Äänestys
Kysymys: Hallitsetko energeettisen jäsenkorjauksen?
Kyllä - 6 (37.5%)
En - 10 (62.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 13

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energeettinen jäsenkorjaus  (Luettu 25897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #45 : 14.07.2011 09:03:15 »

Lääkärit ovat tärkeitä omassa osassaan,heitä ilman ei pärjättäisi,se on selvä asia,josta nyt ei kannata väitelläkkään.
Vaihtoehto hoitajat ovat myös tärkeitä,siinäkään ei ole kiistalle sijaa.
Vielä ei ole se aika,että lääkärit lähettäisivät potilaitaan vaihtoehtoiseen hoitoon.Muutokset ovat hitaita.
Lääkärien koulutukseen ei sisälly vaihtoehtoiset,se on aika laaja alue,joka on selviö sekin.
Vaihtoehto hoitajien koulutukseen ei myöskään kuulu lääkärien koulutus.

Kaikki toimivat omilla toiminta-alueillaan.Selvää lähentymistä on havaittavissa.
Tapaamani lääkärit ,ja heitä on paljon,ovat suhtautuneet myönteisesti ja kiinnostuneesti,enkä usko,että sellaiset kohdalleni sattuneet lääkärit ovat kaikki sattuneet vain justiin minun kohdalleni.Ei minussa ole sellaista mangneettia,joten heitä täytyy olla läjäpäin.

Lääkärit tekevät niitä omia munauksiaan,myös vaihtoehtohoitajat,ei ole erehtymätöntä tyyppiä millään alalla.

Sitä rahastustakin tapahtuu kaikilla alueilla.
Lääkkeitäkin tarvitaan,ihan hengissä pysymisenkin takia.Niiden tuotannon runsaudesta en tiedä,koska en ole ollut niissä hommissa.

Aina on katsottava eteenpäin,mutta on syytä vilkaista hiukan historiaa,sinne selän taakse.Kannattaa katsoa  paljonko on ollut ihmisten keski-ikä milläkin vuosikymmenellä.Lääkkeitä on onneksi keksitty.Nykyihminen harvoin ajattelee,monestikko jo olisi kuollut ilman lääkettä,kun joutuu syömään antibioottia,tai muuta.Sukupuolitaudit myös vei ennen ihmisiä armotta mananmajoille.Tuberkuloosi,syövät jne.polio,johon kuoli koulukaverini 8v.Ei ollut lääketehtaiden valmistamia rokotteita.
Minä  olisin kuollut kaksi kertaa,jos ei olisi ollut lääkkeitä,mutta kun oli ,niin tässä räpätän vielä.      crazy2

« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 12:45:16 kirjoittanut sansai » tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #46 : 16.07.2011 16:12:18 »

Mä kävin jäsenkorjaajalla joka käsitteli koko kropan kerralla. Parin kuukaiden kuluttua mulle lehahti nivelreuma niin pahana että sain välittömästi diagnoosin. Kyllähän se kaveri varoitti, että nivelet saattaa reagoida, mutta että näin pahasti....

Jos asiasta jotain hyvää haluaa etsiä, niin mulla on diagnoosi olemassa nyt ja nimi ajoittaisille kolotuksille, sekä asianmukainen lääkitys joka pitää taudin aisoissa. Siitä huolimatta, oli aika rankka reissu  Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #47 : 16.07.2011 16:21:53 »

 angel                                                               angel
                                                                        

                                              smitten   smitten
        Voimia sinulle.  
tallennettu
ellupa
Vieras
« Vastaus #48 : 16.07.2011 21:58:50 »

Lady Lilian, olisikohan tapahtunut hoitovirhe sillä jäsenkorjaajalla . Hänen kuuluisi varmaan kantaa vastuu hoitovirheestä.
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #49 : 16.07.2011 22:06:27 »

En tiedä mitä hoitovirheellä tarkoitat? Nivelreuma on enemmän ehkä kehon ominaisuus kun sairaus joka aiheutuu jostain jäsenkorjaajan tekemästä virheestä.

Kiitollinen olen kuitenkin siitä että minulla on diagnoosi vaivoihin ja saan tarvittaessa asianmukaista hoitoa, kun toiset joutuvan vuosikausia etsimään nimeä vaivoilleen, koska tulehtuneita niveliä ei ole riittävästi diagnoosiin.

Kyseinen hoito muutti elämääni radikaalisti monella tavoin, mutta toisaalta ehkä niin oli parempikin.... uskon kuitenkin että kaikella on tarkoituksensa  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #50 : 17.07.2011 03:41:23 »

Jossain yhteydessä,jotkin sairaudet puhkeavat,kun ovat tullakseen.Sinulla se oli kaksikuukautta jäsenkorjaajalla käynnin jälkeen.Näillä asioilla ei tarvitse olla yhteyttä,mutta jäsenkorjaajan lausahdus,että nivelet saattavat kipeytyä on asia,joka on jäänyt mieleen tottakai,ja ehkä aiheuttanut epävarmuutta.Joka ainut ihminenhän haluaisi myös kuulla mistä sairaus tuli.
Eniten mietin sitä,että tunsitko jo itsesi kipeäksi,kun menit jäsenkorjaajalle?
Kaikki reumat ovat sellaisia,että ovat oireettomia,ja jossain vaiheessa alkavat tuntua pahalle.Joskus voivat muuttua taas oirettomiksi.
Hienoa,että sait sen dignoosin pian.

Serkullani on nivelreuma,oli hankala nuorena.Ollut kuitenkin jo vuosikymmeniä oireeton.
Toisella serkulla selkärankareuma,joka yleensä on aika paha homma.On täysin oireeton.Hassuja asioita suorastaan,mutta hyviä tietysti.

Sulle tosi paljon tsemppiä,ja lupsakkaa olotilaa.     smitten
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 25.07.2011 19:59:35 »

Mä kävin jäsenkorjaajalla joka käsitteli koko kropan kerralla. Parin kuukaiden kuluttua mulle lehahti nivelreuma niin pahana että sain välittömästi diagnoosin. Kyllähän se kaveri varoitti, että nivelet saattaa reagoida, mutta että näin pahasti....

Jos asiasta jotain hyvää haluaa etsiä, niin mulla on diagnoosi olemassa nyt ja nimi ajoittaisille kolotuksille, sekä asianmukainen lääkitys joka pitää taudin aisoissa. Siitä huolimatta, oli aika rankka reissu  Shocked
Energeettinen jäsenkorjaus ei ole normaalia jäsenkorjausta. Jäsenkorjauksessa paikat laitetaan väkisin paikalleen kun taas energeettisessä jäsenkorjaus voidaan suorittaa vaikka koskematta. Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: