Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologinen tähtitaivaani  (Luettu 7650 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MarjutP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 26.10.2005 21:29:06 »

Hei,
voisiko joku kertoa minulle, miksi minulla on "sumee" olo? - Jokin loppuu, uusi alkaa...ja minulla on kompassi hukassa ja pää pyörällä idiot2

Olen syntynyt Mikkelissä 18.12.1960 klo 3.20
Liitän tähän tältä sivustolta saamani tiedot:


Aurinko    26°    8'    Jousimies    2. huone
Kuu    20°    35'    Jousimies    2. huone
Merkurius    15°    38'    Jousimies    2. huone
Venus    9°    6'    Vesimies    3. huone
Mars    13°    31'    Rapu    9. huone
Jupiter    10°    52'    Kauris    3. huone
Saturnus    17°    58'    Kauris    3. huone
Uranus    25°    40'    Leijona    10. huone
Neptunus    10°    29'    Skorpioni    1. huone
Pluto    8°    7'    Neitsyt    10. huone
Chiron    27°    52'    Vesimies    4. huone
Ceres    28°    19'    Vesimies    4. huone
Pallas    2°    6'    Vesimies    3. huone
Juno    14°    54'    Kauris    3. huone
Vesta    14°    10'    Vesimies    4. huone
Kuunsolmu    10°    5'    Neitsyt    10. huone
Vertex    27°    16'    Härkä    8. huone

Minulle on kerrottu, että astrologinen tähtitaivaani on samanlainen kuin syntyessäni. Miten tämä vaikuttaa?

Olkaa ystävällisiä ja auttakaa avutonta - en oikein tiedä edes mistä alkaisin karttani "opiskelun" Undecided

Kiitokset jo etukäteen ja
sylin täydeltä lämpimiä ajatuksia ensilumen keskelle,
--Marjut
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2005 20:47:40 »

Hei Marjut,

Minulle on kerrottu, että astrologinen tähtitaivaani on samanlainen kuin syntyessäni. Miten tämä vaikuttaa?

Tuo astrologinen tähtitaivaasi on täytynyt tarkoittaa sitä tilanetta tähtitaivaalle, mikä se oli syntymähetkelläsi. Sitä kutsutaan myös syntymäkartaksi. Tähtitaivas muuttuu kaiken aikaa ja on joka hetki erilainen. Tämänhetkistä tähtitaivasta verrataan syntymäkarttaasi ja siitä nähdään transiitteja eli missä asennoissa tietyt planeetat ovat syntymäkarttasi planeettoihin nähden. Transiitit kertovat elämääsi tulevista väliaikaisista olosuhteista.

voisiko joku kertoa minulle, miksi minulla on "sumee" olo? - Jokin loppuu, uusi alkaa...ja minulla on kompassi hukassa ja pää pyörällä idiot2

Tällä hetkellä sinulla onkin useita merkittäviä transiitteja menossa. Ei ihme, jos olo on sumuinen. Saturnus on ohittamassa MC-akselia eli työn ja uran akselia, ja samalla aktivoi siihen liittyvän t-ristin, jossa on Venus oppositiossa ja Neptunus neliössä. Samalla Pluto ohittaa Merkurius-Kuu-Aurinko stelliumia, eli planeettarykelmää, mikä on jousimiehessä kakkoshuoneen lopussa.

Tätä Pluton ohitusta on jo kestänyt ehkä viitisen vuotta. Pluto on hidas etenemään. Saturnus liikkuu nopeammin. Sen vaikutus tiukalle t-ristille kestänee reilun vuoden.

Jos jokin mielestäsi loppuu ja uusi alkaa, niin se kuulostaa Plutolta. Jos vielä ei ole mitään tapahtunut, niin se tulee muuttamaan noin yhtäaikaa sekä ajattelusi, tunne-elämäsi että tahtosi, ja samalla, tai vähän myöhemmin, muuttaa myös niistä riippuvat konkreettiset asiat elämässäsi. Eli aika paljon! Saturnus tässä asemassa lähinnä tuo aiemmat uravalmistelusi päivänvaloon johtaen mahdollisesti suureen tuottavuuteen ja vastuun lisääntymiseen. Se voi myös tuoda kriisin henkilökohtaisiin suhteisiin ( venus aspect_opp). Sumuisuus liitetään usein Neptunukseen ja tässä Tr.SAturnus-Neptunus neliö onkin hämmentämässä. Joskus Neptunuksen sumutuksen kuitenkin huomaa vasta jälkeenpäin.

Kuulostaa aika rankalta  Huh. Kuulostaako myös paikkansa pitävältä? Voimia sinulle  smitten. Vastailen ja katson lisääkin, jos sinua kiinnostaa. Nuo nyt tuli ensimmäiseksi kartastasi mieleen.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
MarjutP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2005 08:47:32 »

Kiitos saai,
kovin oikeaan osuvalta kuulostaa tuo mitä kirjoitit. Elämässäni on ollut myllerrystä jo alku syksystä - sain tukityöpaikan monen vuoden työttömyyden jälkeen, lapseni läksi opiskelemaan toiselle paikkakunnalle (16 v.)  ja alkukesästä muutimme pienempään asuntoon.
Kaiken kaikkiaan minulla on sellainen olo, että minua valmistellaan vihdoin ja viimein elämään uutta oman näköistä elämääni - mitä se sitten on, sitä en tiedä. Pikku hiljaa olen herätellyt unelmia.
Olen ajatellut, että paras mitä tässä tilanteessa voin tehdä on pyytää enkeleitten ja omien oppaitteni neuvoa ja suojelusta ja pyrkiä kuuntelemaan oman sydämeni ääntä mahdollisimman rehelleisesti. Olisi vain helpompaa kun vähän edes tietäisi mihin kannattaa kiinnittää huomiota.

Kiitos saai, että vastasit,
mieleni tekisi kysellä vaikka mitä,
mutta kun en tiedä edes millä kysymyksellä aloittaa,

Lämpöä ja valoa meidän kaikkien päivään toivottelen,
--Marjut
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 02.11.2005 20:31:53 »

Olen ajatellut, että paras mitä tässä tilanteessa voin tehdä on pyytää enkeleitten ja omien oppaitteni neuvoa ja suojelusta ja pyrkiä kuuntelemaan oman sydämeni ääntä mahdollisimman rehelleisesti.

Tuo kantaa, tuli eteen mitä tahansa.

Olisi vain helpompaa kun vähän edes tietäisi mihin kannattaa kiinnittää huomiota.

Olen vaan amatööri, mutta tekee vielä mieli mainita työhön liittyen, että sinulla on myös kuunyläsolmun ja pluton yhtymä kymppihuoneessa, eli työhön ja sosiaaliseen asemaan liittyen koet elämässäsi todennäköisesti suuria muodonmuutoksia. Siellä myös olisi menestystä saavutettavissa, vaikka aiempi veri vetäisi neloshuoneeseen, eli perinteiseen kotiin. Pluton yhtymä on käytännöllisessä ja palvelevassa neitsyessä, jonne koittaisin suuntautua. Tuntuuko tämä olevan liikaa vastoin aiempia tottumuksia?  Samalla voit silti käyttää hyväksi myötätuntoasi. Uskon että neloshuoneen asiat, koti ja turvallinen perusta, hoituu samalla itsestään.

Tuo Saturnuksen transiitti työttömyysaikana tai sen lopuksi lienee pelkästään positiivinen. Työttömyysaikana opittu rehellisyys, kärsivällisyys ja nöyryys palkitaan. Tämän transiitin kun pitäisi tuoda edellisen neljäntoista vuoden valmistelun tulokset näkyviin. Parissakin kirjassa olen nähnyt esimerkkinä Nixonin Watergate-skandaalin. Siinä siis valmisteluna oli epärehellisyys, mikä tuli ilmi tämän Saturnuksen transiitin yhteydessä. Palkitsematon työ palkitaan, tulee lisää velvollisuuksia, katteettomasti palkittuja rangaistaan.

Lapsesta eroaminen lienee selvä Venus-kriisi, tai siihen johtava käytännön muutos. Miltä sinusta itsestä tuntuu? Oma "empty nest" syndroomani on vielä lievempää luokkaa, eli nuorinkin aloitti koulun. Peruskoulun siis, asuu kotona. Mikä olen muusta puhumaan.

 angel  Enkeleitten suojausta ja ohjausta sinulle, Marjut!  angel
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
MarjutP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 00:32:32 »

smitten Saai,
Vaikka olisitkin amatoori, intuitiosi vahvistaa taitojasi huomattavasti - en osaa muuta sanoa.
Saat minutkin näkemään itseni "ulkopuolisen" silmin, mikä helpottaa huomattavasti oman tilanteeni "näkemistä".
Työtilanteeseeni ja sosiaaliseen asemaan liittyen muutos on enemmän kuin toivottu. Opettelen parhaillani uutta asennetta: minä todellakin voin menestyä, saavuttaa asettamiani tavoitteita ja ennen kaikkea minä voin asettaa taivoitteeni toivomani elämän mukaisesti. Elämä voi todella alkaa uudenlaisena vielä yli nelikymppisenäkin  Smiley.

Vaikka minulla on vain yksi oma lapsi, olen ollut äitinä myös niin monelle muulle. Lapseni ystävät ovat aina "asuneet" meillä enkä ikinä ole etukäteen osannut arvata kuinka monta suuta ruokapöydässä kulloinkin tulee olemaan - rakkauden soppakauha on toiminut niukissakin päivissä. Nyt en ole vielä oppinut tekemään ruokaa itselleni - koti todella tuntuu tyhjältä. En kuitenkaan halua tehdä tästäkään elämänvaiheesta itselleni suoritusta, vaan haluan antaa itselleni aikaa rakentaa todesti itseni näköinen aikuisen naisen elämä.

Vaikka lapsen kotoamuutto aiheuttaakin "tyhjyyden tunnetta", olen ennen kaikkea ylpeä ja onnellinen - lapseni kokee löytäneensä oman paikkansa, rakentaa nyt omaa elämäänsä sille kivijalalle, jonka olemme yhdessä rakentaneet. Ehkä omaa tilannettani helpottaa se, että olen alusta lähtien tiennyt, ettei lapseni ole "minun" vaan hän on ollut aivan syntymästään lähtien omansa. Hänen kanssaan olen kasvanut todemmaksi, häneltä olen saanut aidon rakkauden lahjan. Ja olen myös huomannut, että kun löytää edes sen yhden todellisen rakkauden, niin tuo rakkaus vain laajenee ja laajenee - ja elämä muuttuu kevyemmäksi kantaa, vaikka taakkojen paino ei niin kevenisikään.

Olen tällä hetkellä aivan erilainen Marjut kuin ennen lapseni syntymää - en siis ole koskaan aikaisemmin elänyt itsekseni tällaisena kuin olen - tässäpä minulle oppimista ja ihmeteltävää. Onnellista on.

Kiitos jälleen kerran saai,
tuli lämmin ja hyvä olo -
kaukanakin voi olla niin lähellä,

-- Marjut
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: