Äänestys
Kysymys: Hallitsetko energeettisen jäsenkorjauksen?
Kyllä - 6 (37.5%)
En - 10 (62.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 13

Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energeettinen jäsenkorjaus  (Luettu 25895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 08.06.2011 12:45:43 »

Tottakai kirjoitan tänne. Yritän pelastaa herkkäuskoisia huuhaa porukan kynsistä Wink.
Oikeasti: Unohtakaa jumala, enkelit, energiat yms humpuukit, ottakaa ihmisyys tilalle, luottakaa lääketieteeseen ja lääkäreihin niin maailma melkein pelastuu   :Smiley

Sinulla onkin mielenkiintoinen ja melko haastava harrastus. Jos tällä palstalla ei käännytys onnistu, niin lisävinkkejä harrastuksen jatkamiseen:

Voit levittää ateismin ilosanomaa kristityillä keskustelupalstoilla. Tai sitten voit mennä levittämään kristinuskon ilosanomaa vapaa-ajattelijoiden keskusteluihin.

Jos se ei tunnu riittävän haastelliselta, niin extreme-versio olisi mennä levittämään ateismin sanomaa omalla nimellä muslimien keskustelupalstoille, jumalankieltäjät käsketään nimittäin tappamaan (löytyy haditheista) elleivät suostu kääntymään islamiin. Extreme-Duudson versiossa teet viimeksimainitun kertoen oikean nimen lisäksi kotiosoitteesikin.  Cheesy

Suomi24 palsta on kuitenkin paras kaikista minkä tahansa ilosanoman levittämiseen sellaisten joukkoon, joiden jo etukäteen tiedät ajattelevan eri lailla kuin sinä: Palsta on nimittäin jotakuinkin moderoimaton, joten saatat siellä saada huomattavasti mielenkiintoisempia, haasteellisempia ja ...öööö, 'värikkäämpiä' vastauksia.

En tarkoita ettetkö olisi tervetullut tännekin, mutta ihan siltä varalta että kaipaat vaihtelua harrastukseesi, tarjoilen ylläolevat vinkit.  Wink

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #31 : 08.06.2011 13:41:39 »

Ihana Eklektikko  Grin Kiss
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 08.06.2011 18:48:29 »

Tottakai kirjoitan tänne. Yritän pelastaa herkkäuskoisia huuhaa porukan kynsistä Wink.
Oikeasti: Unohtakaa jumala, enkelit, energiat yms humpuukit, ottakaa ihmisyys tilalle, luottakaa lääketieteeseen ja lääkäreihin niin maailma melkein pelastuu   :Smiley
Einsteinin teorian mukaan kaikki on energiaa, joten sitä ei pysty ainakaan unohtamaan.  Grin

Hemolla on kova vastustus näihin kaikkiin juttuihin. Luulempa, että vuosien saatossa kaikki kääntyy päälaelleen ja Hemosta tulee ammattitaitoinen energiahoitaja.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.06.2011 19:26:07 kirjoittanut Nimble » tallennettu

faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #33 : 08.06.2011 20:37:33 »

Lainaus
Einsteinin teorian mukaan kaikki on energiaa, joten sitä ei pysty ainakaan unohtamaan.  Grin

Hemolla on kova vastustus näihin kaikkiin juttuihin. Luulempa, että vuosien saatossa kaikki kääntyy päälaelleen ja Hemosta tulee ammattitaitoinen energiahoitaja.  Smiley

Paitsi että mitenkäs se meni, piti olla pää täynnä että hoidot toimii?  Grin toivottavasti sekin korjaantuu vuosien kuluessa!
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #34 : 08.06.2011 20:46:53 »

Ihan vapaasti voitte tulla tappamaan minut jumalankieltäjän . Sehän uskovaisilla on tapana jos ei saada käännytettyä niin uhkaillaan ja pahimmassa tapauksessa tapetaan. Mihin unohtuu teillä se Ihmisyys ? No minuun ei uhkailu tehoa ja olen sanonut mielipiteeni muuallakin kuin täällä foorumissa.

Miksi parantajat, energiahoitajat ym hoitajat, selvänäkijät puhutte suurista teoista mitä olette tehneet ? Ette kuitenkaan pysty mitään näyttöä antamaan niistä teoistanne.

Nimble, olen kohta 60v ukko epäilempä ettei minusta tule enään mitään ammattitaitoista energiahoitajaa, mutta jos joskus seitenkymppisenä viellä sellainen minusta tulee niin sitten juodaan ne suoristajaisviinat. Käykö?  Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #35 : 08.06.2011 21:53:11 »

hemo, eihän sinua kukaan ole uhkaillut! Smiley Ja älä sano etteikö se olisi mahdollista vielä myöhällä iällä, kuitenkin kohta kyselet täällä jo hoidettavia.  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #36 : 08.06.2011 22:25:15 »

Ihan vapaasti voitte tulla tappamaan minut jumalankieltäjän . Sehän uskovaisilla on tapana jos ei saada käännytettyä niin uhkaillaan ja pahimmassa tapauksessa tapetaan. Mihin unohtuu teillä se Ihmisyys ? No minuun ei uhkailu tehoa ja olen sanonut mielipiteeni muuallakin kuin täällä foorumissa.

Miksi parantajat, energiahoitajat ym hoitajat, selvänäkijät puhutte suurista teoista mitä olette tehneet ? Ette kuitenkaan pysty mitään näyttöä antamaan niistä teoistanne.

Nimble, olen kohta 60v ukko epäilempä ettei minusta tule enään mitään ammattitaitoista energiahoitajaa, mutta jos joskus seitenkymppisenä viellä sellainen minusta tulee niin sitten juodaan ne suoristajaisviinat. Käykö?  Smiley

 Minä en oo ainakaan puhunu mitään suurista teoista,niistä saa kertoa hoitoa saaneet, jos he haluaa.   Smiley
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 09.06.2011 01:05:59 »

Ihan vapaasti voitte tulla tappamaan minut jumalankieltäjän . Sehän uskovaisilla on tapana jos ei saada käännytettyä niin uhkaillaan ja pahimmassa tapauksessa tapetaan. Mihin unohtuu teillä se Ihmisyys ? No minuun ei uhkailu tehoa ja olen sanonut mielipiteeni muuallakin kuin täällä foorumissa.

Miksi parantajat, energiahoitajat ym hoitajat, selvänäkijät puhutte suurista teoista mitä olette tehneet ? Ette kuitenkaan pysty mitään näyttöä antamaan niistä teoistanne.

Nimble, olen kohta 60v ukko epäilempä ettei minusta tule enään mitään ammattitaitoista energiahoitajaa, mutta jos joskus seitenkymppisenä viellä sellainen minusta tulee niin sitten juodaan ne suoristajaisviinat. Käykö?  Smiley
Kirjoituksista päätellen luulin, että olet joku 14v nulikka...  2funny

Itse olen kanssa niin uskovainen, että sain ehdot ala-asteella ja ylä-asteella anellen pääsin läpi.  2funny

Tämän hetkisissä uskonnoissa ihmiset koitetaan sulloa yhteen muottiin, joka minun mielestäni ei ole oikein eikä myöskään luonnollista.

Eikös se Jesse sanonut muinoin, että häntä ei tarvii palvoa, eikä tehdä pyhättöjä? Toisin on kuitenkin käynyt. Luulempa, että Jessekin on ollut vain normaalia parempi energiahoitaja...?

Itse hoitojen tekeminen ei tarvitse uskontoa, korkeintaan pitää uskoa itseensä.

Tule kurssille Hemo niin tehdään sinusta hoitaja. Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 09.06.2011 08:40:49 »

Hemo:
En tiedä oliko tarkoituksesi ilkeämielinen eli halu saada aikaan nettitappelu, vai oliko kyseessä tahaton ymmärtämättömyys tai huolimaton lukeminen, mutta nyt kyllä olet vääristellyt sanojani niin paljon, että on pakko korjata.

Ihan vapaasti voitte tulla tappamaan minut jumalankieltäjän . Sehän uskovaisilla on tapana jos ei saada käännytettyä niin uhkaillaan ja pahimmassa tapauksessa tapetaan. Mihin unohtuu teillä se Ihmisyys ? No minuun ei uhkailu tehoa ja olen sanonut mielipiteeni muuallakin kuin täällä foorumissa

Lue uudestaan ajatuksen kera viestini, jota noin kommentoit. Minä humoristisesti ehdotin tämän palstan lisäksi harrastukseesi muitakin palstoja, joille voit mennä yrittämään vakuuttaa ihmisiä, joiden jo etukäteen tiedät ajattelevan eri tavoin kuin sinä. Kysehän on siitä, että tottakai sinä tiesit etukäteen tänne tullessasi, että täällä on ihmisiä jotka vilpittömästi uskovat vaihtoehtoisiin hoitoihin. Sen täysin tietäen, tulit tänne 'käännyttämään' meitä. Ei siinä mitään, se on ihan ok ainakin minun mielestäni ja tämä on turvallinen paikka hommaan, koska vaikka olisit kuinka eri mieltä, tällä palstalla ihmiset yleensä pyrkivät toimimaan rakkaudellisesti.

Muslimien keskustelupalstalla ateistin leikkiminen sen sijaan ei ole yhtä turvallista:
Islamin sunnalaiseen haaraan  kuuluvat hadithit. Niissä käsketään tappamaan kaikki jumalankieltäjät ja monijumalaiset, elleivät he suostu kääntymään islamiin. Menikö tämä rautalangasta vääntäminen nyt jakeluun? Eli jos kyllästyt siihen, että täällä saat rakkaudellisia vastauksia ja riitely ei oikein onnistu, niin lisähaasteita saisit esittämälläni tavalla.

Ja se kaikki oli huumoria, huomasitko hymiöt? Siis nämä:  Smiley Wink Cheesy Grin

Lainaus
Miksi parantajat, energiahoitajat ym hoitajat, selvänäkijät puhutte suurista teoista mitä olette tehneet ? Ette kuitenkaan pysty mitään näyttöä antamaan niistä teoistanne.

Minä teen energiahoitoja, mutta en puhu niistä paljon mitään. Oma näkemykseni niistä energiahoidoista, joita minä annan (eli muut suuntaukset voivat olla eri mieltä):
Energiahoitaja ei paranna yhtään mitään. Hän vain kanavoi lävitseen universumin kaikille saatavissa olevaa energiaa, jotta hoidettavan keho pystyisi paremmin parantamaan itsensä.

Sinulla on kirjoituksistasi päätellen kokemus läheltä piti -tilanteesta, eli mainitsit että olisi voinut käydä huonosti, jos olisit luottanut energiahoitajien tms. porukoiden arvioon tilanteesta sen sijaan, että käännyit koululääketieteen puoleen.

Ymmärrän että kokemus on voinut säväyttää, mutta kuulehan seuraava tarina:
Äidilläni on polvissa nivelrikko. Hänelle yritettiin antaa siihen coxibien ryhmään kuuluvaa lääkettä (Vioxxacut), johon hänellä on kolme kontraindikaatiota. Suomeksi: Jos on ollut koskaan veritulppia, mitään sydänvaivoja tai on korkea verenpaine, niin ko. lääkeryhmän lääkkeet voivat tappaa tuosta vain. Ja äidilläni on näitä kolmea, silti arvauskeskuslääkäri määräsi hänelle ko. lääkkeen. Minä - joka harrastan lääketiedettä huvikseni - huomasin sitten asian, joten hän ei ehtinyt syödä niitä kuin pari pilleriä. Kun hän meni arvauskeskukseen valittamaan asiasta ja vaihtamaan lääkettä, lääkäri kirjoitti reseptin ja antoi näytepakkauksen toisesta saman ryhmän lääkkestä jossa on samat kontraindikaatiot ja jonka syöminen olisi ollut äidilleni yhtä tappavan vaarallista.  Tämän jälkeen äitini on pärjäillyt parasetamolilla ja Fortodolilla (luontaisvalmiste).

Huomaatko? Äidilläni on koululääketieteestä vastaava kokemus, kuin sinulla vaihtoehtoisten menetelmien suosittelijoista. Äitini ei siltikään ole lakannut käymästä lääkärissä tai käy saarnaamassa sitä, miten koululääketiede on vaarallista. Vaikka se on lääkkeinä käytettyjen myrkkyjen vuoksi potentiaalisesti paljon vaarallisempaa kuin vaihtoehtohoidot.

On ymmärrettävää, että sinulla on ollut rankka 'läheltä  piti' -kokemus vaihtoehtomenetelmien osalta, mutta aika suurella joukolla on niitä koululääketieteestä. Luitko nuo aiemmat linkit viimeaikaisiin uutisiin? Potilaalta poistettiin vahingossa väärä munuainen ja vanhus kuoli saatuaan viikon toiselle ihmiselle määrättyjä lääkkeitä.

Voit toki taistella tuulimyllyjä vastaan ja pyrkiä käännyttämään täällä ihmisiä, joilla useimmilla on positiivisia kokemuksia vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Esitin omat vinkkini harrastuksen elävöittämisestä kokeilemalla vastaavaa toimintaa vähän haasteelliseemmissa paikoissa yrityksenä tuoda huumorin keinoin esiin se, mitä oikeastaan olet täällä tekemässä minun näkökulmastani.

Pahoittelen että se epäonnistui, ehkä seuraavaan vastaavaan kirjoitan alkuun disclaimerin: HUOM Tämä on vitsi! Älä ota tosissasi! Mutta yleensä huumori kärsii sellaisesta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #39 : 09.06.2011 11:25:00 »

Kyllä täytyy sanoa, ettei vaihtoehtoihoitajat kykenisi edes tekemään sellaisia mokia, mitä länsimaisessa lääketieteessä on mahdollista, koska vahtehtoisessa ei käytetä mitään sellaisia metodeja, jotka voisivat olla vaaraksi kellekään. Mutta länsimainen lääketiede käyttää itsekseen jo niin paljon erilaisia myrkkyjä kehoon, että pelkästään se jo on vahingollista ihmiselle eli huonontaa sen kehon omaa kykyä parantaa itseään.

Loska olen siellä sairaalassa ollut töissä ja joutunut hyvin läheltäkin näkemään lääkärien työskentelyä niin voin sanoa, etten luota enää itse heistä kehenkään. Niin paljon on arvailujen varassa heilläkin työnsä sekä erilaisten tutkimusten takia tulee varhaiselle hoidolle esteitä, etten koskaan jätä näitä energioitani sellaisen huomaan, joka ei niistäkään ymmärrä yhtikäs mitään.  Wink Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 09.06.2011 11:42:05 »

Kyllä täytyy sanoa, ettei vaihtoehtoihoitajat kykenisi edes tekemään sellaisia mokia, mitä länsimaisessa lääketieteessä on mahdollista, koska vahtehtoisessa ei käytetä mitään sellaisia metodeja, jotka voisivat olla vaaraksi kellekään. Mutta länsimainen lääketiede käyttää itsekseen jo niin paljon erilaisia myrkkyjä kehoon, että pelkästään se jo on vahingollista ihmiselle eli huonontaa sen kehon omaa kykyä parantaa itseään.

Loska olen siellä sairaalassa ollut töissä ja joutunut hyvin läheltäkin näkemään lääkärien työskentelyä niin voin sanoa, etten luota enää itse heistä kehenkään. Niin paljon on arvailujen varassa heilläkin työnsä sekä erilaisten tutkimusten takia tulee varhaiselle hoidolle esteitä, etten koskaan jätä näitä energioitani sellaisen huomaan, joka ei niistäkään ymmärrä yhtikäs mitään.  Wink Smiley
Tiedän hoitajia jotka ovat saaneet myös hoidettavana olleet huonompaan kuntoon kun koskaan ikinä. Joten energiahoidoilla voidaan myös saada tuhoa aikaiseksi. Mutta yleensä tälläiset tapaukset saadaan hoidettua muutamalla hoidolla kuntoon kunhan hoidot tehdään oikein.
Lääkäreiden hoitovirheiden johdosta yleensä seuraukset on vakavampia..
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #41 : 09.06.2011 12:31:13 »

Itse näen energiahoitajan työ kanavana olemiseksi, jotenka sellaista hoitamista energialla EI voi tehdä periaatteessa oikein tai väärin silloin, jos pysyy vain sinä kanavana. Mutta jos tahtoo egoillaan hoidella toisen egoa niin toki siinä on omat mahdollisuutensa.  Smiley

Noita tuntemuksia jonkun sairauden huonontumisesta energiahoitamisen takia on tullut aina silloin tällöin esiin milloin missäkin. Vaan itse näen asian kyllä niin, että jos jollain on tuollaisia kokemuksia niin kyllä se kokija siinä on egonsa, joka ei ehkä ollutkaan valmis vielä parannuksiin. Sillä monestihan ihmiset eivät edes tahdo aidosti parantua, koska sairaudet tunnetusti ovat sellaisia, joilla saa parhaalla mahdollisella tavalla toisilta rakkautta sekä sympatioita.  :Smiley

Itselleni olen kyllä jo hyvin onnistuneesti saanut kokeellisestikin tuloksia pelkän ajatukseni voimalla aikaan. Eli vaihtamalla ajatusta toisenlaiseksi, on muuttunut kokemukseni kehoni tilasta aivan uudeksi ja SE vaihtaa energian uudeksi, ei se, että antaa toiselle sitä kanavoituakaan energiaa. Jos totta puhutaan. Mutta tokihan energioiden kanavoimisella saadaan toisille se aktivointi aikaan, että alkavat uudistaa niitä ajatuksella luomisiaan. Jos siis sen osaa. Wink Smiley
tallennettu

mpl
Vieras
« Vastaus #42 : 15.06.2011 14:11:12 »

energialla korjaaminen on tehokkain ja turvallisin tapa korjata asentovirheitä,murtumia ynm,usein ainut,
lääkärit,kirurgit ynm virallisen puolen puoskarit eivät ymmärrä eivätkä osaa korjata näitä vaivoja,eikä
heillä kiinnosta muu kuin raha,vähät potilaasta ja tuleeko hän kuntoon,olen itse korjannut todella pahoja
syntymästä asti vaivanneita epätasapainotiloja ja kuntoon on tullut jokainen,toki meitä pelätään koska
jos ihmiset tajuaisi kuinka helpolla ja halvalla,usein ilman heidän vaivat korjautuisi,pitäisi moni fysio ynm
praktiikka panna kiinni koska huijattavia asiakkaita ei olisi,sama koskee kaikkia muitakin sairauksia.
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 15.06.2011 16:15:16 »

Lääkeyhtiöt on vähintään yhtä suuria kusettajia kuin EU:n hieno vakausmekanismi  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=u7BYfHqsX3c
tallennettu

mpl
Vieras
« Vastaus #44 : 13.07.2011 21:31:52 »

olen jäsenkorjaaja(kalevalaista) mutta ennenkaikkea parantaja,korjaan energialla vaikka kuinka kieron
ja epätasapainossa olevan ihmisen skoliosivaivoineen muutamassa minuutissa,moni on sanonut että
eihän sitä voi korjata,lääkärit sanoo niin,mikä on lääkäri muuta kuin myrkkykauppias tänäpäivänä!
yrittääkö moniukaan lääkäri löytää aidosti syytä sairauteen,ei vaan oireisiin aina eri lääke joka tarvitsee
taas lääkkeensä aiheuttamaansa vaivaan,kyllä joskus tulee suomessakin aika jolloin lääketiede joutuu
tunnustamaan parantajien taidot,niin manuaalisesti kuin energialla hoitavien,monessa maassa nämä jo
tunnustetaan ja tutkitaan ja käytetään rinnan lääketieteen kanssa,toki joskus leikkaus on tarpeen mutta useimmiten siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä,muulle kuin  kirurgin lompakolle!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: