Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkästä aikaa taas Tampereella...?  (Luettu 45940 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 16.09.2011 21:41:19 »

Tule, tule, tule... *A* <3
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #31 : 16.09.2011 21:59:56 »

Onpa ollut kiirettä niin ettei edes nettiin ole ehtinyt.  Tongue
Muttah.. infoakaan kun ei ole tullut, taidan lepäillä vihdoin rauhassa huomisen.  Smiley
Pitkäähän hauskaa..  Wink
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #32 : 17.09.2011 10:10:24 »

Onpa ollut kiirettä niin ettei edes nettiin ole ehtinyt.  Tongue
Muttah.. infoakaan kun ei ole tullut, taidan lepäillä vihdoin rauhassa huomisen.  Smiley
Pitkäähän hauskaa..  Wink

Voihan pihkura, laitoin sullekin yv:tä, mutta ilmeisesti lähetys epäonnistui  Embarrassed Laitan vielä uuden viestin, josko vielä innostuisit tulemaan paikalle!!! Olisi mukava nähdä  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #33 : 17.09.2011 10:17:42 »

Just mietin että kuinka kauan siitä on, kun joku oikeesti kerjää mua paikalle... Ehkä mun on tultava  smitten Ootte ihania kaikki, ja haluan jakaa tämän onnenhetken kanssanne!

*A*

 smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #34 : 17.09.2011 15:49:34 »

Tulossa!!!  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #35 : 18.09.2011 00:00:41 »

Iso kiitos mukana olleille, oli niiiiiiin ihana nähdä teitä  smitten Tämä kotiutui juuri ja heti uutta miittiä odotellessa... Kivaa oli!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #36 : 18.09.2011 07:46:44 »

mä ste missasin, kun en muistanu yhtää että monelta ja missä. kuuden aikaan pääsin läghteen messuiltaki vasta. Pidettiin sitten oma miitti SancAstran kanssa  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.09.2011 07:49:26 kirjoittanut ironia » tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #37 : 18.09.2011 09:49:36 »

Ja heillä kaikilla oli nii-in muukaavaa, oi jospa oisin voinut olla mukana. No joskus toiste sitten taas.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #38 : 18.09.2011 11:29:06 »

Kun mentävä, niin on mentävä. Eilinen oli pakko kokea, vaikka olinkin aika pihalla suurimman osan ajasta.  Tongue

Keskiyöllä oli parhaat hörhöilyt päällä, ja yön pikkutunteina haikean valaistunut kilpikonnakuorinen huristeli kaasu pohjassa sumuista motaria kotiin.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #39 : 18.09.2011 12:42:11 »

Pahus, arvasin, että hörhöilyt vaan paranivat keskiyötä kohden! Grin Harmi, että jouduin liian aikaisin poistumaan, mutta seuraavan kerran toivottavasti sitten pitemmästi.

Suurkiitos Minerwalle järkkäyksestä ja messuseurasta! Iltapaikan ruoka oli herkullista ja päivä muutenkin iloinen ja mukava. Hauskaa, että *Aminthir* ja Casperiina innostuitte ex tempore mukaan ja oli kiva nähdä myös livenä foorumilaisia, joita ei ollut ennen tavannut.

Hengen ja Tiedon messuilla (8.-9.10.) ehkä taas osan kanssa tavataan? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #40 : 18.09.2011 12:49:08 »

Joop, me pidettiin Ironian kanssa yllä suomalaista huoltamokulttuuria aakkostankkausasemalla.  Cheesy Mutta tulipahan taas sompailtua TaNpesterissa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #41 : 18.09.2011 18:55:45 »

Tosi kivaa kun teillä oli kivaa!  Cheesy

Minä olisin vointini puolesta päässyt mukaan mutta kun siihen otetaan iso mustasukkainen Rapu niin jopas vaikeutui lähteminen.

Mutta. Joskus. Toiste.  buck2
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #42 : 18.09.2011 19:05:49 »

Ei meidän takia kannattaisi olla mustasukkainen  angel  Mutta seuraavalla kerralla sitten!!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #43 : 18.09.2011 19:11:01 »

Ei meidän takia kannattaisi olla mustasukkainen  angel  Mutta seuraavalla kerralla sitten!!

No niin minä sanoin. Mutta hän vastasi että "Jos lähdet niin minä muutan alakertaan kahdeksi viikoksi" ja katsoa tapitti  pluto-katseellaan. Joten en siis päässyt.

Äh. Täytyy keksiä jotain seuraavan kerran varalle...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 18.09.2011 20:09:12 »

Ei meidän takia kannattaisi olla mustasukkainen  angel  Mutta seuraavalla kerralla sitten!!

No niin minä sanoin. Mutta hän vastasi että "Jos lähdet niin minä muutan alakertaan kahdeksi viikoksi" ja katsoa tapitti  pluto-katseellaan. Joten en siis päässyt.

Äh. Täytyy keksiä jotain seuraavan kerran varalle...

Ahaha voi ei! Minä olisin varmaan itse sanonut omalle miehelleni samassa tilanteessa, että "Siinähän muutat, sinunhan tämä ongelmakin on" Grin Antaa toisen kiukuta omia epävarmuuksiaan ulos, eihän ne käsittelemättä sieltä lähde. Ja kumppanin rajoittaminen ei ainakaan ole rakkautta jos minulta kysytään! uglystupid2

Olisin tullut paikalle itsekin, jos olisin päässyt, mutta tämän hetkinen taloustilanne ei sitä suonut. Toisekseen olen kärvistellyt koko viikon niin kauheissa menkkaoireissa etten olisi edes fyysisesti kyennyt paikalle  Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: