Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aries mies aurinkoisella sielulla ilmoittautuu palvelukseen!  (Luettu 3842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oinastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 07.06.2011 04:09:04 »

Moi oon 20-vuotias nuorimies ja vähän tähditettyä tietoa itsestäni seuraavaksi:

Nouseva merkki neitsyt
Aurinko oinaassa
kuu kaksosissa
merkurius oinaassa
venus kaksosissa
mars ravussa

intuitiivinen ja kaurishenkinen taiteilijasielu joka kokee itsensä käenpoikaseksi ystävistä huolimatta. Elämänpioneeri vailla pelkoa ja surut ja murheet käännetty voitoksi kuoresta. Ilmaisee itseään kauniisti, tarkoittaa pohjimmiltaan hyvää vaikka olisikin vihainen tai äkkipikainen. ei luovuta koskaan unelmistaan ja henkisistä tavoitteistaan ja alitajuisia pelkotiloja esiintyy välillä, mutta ei anneta sen haitata kesää toivottaa Vesta valonkantaja sarvipäinen taiteilijasielu.

Hyvää kesää kaikille!
tallennettu
Oinastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2011 15:02:21 »

Enköhän viihdy Smiley lueskellut jo parin päivän ajan täällä foorumilla teidän kaikkien tekstejä ja itsekkiun tulkinnut tuota syntymäkarttaa joka on kyllä kohdallani aika välillä turhauttavan paskamaisen totta, mutta hieno se on silti Smiley täysin pakko on kysyä että onko kukaan täällä taiteileva persoona tyyliiin musiikki, maalaus, näyttely yms..?

Kiitos teile Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 07.06.2011 21:38:57 »

Tervetuloa mukaan!

Meillä on jonkin verran taiteilijasieluja täällä. Olen itse ammatiltani kuva-artesaani (eli ns. taiteilija) ja työskentelen paraikaa alalla, joka vaatii kirjallista ilmaisukykyä.
tallennettu
Oinastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2011 22:24:17 »

Mie kirjotan runoja.

Tai siis kirjotin, puoleentoista vuoteen en oo kai yhtään rustannut, sitä ennen yritin jopa saada runokirjaa julkastua.. huonoin tuloksin. Aika ei varmaan ollu vielä ihan kypsä, purin niihin runoihin senaikasta huonoa oloa.

Nyt on kai asiat hyvin kun ei kirjotuta? Wink


Sitten olet niin sanotusti murheeton ja täynnä rakkautta Cheesy
tallennettu
Oinastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #4 : 10.06.2011 02:59:25 »

täydellisyyteen pyrkiviä pikkutarkkoja tuittupäitä ja mulla vielä toi oinas kaksonen korostus.. HRRR Cheesy Tosin ei haittaa yhtään Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: