FrozenAngel
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #45 : 28.06.2011 15:03:37 » |
|
minäkin haluaisin...elämäni on ihan solmussa huolta aiheuttava mies? raskas aika tulee kyllä jäämään taakse ja suuria muutoksia parempaan päin on tulossa, luotettava kumppani tulee tuomaan elämääsi rikkautta ja kääntämään elämäsi suunnan..
|
|
|
tallennettu
|
-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
|
|
|
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #46 : 28.06.2011 15:17:43 » |
|
kyllä...huolta ja surua miehen takia..jospa se olisi tämä mies joka tulee elämääni..takaisin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eila
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #47 : 29.06.2011 12:44:14 » |
|
Heippa.Saisinko kortin rakkauteen ja mitä nyt näkyykin Jäin myös välistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miamy
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #48 : 29.06.2011 15:47:54 » |
|
Saisinko minäkin esittää kysymyksen? Haluaisin tietää, että onko tuleva talonrakennusprojekti se mihin minun tulisi ryhtyä, vai pitäisikö minun kieltäytyä tästä ja aloittaa uudelleen yksin puhtaalta pöydältä? Mitä näet rakkaudessa? Lämmin kiitos jos jaksat katsoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #49 : 29.06.2011 18:25:00 » |
|
...onpa kiva juttu,---katsoisitko minun kesälle yleisesti. Kiitos. Minä jäin myös välistä pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #50 : 30.06.2011 13:35:56 » |
|
kyllä...huolta ja surua miehen takia..jospa se olisi tämä mies joka tulee elämääni..takaisin...
Se voi olla tämä mies muuttuneena tai uusi, jonka kanssa elämäsi asettuu oikeille raiteilleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
susanna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #51 : 30.06.2011 14:44:28 » |
|
. Nostatko minullekkin kotiasioihin? Kiitos kun jaksat täällä palvella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #52 : 30.06.2011 15:02:28 » |
|
Heippa.Saisinko kortin rakkauteen ja mitä nyt näkyykin Jäin myös välistä sydämellinen mies täältä olisi tukossa ja muista usko itseesi ja päämääriisi, muutoksia on sinulle tulossa niin ulkoisesti ja sisäisesti ja luotettava kumppani elämääsi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #53 : 30.06.2011 15:05:35 » |
|
...onpa kiva juttu,---katsoisitko minun kesälle yleisesti. Kiitos. Minä jäin myös välistä pois. Kun muistat omat hyvät puolesi, myös onnellisuus on vahvana elämässäsi. Muutoksia on tulossa, niitä varjostaa epäonnistumisen pelko, vanhoista asioista vapautuminen avaa uuden akuden elämässäsi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tizia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #54 : 30.06.2011 16:06:30 » |
|
Hei,
tosi ihanaa jos ehtisit minulle nostaa korttia rakkauteen. Pysyvää parisuhdetta toivoisin kovasti, olen pitkään ollut yksin. Tumma ja taiteellinen mies on mielessä vaikuttanut jo pitkään, tuttavatasolla ollaan. Kiitos!
Hei, jos ehtisit joskus minulle nostaa korttia rakkausasioihin. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #55 : 30.06.2011 18:39:47 » |
|
Se voi olla tämä mies muuttuneena tai uusi, jonka kanssa elämäsi asettuu oikeille raiteilleen. kiitos kaunis sinulle. -katja-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eila
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #56 : 01.07.2011 13:29:46 » |
|
Heippa.Saisinko kortin rakkauteen ja mitä nyt näkyykin Jäin myös välistä sydämellinen mies täältä olisi tukossa ja muista usko itseesi ja päämääriisi, muutoksia on sinulle tulossa niin ulkoisesti ja sisäisesti ja luotettava kumppani elämääsi Voi kuinka ihanaa Kiitos sinulle paljon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #57 : 01.07.2011 14:19:46 » |
|
...onpa kiva juttu,---katsoisitko minun kesälle yleisesti. Kiitos. Minä jäin myös välistä pois. Kun muistat omat hyvät puolesi, myös onnellisuus on vahvana elämässäsi. Muutoksia on tulossa, niitä varjostaa epäonnistumisen pelko, vanhoista asioista vapautuminen avaa uuden akuden elämässäsi. Kiitos, kyllä osui aika hyvin,--uudet mukavat tuulet puhaltaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
@nne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #58 : 01.07.2011 14:35:33 » |
|
Hei Mitähän kortit neuvoisivat tähän hetkeen ja moninaisiin suunnitelmiin tehdä jotain ihan uutta? Kiitos kaunis jo etukäteen! Minäkin täältä välistä nostan päätä Kuulisin mielelläni kortin neuvon, jos vain ehdit
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nemimonde
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #59 : 03.07.2011 18:02:11 » |
|
Moi taas! Saisiko kortin työlle ja rahalle? Työssä ja rahassa meinaa olla vähän pohdittavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|