Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on mielestänne v-mäisin aspekti?  (Luettu 12829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 09.06.2011 20:15:09 »

Mikä se on se mikä tuo eniten vaikeuksia ja epäreiluutta elämään?
Itsellä kovasti nyt Marsia ja tuntuu olevan sellaista että joutuu ottamaan takkiin epäreiluja puheita ja kommentteja. Heinäkuussa alkaa myöskin  jupiter aspect_squ keskitaivas joka ehkä lyö sitten sinetin tälle kaikelle työelämän hapatukselle.
Oli myös Plutoa ja Saturnusta vaikeissa aspekteissa, eipä jaksa ees ajatella tätä kaikkea.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2011 21:14:59 »



  pluto, ja  saturnus:n   neliöt aurinkoon, kuuhun, ja muihin pers. planeettoihin,--

   sitten oppositiot.
tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2011 21:39:00 »

Omalla kartallani on pysyvänä tilanteena mm  aurinko aspect_squ saturnussaturnus aspect_squ plutoaurinko aspect_opp pluto ja on mulla elämässä ollut haastetta ihan kivasti. Välillä vaan on turhauttavaa, kun tuntuu ettei vaan mene oppi perille, mutta kyllä mä vielä opin.

Nyt on just hyvä kurssi päällä, kun transiitteina on muutaman vuoden esim  pluto aspect_squ aurinko ja  pluto aspect_squ pluto , eli jos ei ala mennä jakeluun, niin varmaan tulee sitten jotain sanomista taivaalta mikä laittaa mut lopullisesti kuriin. Hienosti!
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #3 : 09.06.2011 21:58:17 »

Omalla kartalla varmaan eniten murhetta on tuonut vahvat  saturnus konjuktiot (etenkin  saturnus aspect_con venus) ja  aurinko aspect_squ pluto.. Mut yleisesti ottaen voisin kuvitella, että  saturnus aspect_squ venus ja  saturnus aspect_squ aurinko tai  kuu voisi olla aika kurjia..

tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #4 : 10.06.2011 08:57:53 »

Itselläni on paljon oppositioita kartalla, mutta en ole kokenut niitä mitenkään erityisen kurjina. Voisin sanoa, että jokaisessa aspektissa on hyvät ja huonot puolensa. Vain yksi neliö löytyy,  jupiter aspect_squ mars, mutta en osaa sanoa siitä hirveästi mitään - paitsi ehkä tällanen pikkujuttu, että joskus teen asioita nopeasti, miettimättä, niin että tajuan sekunnin päästä että ehkä noin ei olisikaan kannattanut tehdä, tai että teen samat virheet aina uudelleen, mutta nämäkin olen huomannut vain pikkuisissa, arkisissa jutuissa. Ei mitään elämää suurempaa siis.
 saturnus aspect_opp venus on siitä vähän hankala, että olen tosi pidättyväinen uusia tuttavuuksia tehdessäni, mutta voi johtua myös vahvasti  askendentti Kauriista.  uranus aspect_opp  aurinko ja venus taas tuo tiettyä epäsovinnaisuutta ja ailahtelevuutta, mutta no, tykkään olla vähän massasta poikkeava. Kukapa ei?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 10.06.2011 09:26:51 »

Itselläni on saturnuksen ja pluton oppositiot auringolle, venukselle, marsille ja pluton kohdalla myös kuulle. On t-ristiä ja sen sellaista. Mutta en koe niitä v-mäisinä. Ne on haasteita, mutta haasteet on tehty voitettavaksi.
Itse näen asian niin, että tää on mitä on annettu ja siitä on otettava irti parhaansa.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #6 : 10.06.2011 12:26:14 »

Vaikka sitä ei tässä varsinaisesti kysytä niin minä voisin koska tahansa vaihtaa karttani 6.huoneessa olevat lukuisat planeetat vitoseen.  crazy2 Ja ne vitosessa olevat  pluto saturnus vois häipyä sieltä ja ja ja... voisin vaihtaa vaikka koko kartan.  Grin

Mutta mintsillan kommentista tuli mieleen, että ehkä ikävin aspekti omalla kartallani on kuitenkin Kuu neliö Neptunus, se aiheuttaa juurikin naisten kanssa varsin omituisia ihmissuhteita ja eipä se kyllä hyväksi ole miestenkään kanssa kun olen aivan liian hyväuskoinen ja jotenkin "vietävissä". Samaten aina ollut se kuunteleva korva, jota sitten kuitenkaan kukaan ei kuuntele. Jotenkin tuntuu, että minulla ei ole muiden naisten kanssa kauheasti yhteistä en tiedä miksi. Varsinkin tässä vähän alta kolmekymppisenä moni perustaa perhettä ellei ole sitä tehnyt jo ja minulla tuo vitosen saturnus laittaa niin hanttiin, että tuntuu että sellainen on ikuisuuksien päässä omasta elämästä niin ei ole sitten mitään puhuttavaa. Minä olen ehkä liian herkkä sellaisiin shoppaillaan - kaverisuhteisiin. Kaipaan jotain enemmän (neptunus ja ne korkeat ihanteet...)  ja Venusmainen kauneudentajukin minulla ilmenee enemmän rauhan ja harmonisuuden kaipuuna kuin meikkaamisena ja vaatevouhotuksena.

Transiiteista taas, koska nepparista ei ole vielä kamalasti kokemusta niin sanon että pluto ja saturnus on pahimmat. Ne laittaa kyllä todellakin seinää vasten ja huomaa, että on vaan pakko, vaikka ei tahtois. Mutta toisaalta taas on se hyväkin. Että... näin.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #7 : 10.06.2011 14:04:23 »

Aika kurjia ovat ainakin  aurinko aspect_opp neptunus ja  aurinko aspect_squ kuu  ja pikkukiusaa saa aikaan myös  jupiter aspect_opp uranus
Minusta kuitenkin ikävin on semmoinen planeetta jolla ei ole tarkkoja aspekteja lainkaan kuten minulla  venus

En itse koe kurjaksi  aurinko aspect_opp neptunus:stani, vaikka välillä haaveilenkin ja olen aika idealistinen - mutta  askendentti kauris kuitenkin pitää vahvasti jalat maan pinnalla. Enemmänkin olen kokenut  neptunus-vaikutuksen positiivisena tuomassa taiteellisuutta ja herkkyyttä. Kaikki planeettani ovat aspektoituneita, joten kokemusta tuollaisesta "tyhjästä" planeetasta ei ole  Huh
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #8 : 10.06.2011 18:29:13 »

Vaikka sitä ei tässä varsinaisesti kysytä niin minä voisin koska tahansa vaihtaa karttani 6.huoneessa olevat lukuisat planeetat vitoseen.  crazy2 Ja ne vitosessa olevat  pluto saturnus vois häipyä sieltä ja ja ja... voisin vaihtaa vaikka koko kartan.  Grin

Mutta mintsillan kommentista tuli mieleen, että ehkä ikävin aspekti omalla kartallani on kuitenkin Kuu neliö Neptunus, se aiheuttaa juurikin naisten kanssa varsin omituisia ihmissuhteita ja eipä se kyllä hyväksi ole miestenkään kanssa kun olen aivan liian hyväuskoinen ja jotenkin "vietävissä". Samaten aina ollut se kuunteleva korva, jota sitten kuitenkaan kukaan ei kuuntele. Jotenkin tuntuu, että minulla ei ole muiden naisten kanssa kauheasti yhteistä en tiedä miksi. Varsinkin tässä vähän alta kolmekymppisenä moni perustaa perhettä ellei ole sitä tehnyt jo ja minulla tuo vitosen saturnus laittaa niin hanttiin, että tuntuu että sellainen on ikuisuuksien päässä omasta elämästä niin ei ole sitten mitään puhuttavaa. Minä olen ehkä liian herkkä sellaisiin shoppaillaan - kaverisuhteisiin. Kaipaan jotain enemmän (neptunus ja ne korkeat ihanteet...)  ja Venusmainen kauneudentajukin minulla ilmenee enemmän rauhan ja harmonisuuden kaipuuna kuin meikkaamisena ja vaatevouhotuksena.

Transiiteista taas, koska nepparista ei ole vielä kamalasti kokemusta niin sanon että pluto ja saturnus on pahimmat. Ne laittaa kyllä todellakin seinää vasten ja huomaa, että on vaan pakko, vaikka ei tahtois. Mutta toisaalta taas on se hyväkin. Että... näin.

Kiva että mainitsit tuon 6. huoneen, miten koet sen hankalaksi ja mitä kaikkea sinulla siellä on? Itse nimittäin tunnen erään tärkeän henkilön jolla on melekin kaikki6. huoneessa ja minusta se oli kartalla kyllä silmiinpistävästi merkittävää. Olisi kiva kuulla mitä se 6. huone ihmiselle tekee.  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9 : 10.06.2011 20:27:57 »

Minulla on 6.huoneessa  aurinko merkurius venus jupiter neptunus uranus

että aikamoinen paketti  buck2

6.huone painotteinen kartta on aika työläs sanoisinko. Työ ja terveys ovat elämässä isossa roolissa. Minulla onneksi myös tuo Jupiter siellä, joka tuo toivoa ja iloa ettei pelkkää raatamista.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #10 : 11.06.2011 20:47:12 »

Niin. Sanoin hankalaksi  aurinko aspect_opp neptunus kun minulla on semmoinen aspekti ja siihen sitten se  aspect_squ kuu keskelle. Että  estettä pukkaa joka suunnalta jos aurinkoaan aikoo ilmentää.
Se neppari tekee kuin näkymättömäksi ja kun se on vielä 5. huoneessa niin  voi itku. 5. lohkoon  kuuluu huomion saaminen ja tällä menolla se ei onnistu kun omat toiveet vetää eri suuntaan ja opitut tavat vetää toiseen suuntaan. Selvästi seinäkukkasien oma aspekti.  Sad

Mulla  neptunus 11. huoneessa ja aika samalla tapaa mä olen vähän se huomaamaton tapaus ajoittain kaveripiirissäni Sad  Ja tätä huomaamattomuutta ei helpota mun  askendentti aspect_inc kuu , eli saa tosissaan tehdä töitä itsensä esiintuomiseksi - varsinkin, kun olen huomionkipeä  kuu leijona .

Veemäisin aspekti... Kyllä mä sanoisin, että Neptunuksen aspektit. Kaikki Neptunuksen aspektit! Mulla on oikea superpläjäys Nepparia omalla kartallani ja se tuo semmoista tiettyä pehmeyttä, ylikiltteyttä ja taipumusta ajautua lattiamatoksi ja hyväksikäytetyksi Sad  Tuohan se tietty myös herkkävaistoisuutta sekä kykyä nähdä kauneutta kaikessa, taiteellisuutta.

Lisäksi Nepparin ikävä vaikutus on se, että Neppari imee järjestelmällisyyttä ja määrätietoisuutta, näin työteliäänä  askendentti kauris :na tuo Neptunus on aika pain in the ass. Mulla on huono kilpailukyky, luovutan helposti ja otan takapakit aina henkilökohtaisesti. Neppari tekee niin pahuksen herkäksi, että pienikin takaisku tuntuu maailmanlopulta! Sad

Mulla siis  neptunus jousimies 11. huoneessa ja aspektoituu:

 neptunus 1½-neliö kuu
 neptunus aspect_con merkurius
 neptunus aspect_con venus
 neptunus aspect_ssx mars
 neptunus aspect_ssx jupiter
 neptunus aspect_sex saturnus
 neptunus aspect_sex pluto
 neptunus aspect_inc chiron
 neptunus aspect_con ceres
 neptunus aspect_sex vesta

Että tämmöinen super-Neptunikko täällä crazy2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #11 : 11.06.2011 23:48:28 »

No johan on pläjäys planeettoja sinun 6. huoneessa, Lizzy.
Sinulla ei varmaan ole vaikeuksia löytää työtä vaikka sitä ei juuri kenellekään enää olisi.
Semmoista minullekin aina on astrologit sanonu jo pelkästä  jupiter :n sijinnista ko. lohkossa.

Niin kai sitä luulisi... nyt olen kuitenkin jo kohta kaksi vuotta ollut työttömänä.  Sad ja tuollaisella kuviolla se on todella  tickedoff turhauttavaa  knuppel2

Minut tekee näkymättömäksi Kuu Kalat neliö Neptunus, ihan seinäruusu ainesta myös ja nousu rapukaan ei minua esille erityisemmin saa, vaikka jousimiehellä olisi aina sanottavaa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12 : 12.06.2011 14:49:41 »

Minulla on   aurinko   aspect_squ    mars   Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa.Se "joku",tulee jostain aika syvältä.Eihän täällä kylällä poliisia soiteta apuun,kun kännipäät tappelee.Ukot kävelee mielellään itse putkaan,etteivät joudu minun hyppysiini.Vaikka olen pieni,ja hento,enkä isommin ole käsiksi käynyt.
Onko siitä aspektista kokemuksia jollakulla,miten sen kanssa menee ?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13 : 12.06.2011 16:36:26 »

  Niin,onhan siitä tosiaan hyötyäkin,on ,on.Vanhusten asioissa kunnan kokouksissa,ei nää tarvitse,kun oikaista istumaasentoa,jos ei asiat mene MINUN mielikseni.
On vaan monesti hiukan kummallinen olo monenkin asian jälkeen,pakko läpsytellä rumpua kotona,että pääsen rauhantilaan.
tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #14 : 12.06.2011 17:49:33 »

Minulla on   aurinko   aspect_squ    mars   Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa.
Kyllä kai tää Mars neliö Aurinko on sieltä "agro-aspektien" kärkipäästä ehdottomasti. Mulla ei sitä itsellä ole, joten en tiedä siitä sen enempiä. Tuo rummun paukutus varmasti on parempi tapa kanavoida sitä energiaa, kuin läväytellä ukkoja raitilla turpaan.

Jokainen löytää ne omat hyvät konstinsa. Sitten vaan uutta jos rumpu ei enää riitä angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: