Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Trooppinen vs. Sideerinen nousumerkki  (Luettu 7489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« : 01.06.2011 08:55:19 »

Aika hiljaista näyttää täällä sideerisellä foorumilla olevan, mutta mitäpä siitä. Nythän täällä on ainakin yks panda.

Minulla on tällainen kysymys, että jos sideerinen nousumerkkisi on eri kuin trooppinen, niin kumpi tuntuu enemmän omalta itseltäsi?

Omalla kohdallani olen tehnyt sellaisen havainnon, että trooppinen nousuni tuntuu edustavan sitä, millaiseksi tähän astinen elämäni on persoonallisuuttani muokannut, kun taas sideerinen nousu tuntuisi olevan se mitä kohti minun tulee pyrkiä, jotta voin toteuttaa oman elämän tehtäväni.

Mahtaako kenellekään muulla olla vastaavanlaista havaintoa, tai ihan mitä hyvänsä havaintoa trooppinen vs. sideerinen nousumerkki osastolla?

Parhain terveisin

Pandanalle
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2011 15:02:17 »

Itselle toi sideerinen on tuntunut aina aika vieraalta.Voisihan se tuoda uutta ulottuvuutta astrologian tutkimiseen, mutta olen tähän asti ainakin yrittänyt välttää sideerisiin karttoihin sekaantumista  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2011 18:03:25 »

No mä voisin hyvinkin allekirjoittaa tuon saman kuin sinä Pandanalle, mutta tässä
on se "Mutta". Eli kun mun sideerinen nousumerkki on sama kuin mun trooppinen
MC! Mikä on musta tosin melko mielenkiintoistakin, Huh Tai oikeastaan sideerisesti,
virallisesti, olisin visiinkin nouseva käärmeenkantaja, mutta kun sitä ei tuolla
kartalla ole niin jouskarin alkuun menee
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: