Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutokset kehossa, matkalla kohti uutta.  (Luettu 38300 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #30 : 10.11.2005 12:09:39 »

No nyt minäkin alan ymmärtää!!

Tähän aikaan sen täytyy liittyä! Olen nimittäin lihonut viimeisen vuoden aikana aivan tolkuttomaksi massaksi. Ja nyt ei enää kertakaikkiaan ole tarvetta syöpöttelyyn. Se puoli alkaa jotenkin "hiipua". Ei vaan tule enää ravatuksi jääkaapilla niin että siinä saranat hohkavat punaisena... buck2

Nyt on painoni alkanut hiiviskellä ilman mitään diettejä tai kuureja kohden sada kilon rajapyykkiä aivan itsestään. Parempi niin, sillä muut oheissairauteni eivät tästä tilasta ole pitäneet lainkaan.  tickedoff

Eli tämä aika vaikeutensakin kautta antaa uutta toivoa meillekin lähes kuolleille...Tästä se on hyvä lähteä taas kohden uusia ulottuvuuksia, sekä fyysisesti että henkisesti.

...wau  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 14:06:28 kirjoittanut Dorian » tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Mirjam
Vieras
« Vastaus #31 : 10.11.2005 12:54:39 »

Lainaus
kukahan tietäisi missä tuon Luule Viilmanin ajatuksia voisi lukea?
Mitä mahtaa elimistön puhdistuminen lihasta tuoda tullessaaan, olisoko osa henkistymisen asteen nousua, jota etsin kuumeisesti
mara

Noh, hällä on ainakin kirjoja jälkeen jäänyt. Luule Viilma Paras Lääkäri I, II ja III.
Ja enemmänkin on kirjoja, mutta nuo taitaa olla ne 'perusteokset'.
Ihan asiaa niissä on, vaikka kirjoitustyylinsä ja tietyt lujat 'uskonsa' voi hiukan joissain kohdin tuntua 'ahtailta'. Sitä en sano, ettäkö niin olisi.  Smiley
Näitä kirjoja kai myydään miltei missä vain. Ainakin näissä kaikissa nettikirjakaupoissa. Ja varmaan kirjastoistakin saa lainattua.

On kyllä muitakin kirjoja, joista tuosta samaisesta aiheesta (miten keho sitoo itseensä käsittelemättömiä tunteita ja kokemuksia)on paljon tietoa...

Esim.
Caroline Myssin kirjoissa, (Hengen anatomiaa)
Tara Bennett-Goleman, Tunteiden alkemiaa
kirjailija??, Tunne, antitunne ja perimä
Osho; Esoteerinen psykologia

Listaahan voisi jatkaa loputtomiin, mutta tuo liha-viha juttu on selkeimmin Luule Viilman kirjoissa.


 Smiley
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #32 : 10.11.2005 13:34:57 »

Liittyisikö se, että näkökentässäni on kokoajan jotain liikettä, niinkuin valosokeus tyyppistä? se ei paljoa häiritse, siinä menee sellaisia palleroita kiinni toisissa joskus pitkissäkin letkoissa, sellaisia läpinäkyviä ja niitä on koko ajan. Olen äidiltäni joskus kysynyt niistä ja se sanoi että hänellä tulee aina ennenkuin migreeni iskee, sellaisia. Toinen asia näkökentässäni on aamulla parhaiten havaittava läpinäkyvä "pyörre" tms. oikean silmän vasemmassa yläkulmassa. Tuo pyörre on tullut myöhemmässä vaiheessa, nuo ensimmäiset pallerot on ollu aina, ei niin isossa määrin mitä nyt.

Myöskin hiukset ovat muuttuneet, muuten pitkissä hiuksissa on yksi takku joka kehittyi tosi nopeasti ihan oikeaksi dredlockiksi, mitä rastoilla on. Se ei ole enää hiusta vaan siitä tulee ennemmin mieleen huopatossuaines Huh . Muutenkin hiukset takkuuntuu tosi nopeasti. Tuo yksi dredlock lähtee suoraan pään korkeimmasta kohdasta keskeltä.
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #33 : 10.11.2005 17:57:11 »

Nuo hassun hauskat pölyhiukkas-pallero-kromosomiketjut on kuulemma kuolleita soluja ja muuta krääsää mitä silmässä on, ja joskus ne näkyy kun ne uiskentelee pupillin ohi. Tai näin mulle väitettiin, kun kerroin lapsena, että mulla on supernäkö, kun näen ilman atomit. Olen kyllä edelleen sitä mieltä että mulla on supernäkö  laugh

Kiva kun jollain toisellakin on hiusonkelmia. Kävin äsken mummolla ja se ei meinannu uskoa, etten ole kihartanut hiuksiani. Sojottaa joka suuntaan ( tickedoff tyhmätukkatyhmätukka tickedoff)
Eikös hiukset oo jotain kuona-ainetta? Jos ne sen takia sumppaa, kun kököt poistuu elimistöstä?  Cheesy (toi selitys antaa rohkeutta mennä peilin eteen :Smiley)
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #34 : 11.11.2005 07:28:11 »

Olen kanssa lukenut samantapaisesta asiasta. Minulla on kirja, joka kertoo Uudesta Ajasta ja sen tuomista vaikutuksista. En nyt muista kirjoittajan nimeä, mutta ilmoitan sen jossain vaiheessa. Smiley Sitä myytiin hengen ja sielun messuilla.

 Uuden ajan saapuessa ihmisten maalliset tarpeet vähenevät, koska osaamme jo käsittää niiden arvon. Seuraavaksi ihmiset siirtyvät enemmän henkiselle tasolle jossa viha ja kateus unohtuu, ja ne me korvaamme rakkaudella. smitten

 Jotkut ovat jo Uuteen Aikaan siirtyneet, mutta luulen että normaalimmilta ja kyynisiltä ihmisiltä menee siihen vielä vuosia. Toivon, että tekin löydätte sen, ennemmin tai myöhemmin, kun itse siihen olette valmiita smitten
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #35 : 11.11.2005 11:20:31 »

Martti,
se mitä kirjoitit henkilökohtaisista estoistasi, on rautaa. Ja mahtavaa on myös tällainen foorumi, jossa niitä pääsee anonyymisti purkamaan. Se on askel.

Omassa kasvisruokavaliossani vierailen ajoittain lihan maailmaan. Silloin riistan muodossa mieluiten. Ja silti todella harvoin.

Tuosta lihan syömisen suhteesta "vihaan" tuli mieleen nämä munkit jotka elelevät vegetaristitiikereiden kanssa. Ja olisiko kenties ollu niin, että liha syötetään niille aina keitettynä / ei raakana, ja näin niiden "lust 4 blood" pysyisi kurissa, mielenrauhaa ympäristössä poisjättämättä.

Paljon tapahtuu. Tänään tuo 11.11 Wink ja tapahtumat ovat jo liikkellä Smiley
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #36 : 12.11.2005 13:48:26 »

aarghh..olen huomannut, että jotain muutosta on on the air...minulle on tapatumassa jotain todella kummallista...voikohan joku tulkita karttaani jos saisin sen lähetettyä jollakin konstilla vaikka yv:nä
mara
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: