Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Putoaminen  (Luettu 11810 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
annukka_79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3

asioilla on tapana järjestyä


Profiili
« : 27.10.2005 01:02:32 »

Tässä muutama viikko sitten jouduin työpaikallani väkivallan kohteeksi ja se tietysti jätti jälkensä valitettavasti. Näen yleensäkin paljon unia ja ihmettelen, että tämä aihen ei suoranaisesti uniini tullut. ensimmäisinä öinä tapahtuneen jälkeen näin unta, että putoan jostakin korkealta ja juuri kun olen tömähtämässä maahan havahdun hereille.

Unessa ei sinänsä ole mitään erikoista, näenhän noita unia silloin tällöin muutenkin.Mutta jäi ihmetyttämään, että sama uni saattoi toistua 4-5 kertaa ennen kuin pääsin uneen ja sain nukuttua aamuun asti. Liitin sen johtuvan tähän väkivaltatilanteeseen. Mitä tällainen putoaminen yleensä unissa tarkoittaa??? Minun unikirja ei sitä kerro.... idiot2
tallennettu
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2005 01:11:44 »

Meinaatko sellasta lyhyttä unipätkää ennen varsinaista yöunta? Eikös tällasille oo joku oma nimensäkin?? Vai oonko nähny unta.. :Smiley

Siis että nukkumaan mennessä alkaa heti näkemään unta ja sitten pian hätkähtää hereille kun on esim. astunut unessa kuoppaan, tippuu jostain tai vaikka kaatuu.

Sori, tämä ei nyt varmaan varsinaisesti auta. Kyselen vaan tyhmiä.. Embarrassed

Väkivallan kohteeksi joutuminen on varmasti aina rankka juttu (en ole itse onneksi kokenut..kop kop) vaikka siihen olisi varautunutkin, niinkuin joissakin ammateissa välttämättä joutuu tekemään.
Voimia sinulle asian käsittelemiseen! *hali* 
 smitten
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 30.10.2005 12:09:41 »

Niin,
kun siis on nukahtamassa niin jokin voi olla ulkoinenkin tekijä, huono asento tms, voi estää meitä nukahtamasta ja se ilmenee putoamisen kokemuksena.
Tai sitten itse heräsin kerran siihen, että pelästyin kun unessani tiputin lasin kädestäni. Tai sitten saan jostain päähäni, että tipun kohta sängystä ja herään... jne. Tuo on siis erittäin yleistä.

Mutta siis siihen varsinaiseen kysymykseesi... Kun tuo toistuu monta kertaa niin voisiko siihen liittyä sitäkin, että ikävän kokemuksen jälkeen koet vaikeaksi antaa itsesi nukahtaa. Pelkäät mitä unia mahdollisesti näet. Painajaista esim.
Yritä ennen nukkamaanmenoa rauhoittua hyvin, ei kirjoja, lehtiä eikä varsinkaan tv:tä ja sano vaikka mielessäsi että voit nukahtaa ja nukkua aivan turvallisin mielin ja näet mukavia unia. Tai sitten selität itsellesi, että millaista unta sitten näetkin ja jos se liittyy ikävään kokemukseesi niin sen tarkoitus on vain auttaa sinua käsitelemään sitä.

 smitten

Alzbeta
tallennettu
annukka_79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3

asioilla on tapana järjestyä


Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2005 19:52:08 »

Tarkoitin juuri sitä vähän ennen varsinaista unta taphtuvaa ikävää hätkähdystä. Olen itsekin tulkinnut sen niin, että johtuu ko tapauksesta. Aina joskushan noita sattuu varmasti itse kullkein, mutta alkoi vaan ihmetyttämään, kun niitä sattui niin useasti peräkkäin ja peräkkäisinä iltoina... Nyt eivät enää onneksi ole riesana.. Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2005 22:14:04 »

Moikka annukka79  Smiley

Usein putoamiskokemukset johtuu siitä, että tulet vähän "hätäisesti" takaisin
kehoon ja heräät tähän. Meidän ns astraalikehomme irtaantuu kehostamme kun nukumme.

Toisaalta putoamiset saattaa ilmetä että jokin tilanne ei ole arkisesti "hallinnassa" ja syy siihen sinulle on, vaikkakin erittäin ikäväpuolinen  Sad

Voimia ja valoa arkeesi  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 30.10.2005 22:47:11 »

Tarkoitin juuri sitä vähän ennen varsinaista unta taphtuvaa ikävää hätkähdystä. Olen itsekin tulkinnut sen niin, että johtuu ko tapauksesta. Aina joskushan noita sattuu varmasti itse kullkein, mutta alkoi vaan ihmetyttämään, kun niitä sattui niin useasti peräkkäin ja peräkkäisinä iltoina... Nyt eivät enää onneksi ole riesana.. Smiley

Nopean putoamisen tunne juuri ennen nukahtamista, johtuu usein myös sen kehomme nopeasta rentoutumisesta äärimmillen eli täydellinen rentoutuminen ennen tietoisuuden lähtöä omille teilleen. Ja sen tähden sitä usein pelästyykin, kun normaalistihan emme sitä koe vaan se tapahtuu vasta sen nukahtamisen jälkeen.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: