Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ei nimi Pekkaa pahenna? Nimi miestä myöten?  (Luettu 7279 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 13.06.2011 21:00:52 »

Elikkä ruman Niinan innoittamana kysyn semmoista juttua, jota aina silloin sun tällöin olen miettinyt, että onko muilla jokin oletus siitä, miltä jotkut tietyn nimiset ihmiset näyttävät? Kuten nyt vaikka juuri tuo että Niinat on nättejä? Jos niin olisi hauska kuulla että millaisia, ja onko yhtään samoja?

Esimerkiksi minusta Lasse on semmoinen hyväntuulinen ja ainakin omasta mielestään hauska, mukava vaalea mies, joka ehkä vanhemmiten hiukan pyylevöityy, mutta voi nuorena olla hieman skeletormainenkin ilmestys...en oikeasti tunne yhtään Lassea.

Tuleeko nää tämmöset jostain piirroshahmoista tai leffoista, vai voisko ne johtua jostain muustakin, kuten vaikka ent.elämistä?

Hmmm.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2011 09:45:22 »

Kyllä minulla on aina ollut selkeä käsitys millainen on sen ja sen niminen ihminen. Lapsena jo mietin nimiä ja numeroita tietyn värisinä (suosikkini on aina ollut punainen viitonen) ja ärsyttää oma nimeni joka on selkeästi niin keltainen, vaalea, lälly, ylikiltti pehmonimi. Blondin nimi! No lapsena se sopi minulle kun olin Eloveenan vaalea, mutta ei enää sen jälkeen, ei sovi tummalle.. Olisin halunnut käyttää toista nimeäni jossa on selkeästi asennetta enemmän, R- kirjain antaa rohkeutta ja itsevarmuutta! Onneksi käytän lempinimeä, lyhennettä nimestäni joka on käytössä perheen ja kavereiden kesken, se on rento ja hauska (nämä siis vaikutelmia joita saan nimistä) Olenkin miettinyt lähiaikoina paljon sitä että miksi ne niin helposti käyttävät töissä sitä lällynimeäni vaikka aina sanon että voi sitten kutsua lempinimellä. Ne käyttävät vaan sitä pitkää, tai jotenkin useammin mitä ennen. Toisaalta työskentelen lasten parissa joten siinä tarvitaan niitä lällypiirteitä joita nimeni minulle edustaa...

Jännä muuten tuo Hanna- nimi josta joku mainitsikin. Myös ne muutama Hanna jotka tunnen ovat jotenkin kieroja ja juonittelevia ainakin olleet joskus... Minulla Jennit ovat aina olleet kauniita, ei niinkään Niinat, Niina on omahyväinen, Jenni kaunis jopa tiedostamattaan.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 09:47:39 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2011 10:44:32 »

Aika hyviä Cheesy
Joonaksesta olen samaa mieltä, mutta lisäisin että Joonakset ovat tummahiuksisia...ja ehkä sinisilmäisiä. Siis fyysisesti sinisilmäisiä.
Hannat ovat tummia, ja jotenkin kylmiä...miesten perään kovasti.
Ville on tummatukkainen juu, ja hiukan pyöreäkasvoinen ( maijamehiläinen?) vaikka voikin olla laiheliini. Metsässä viihtyminen on ominta Villeä..Vilet ovat semmoisia mukavia naapurinpoikia, vekkuleitakin, ja varmasti monen vanhanpojan nimi on Ville.
Pekat hermoilevat, allekirjoitan sen mielikuvan...ovat ehkä jotenkin kovia ihmisiä? Hermoilustaan huolimatta. Johtuisiko peestä ja koosta?
Tiinoista olen kaulakorun kanssa samaa mieltä. Ja Tiinoilla on isot silmät.
Annelit  osaavat myös laulaa.
Jenni on vaalea, pienehkö ja kaunis...Jennillä on yleensä terveet elämäntavat.
Cheesy
Minä en mielestäni ole koskaan ollut kuten muut minun nimelläni varustetut...olen paljon omalaatuisempi ja eloisampi, mutta kyllä minusta löytyy sitä vahvuutta ja pärjäämistä, mitä tämän nimisistä naisista kuvittelisin löytyvän, ja kullansävyiset maantien harmajat hiukset meillä kuuluu olla kruununamme. Mielestäni olen fyysisesti sirompi, mitä me yleensä olemme.
Jaa-a Grin
Joo, ja kun sukunimeni yhdistää etunimeeni, niin sitten se kuulostaa juuri sitlä, miltä pitääkin.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #3 : 14.06.2011 20:11:45 »


Kiva kuulla millaisen mielikuvan Tiina nimestä saa laugh
Itselläni tulee Lassesta het mieleen punatukkainen laiheliini Wink
Teemut on aika "lällyjä" mieheksi Grin
Jussit tukevia ja mukavia
Jarit katalia kettuja,en tunne yhtäkään luotettavaa Jaria Angry
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 14.06.2011 20:17:46 »

Hihii, komppaan kaikkia noita ^^ mielikuvia, paitsi tuota lassea tietty.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5 : 14.06.2011 20:31:21 »


Kirsit itsevarmoja menestyjiä :Smiley
Raijat terveydenhoitoalalla,kilttejä Kiss
Marikat itsenäisiä usein sinkkuja,miesten mieleen  Wink
Laurat eläinrakkaita,usein hevoshulluja Smiley
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #6 : 14.06.2011 20:53:17 »

Ja taas olen *Tiinan* kanssa samaa mieltä...paitsi Raijoissa. Minunkin Raijani ovat kilttejä,mutta he työskentelevät jossain maanläheisessä ammatissa, niinkun nyt vaikka puutarhurina tai lomittajana.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #7 : 14.06.2011 21:06:07 »


Kiva kuulla millaisen mielikuvan Tiina nimestä saa laugh
Itselläni tulee Lassesta het mieleen punatukkainen laiheliini Wink
Teemut on aika "lällyjä" mieheksi Grin
Jussit tukevia ja mukavia
Jarit katalia kettuja,en tunne yhtäkään luotettavaa Jaria Angry


Tosiaankin hauska kuulla, minkä mielikuvan Tiina nimestä saa. Ja tosiaan, täältähän löytyy isosilmäinen luova tulisielu joka menee, eikä meinaa... Cheesy
Tunnen Lassen, joka tosiaan on laiha, vaaleatukkainen ja hyvän huumorintajun omaava.
Jussikin on tukeva ja mukava, Jarikin on katala, mutta lällyä Teemua en tunne. Smiley
Kaikki tuntemani Timit ovat juoppoja, ja tosiaan yhden Niinankin tunnen, ja oli ainakin sisäisesti ruma, nimittäin kivitti minua pienenä...  Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8 : 15.06.2011 00:17:35 »

En tiedä onko tämä oikeastaan pelkkään nimeen liittyvää, mutta olen huomannut, että kaikki tuntuvat seurustelevan ainakin jossain vaiheessa Lauri -nimisen miehen kanssa. Olenkin siis liittänyt Lauri nimeen sellainen parisuhdemiehen arkkityypin.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 15.06.2011 07:56:36 »


Kiva kuulla millaisen mielikuvan Tiina nimestä saa laugh
Itselläni tulee Lassesta het mieleen punatukkainen laiheliini Wink
Teemut on aika "lällyjä" mieheksi Grin
Jussit tukevia ja mukavia
Jarit katalia kettuja,en tunne yhtäkään luotettavaa Jaria Angry




               Smiley     Mulla on poika nimeltään Jari ja ihan tolkku nuorimies  coolsmiley  Cheesy

                       Ja yhen tutun Teemunkin tunnen, hänkin on huolehtiva perheenisä Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 15.06.2011 08:16:08 »





   Mitä teillä tullee mieleen nimestä Anelma, minusta se on vanha ja vähän outo nimi.   Cheesy

   Aikas harvinainen, vissiinki  Shocked
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #11 : 15.06.2011 09:26:26 »

Tosiaan, joistain nimistä on tosi selkeät mielikuvat, mutta sellaiset nimet jotka esiintyy lähipiirissä, niihin on tietysti sekoittunut niiden ihmisten oikeita ominaisuuksia ja vaikuttavat tietysti mielikuviin. Tuo paljonpuhuttu Lasse, joita tunnen yhden kappaleen on oikeassakin elämässä todella hauska ja huumorintajuinen, mutta ei vaalea- vaan tummahiuksinen. Silmät on siniset ja olemus aika nuorekas ja kroppa hyvä.

Hannasta tulee ennemminkin mieleen joku lämmin kanaemo kuin miesten perään oleva bitch, vaikka kyllä juonitteleva luonnekin mahtuu mukaan. Ja tummia ovat, tosiaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 09:28:03 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: