kiitos paljon, oli mielenkiintoista lukea, mitä kaikkea perhoset tuovatkaan ihmisille mukanaan. Itse olen aina käsittänyt ne muutoksen viestintuojiksi. Että jokin asia muuttuu tai on muuttumassa sillä hetkellä, ja se muutos tulisi hyväksyä.  smitten
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31.07.2011 15:34:42 »

Pihapiirissäni on nyt lennellyt ja pysähdellyt parina päivänä hyvin syväntummansininen lähes violetti kultaiset reunukset siivissä perhonen, jolla mielestäni on jokin sanoma. Tänään istui avoimen ikkunan eteen laudalle jotta saatoimme keskustella otin kuvan. On kuin se olisi hakeutunut nämä päivät seuraani. Onko aavistuksia mistä haluaa kertoa. On iso ja jumalaisen kaunis.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #7 : 31.07.2011 16:36:25 »

Laitapa se valokuva kehiin, niin katotaan. Smiley
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 31.07.2011 16:45:02 »

Olen nyt "pusikossa" niin en saa kuvia ulos kamerastani. Kuva on tosin epätarkka ja siivet eivät ole auki vaan yhdessä.
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 01.08.2011 21:29:14 »

Onnistuiskohan tämä kuva näin?
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 01.08.2011 22:37:58 »

Katsoin linkkiäsi, kyllä se voi olla mutta tällä ei ollut noin selviä sinisiä pilkkuja tuon kultareunuksen vieressä jotain täpliä kuitenkin.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #11 : 02.08.2011 09:34:53 »

Lapsena olin valtavan ihastunut keltaisiin sitruunaperhosiin. Tuntui että niitä aina pyöri ympärilläni, tai ainakin niin että kiinnittivät aina huomioni, melkein lähdin seuraamaan. Vielä aikuisenakin nuo keltaiset perhoset huomaan välittömästi ja usein tuntuu että ne ovat lähteneet seuraamaan, kulkeneet jonkin matkaa mukana vaikka lenkkipolulla. Jos en ole heti huomannut perhonen on pyrähtänyt naamani edestä niin että huomaa nyt!  Grin Ne ovat kyllä ihania. Edesmenneellä enollani oli harrastuksena perhosten keräily. Minusta se oli kauheaa että sillä oli lasilaatikossa neulalla kiinnitettyjä perhosia vaikka kuinka paljon.. No enon elämä meni tasaisesti alaspäin koko ajan..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12 : 02.08.2011 21:30:32 »




                                             angel


                   NO, tänään jouduin hätistelemään neitoperhosen pois,

                          jotta voisin jatkaa toimiani ihan noin vaan.


                                                          smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #13 : 03.08.2011 10:24:39 »

Oih, olen yrittänyt jo kaksi kertaa kertoa erään violetin perhoskuvan tarinaa ja molemmilla kerroilla on teksti häipynyt jonnekin lukematomien viestejen taivaisiin. Tapahtuma ei tahdo tulla laajempaan levitykseen. Sanon vaan, että minulle perhonen (ei sen omassa ympäristössään) symboliikkana edustaa kuolemaa.
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 03.08.2011 10:36:20 »

Minulle perhonen ei edusta kuolemaa. Sen tekevät linnut nokkimalla ikkunalasia tai sitten unet ovat viestintuojina. Eilen lensi keittiössäni nokkosperhonen ei ikinä enne se pölpyröi lasia vasten. Siirsin sen hellästi ovesta ulos. Siksi kysyinkin, sillä sielussani tiedän että asiaa on mutta mitä. Se selvinnee ajallaan. angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: