Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiopasmeditaatiosta...  (Luettu 3606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 28.06.2011 19:13:44 »

Onko kukaan teistä kokeillut esim. tätä http://henkimaailma.wordpress.com/2009/02/19/henkiopasmeditaatio/#comment-1884 ?

Millaisia kokemuksia? Olen kokeillut joitain kertoja, mutta ei kyllä ainakaan minulla "toimi"...kai... Undecided
En näe mitään selkeää, puhumattakaan, että kuulisin jotain... tai siis se mitä "näen" tai "kuulen" tai mitä tapahtuu, niin ne ovat kaikki "vain" ajatuksia, joita juolahtaa mieleeni jostain...joten en voi olla kyllä yhtään varma, että onko kaikki vain omaa mielikuvitustani vai ovatko nuo ajatukset oikeasti totta.... Vähän ehkä sekavasti selitetty...mutta ehkä joku ymmärsi pointin.......
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #1 : 29.06.2011 08:25:55 »

pakko kokeilla  Smiley
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.06.2011 09:58:53 »

No jopas. Minä inhoan aina kun äänitteissä ne meinaa alkaa laittamaan liikaa kuvia päähän. Minun mieleni tahtoo aina pitää ne omat kuvat mitkä päähän pulpahtaa..Polkuni oli kiviportaat ja taivas oli oranssi. Pyramidi ei ollut kristallia vaan egyptiläinen, sisällä oli joku salonki ja tyynyt olivat punaisia ainakin aluksi.  :Smiley

Minä olen todella huono näkemään koskaan miään selvästi, eikä tuossa kovin syvälle ehtinyt mennäkkään joten siksi kai epäilen mutta jotenkin minusta tuntuu että henkioppaani on kultahiuksinen nainen.  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2011 12:45:39 »

Meillä onkin täällä itse asiassa juuri Vedenhelmen aloittama aikaisempi keskustelu aiheesta Yhteys henkimaailmaan. Ketjussa pohdiskeltiin miksi toisille on helpompaa avautua henkimaailmalle ja toisille ei, aka nähdä oppaansa.

Yritin katsella olisiko minulla jossain ohjetta siihen kuinka ottaa yhteyttä oppaisiinsa (koska tapoja on monia), mutta en ainakaan näin äkkiä löytänyt mitään infoa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: