Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutokset kehossa, matkalla kohti uutta.  (Luettu 38302 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #15 : 27.10.2005 19:23:36 »

Kiitos Keho! Tällä tapaahan sen juuri kuulukin mennä; kuulostelee mitä kroppa kertoo ja opettelee tuntemaan itsensä. Puts puts kuonat pois ja hyvää ravintoa tilalle  Tongue (ja rakkautta kuorrutukseksi...  smitten
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #16 : 27.10.2005 20:00:49 »

Jännä Silmä sulla  Shocked
Mitäs sä sillä kattelet? Mitä näköpiiristä löytyy?
 :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #17 : 28.10.2005 17:54:16 »

rähmää Wink
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #18 : 28.10.2005 18:01:32 »

I See Cool
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #19 : 28.10.2005 18:37:01 »

2funny
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #20 : 04.11.2005 16:05:43 »

Mitenköhän fyysinen toistuva vammautuminen ja sairastuminen liittyy näihin juttuihin.
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #21 : 04.11.2005 18:09:38 »

Minulla ravinnon kanssa on se ongelmaa, että tartee välttää joitakin ruokaaineita.

Mutta minua kiinnostaa se, mitä tapahtui jalkapohjissani. Siellä kutisi ja sattui tiettyyn pisteeseen ja ajoittain oli ja on edelleen kuumotusta. Kuulin, että jalkoihin tulisi "putket" joiden kautta tulisi "juuret tai jotain sellaista.
Se saattaisi olla myös puhdistusta.

Nyt on jonkin aikaa nupissa, aivan päälaella pientä "oireilua" , en ole varma liityisikö ne tiettyihin ihmisiin, kun he tulee lähelle(ehkä lasten aikaina herkemmin) Ja/tai ajatuksiin.

kaakki
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Keho
Vieras
« Vastaus #22 : 04.11.2005 19:58:53 »

Kyllähän tuntemuksesi ovat saanet montakin selitystä aikoinaan ainaskin niille jalkapohjille, muttei kruunuchakrankaan tekoja voida jättää kertomatta, koska muutenhan sen "putkemme" kumpikin pää jäisi ilman toista. Eli Valoamme vartenhan niitä chakrojemme kulkureittejä availtiin itsellänikin pitkän ajan ennen kuin ne ovat nyt kokonaan auki!  Cool
Joten sen tähden niitä "rassataan" myös sinulle.  Smiley
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #23 : 04.11.2005 20:30:22 »

olen saanut kaukoreikiä ja tuntemukseni ovat juuri vastaavat, että jalkapohjia nipistelee ja päälaella tuntuu kuin jotakin pukattaisiin ulos. mahtaako olla myös chakrojen avautuminen kyseessä?
mara
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #24 : 04.11.2005 20:46:17 »

Juu, meitsi on kova metsästelemään vastauksia ja kohtalotovereita  smiley6600

Nyt on tullut värillisiä palleroita, viivoja, kuvioita ja putkia. (vähän kuin dna:ta)yms.
Onko mitään merkitystä? Näkeekö muut? Vai riitäisikö optikolla käynti? idiot2
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #25 : 04.11.2005 20:49:29 »

Shocked
siis mitä näet ja koska ja missä olosuhteissa pulleroita ja putkia ja palleroita, silloin ku joku lyö pesäpallomailalla vai ihan muuten vaan ?Tongue
eiku ihan tosissa kerro?
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #26 : 08.11.2005 14:10:25 »

Mulla on ollut koko syksyn sellainen fiilis, että voisin yhtä hyvin olla ruuasta riippumaton. Ruokahalu on todella vähentynyt, syöminen tuntuu olevan vain jotain pakollista toimintaa nälkää vastaan, eikä esim. sitä, että syöminen on kivaa, niin kuin ennen :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #27 : 09.11.2005 20:40:53 »

mitäs sanotte tästä. en ole saattanut syödä sianlihaa sen jälkeen kun isäni siirtyi ajasta ikuisuuteen. kaikki mikä viittaakin lihaan alkaa tehdä pahaa. olin ennen varsinainen kinkkuahmatti. oikeastaan kaikki liharuoka etoo. syön juustoja ja valkoista leipää. ei edes makkara maistu. olen ymmälläni, että mitä tämä mahtaa tarkoittaa? mistä on kysymys?
outoa minusta Shocked
mara
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 09.11.2005 21:26:33 »

mitäs sanotte tästä. en ole saattanut syödä sianlihaa sen jälkeen kun isäni siirtyi ajasta ikuisuuteen. kaikki mikä viittaakin lihaan alkaa tehdä pahaa. olin ennen varsinainen kinkkuahmatti. oikeastaan kaikki liharuoka etoo. syön juustoja ja valkoista leipää. ei edes makkara maistu. olen ymmälläni, että mitä tämä mahtaa tarkoittaa? mistä on kysymys?
outoa minusta Shocked
mara

Yksi vaihtoehto, on edesmenneen Luule Viilman näkemyksiin perustuen, että et pysty käsittelemään tapahtuman aiheuttamaa surua(vihaa)... en nyt muista tarkemmin, siitä on vuosia kun tutustuin hänen tulkinta tapaansa...
Jotenkin niin se meni, että liha ruokkii vihaa, mutta lihan kammo/etovuus, kertoo itseltä piilotetusta vihasta....
Varmaan löytyy joku 'hengellisempikin' vaihtoehto... Cheesy
 smitten
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #29 : 10.11.2005 11:24:53 »

tickedoff
juu totta puhut, olen piilotellut vihantunnetta jo pitkään. mulle sanotaan, että ei se kiukuttelu auta jos se pyrkii ulos. minulla on nyrkkeliysäkki, jota voisin hakata mutta outoa on, että olen käsitellyt asiaa tällä foorumilla puhumalla vieraiden ihmisten kanssa tuskastani enkä juurikaan hakkaamalla viatonta säkkiä. foorumi on yksi väylä, kun ei osaa puhua ja käsitellä asiaa vielä läheisten kanssa. antaa ajan kulua. mielenkiintoinen tuo tulkinta vihasta ja lihasta. kukahan tietäisi missä tuon Luule Viilmanin ajatuksia voisi lukea?
Mitä mahtaa elimistön puhdistuminen lihasta tuoda tullessaaan, olisoko osa henkistymisen asteen nousua, jota etsin kuumeisesti
mara
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: