Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkästä aikaa taas Tampereella...?  (Luettu 45939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 18.09.2011 21:05:24 »


Olisin tullut paikalle itsekin, jos olisin päässyt, mutta tämän hetkinen taloustilanne ei sitä suonut. Toisekseen olen kärvistellyt koko viikon niin kauheissa menkkaoireissa etten olisi edes fyysisesti kyennyt paikalle  Tongue

Oletkos sinä muuten tsekkauttanut ettei sullakin ois myoomaa kaikkea tuota kärvistelyä aiheuttamassa?  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 18.09.2011 21:46:19 »

En ole, pitäisi varmaan. Kammoan lääkäreitä kauheasti! Lips Sealed
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #47 : 18.09.2011 23:52:05 »

Ja myoomat ovat hyvänlaatuisia lihaskasvaimia, joita jokainen nainen voi tietämättään kantaa sisäällään. Joskus ne alkavat oirehtia inhottavasti....


Ja kas näin taas hypättiin aiheesta ihan sivuraiteille.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 19.09.2011 11:24:51 »

Kiitos myös minulta kaikille teille Tampereella olleille.. oli taas niin ihanaa nähdä teitä..  smitten
Jälleen tuli haikeus, kun nähdään niin turhan harvoin..

Minä käväisin vielä sunnuntaina hätäiseen Tampereen Astrologisen Seuran vierailijan Tarja Laanisen Kiintotähti -luennolla, mutta jouduin lähtemään vähän kesken pois bussiin ja kotimatkalle.

Vinkkinä muuten Tampereen lähistöllä asuville, nyt liittyvät TAS:n uudet jäsenet pääsevät syksyn tilaisuuksiin täysin ilmaiseksi ( norm. jäsenille 3 euroa)  Wink
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #49 : 19.09.2011 11:40:27 »


    smitten smitten

Casperiina hei!
Kerroit tullessasi miitinkiin, että moottoritiellä Treen lähellä oli moottoripyöräonnettomuus. Tänä aamuna lehdessä kerrottiin, että menehtynyt oli näyttelijä Asko Sahlman s. 25.1 1955 Liperissä. Pyörä oli joutunut sateessa vesiliirtoon.

Aiheen vierestä tämäkin, mutta oli yksi tapaamisen puheenaiheista.

 Cry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #50 : 30.09.2011 03:20:01 »

Niin oliki, kiitti vaan kun kokosit porukkata =)
Toivottavasti teillä oli toosi kiva loppuilta kun mä lähdin aikas aikaseen ajeleen kotia kohden =)
Ens kerralla pittää sit majoittuakin niin on kunnolla aikaa =)  knuppel2

Iso kiitos mukana olleille, oli niiiiiiin ihana nähdä teitä  smitten Tämä kotiutui juuri ja heti uutta miittiä odotellessa... Kivaa oli!
[/quote]
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #51 : 30.09.2011 10:51:50 »

Kuinka kauan sulla oikein kesti kotimatka?? Cheesy

*A*

Tuossa on Minerwan lainaus hieman epäonnistunut.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #52 : 01.10.2011 00:18:26 »

Voi hemmetti, olis pitäny arvata kuka kommentoi ku ol sit minerwan kommentti mukana  tickedoff

t. yx ählämsähläm

Juu kato tammmpere on niiin kaukana salosht et kolmen tunnin matka keshtää 2 viikho ku
oddhaa perädi veddhä  2funny

Mitäs sinne kuuluu ?? Yhtä hauskaa ku tampereel  knuppel2
 
:)M

Kuinka kauan sulla oikein kesti kotimatka?? Cheesy

*A*
[/quote]
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #53 : 01.10.2011 20:29:23 »

Juu mustikas ja miehiä poimimas  Grin

Tässä on viikko ollu yhtä helvettiä kun menin heittään tekstarin mitä ei olis pitäny tehdä
ja nyt ei viikkoon mies oo vastannu  tickedoff eikä löydy muutenkaan niin mitä mä teen,
ihan toivoton olo, toivon mukaan ens viikko menee paremmin  uglystupid2

Ei taida skorppari ja vesimies sopia sittenkään yhteen vaikka näin ajattelin kun mun musta
huumori taidettiin ottaa niin ettei enää tavota  tickedoff

On tää elämä yhtä ruusua  knuppel2

tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #54 : 09.12.2011 23:39:06 »


Ei taida skorppari ja vesimies sopia sittenkään yhteen vaikka näin ajattelin kun mun musta
huumori taidettiin ottaa niin ettei enää tavota  tickedoff

Ei sovi, koeponnistus on tehty, eikä ihan vähästä luovutettu. Olis kyllä pitänyt. Veskari ja leijona neliömerkkejä skorpparille  knuppel2 Ei sovi kumpikaan tälle tapaukselle.

Toisesta veskarista vähän ajattelin, mutta sitä hermon viilausta ei enää viitti. Kerta riitti veskareista tälle skorpparille. Leijonaa kesti vähän paremmin mutta oppi nopeammin. Leijona ei kestänyt skorpparia. Johtuneeko sitten mistä lie.  Shocked
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #55 : 10.12.2011 13:18:54 »

Mikä se on se perustavanlaautinen ongelma veskareilla ja skorppareilla?
Mulla oli lapsena yksi ystävä,  aurinko skorpioni, ja mua rasitti sen kiukuttelu jostain ihme asioista, jotka oli loukannu sen tunteita, ja se kiukutteli niistä hirveen verisesti eikä suinkaan sillon kun se tapahtu vaan kaaaauan sen jälkeen.
Ollaan vieläkin yhteyksissä hänen kanssaan, ja yksi parhaita lapsuudenystäviä, mutta ei ollakaan oltu liikaa tekemisissä  Cool
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #56 : 11.12.2011 19:46:51 »

Ajatusmaailma on pikkasen erilainen niin toinen käsittää asioita väärin ja mun musta
huumori on sellainen mitä vesimies ei vaan kestä.. Kaksi veskaria jo käyty läpi kun
mulla se nyt sattuu oleen DC muttei vaan onnistu, hälle olin sit se paha karma..
Herkkä mies loukkaantumaan mutta ei myönnä omia virheitään vaikka olis tehnyt ja
valehdellut kaikenlaista kivaa pitkin kylää. Molemmat sitten näytettiin sellainen puoli
jota kumpikaan meistä ei yleensä ole mutta kun ylitetään tietty raja kontrolloimalla
kun se selkeästi yritti eroon ja mä huomasin heti niin annoin sit samalla mitalla takaisin,
ei siis ihan normaalia suunsoittoa.. Cheesy

Mun pitää kai sit alkaa leijonan metsästykseen  idiot2

Eip mä jätän miehet vähäksi aikaa, katellaan jos ensi vuonna juppari toisi suuren ristin
helvettiin jotain iloakin välillä.. =) Purin työsuhteen ja parisuhdekin päättyi samoihin
aikoihin niin kyllä tää vuosi alkaa riittää jo mulle  Undecided
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #57 : 15.12.2011 22:26:28 »

Minsa,

Muutamia Leijonia tunnen, ei oikein hyvin ymmärretä toisiamme. Ainakin kehittymättömälle leijonalle tuntuu olevan tärkeää "kiillotettu" ulkokuori. Skorpioni tai minä ainakin luulisin näkeväni sen kuoren läpi...
Pinnallinen vs. syvällinen -teemoissa yhteentörmäyksiä. Oikeastaan tästä näkökulmasta ymmärrän parikymppistä lastanikin jollain tasolla. Leijonahan on skorpionin neliömerkki. Toisaalta se voi tuoda säpinää ja särmää, leijona yleensä haluaa olla myös jollain tavalla johtaja... ainakaan minulle semmoinen ei hyvin sovi.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #58 : 17.12.2011 23:08:32 »

Joo, toi leijona oli lähinnä heitto kun vesimies deskenttinä joita pelkästään
tuntuu eksyvän seurustelukumppaneikseni.. vaihtelua kaivataan kun alkaa
pään seinään hakkaaminen kyllästyttää mutta kohtalo ei sitä vaan tunnu
suovan  knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: