Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ampumisuni  (Luettu 8748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ahdistuja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 28.04.2011 22:29:08 »

Näin viime yönä unta, että olin kotitalossani isäni luona. Minulle tuli unessa riitaa isäni kanssa ja hän ampui minua otsaan. Unessa tunsin "humahtavan" kivun päässäni ja ajattelin, että nyt kuolen. Unessa tunne siitä, että kuolen oli todella vahva. Uni kuitenkin jatkui enkä kuollutkaan, vaan sain noustua maasta ja huusin isälleni. Odotin hänen lähtöään, jonka jälkeen yrityin soittaa poikaystävälleni. Tämä ei vastannut heti. Uni jatkui vielä pitkään ja yritin siinä samalla päästä sairaalaan sekä löytää poikaystävääni.

Uni on ahdistanut minua koko päivän enkä uskalla mennä nukkumaan, sillä pelkään unen toistuvan. Minulla on tosielämässä rauhaisat välit isäni kanssa. Mitä tällainen uni tarkoittaa?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 02.05.2011 14:28:48 »

Ase ja sillä ampuminen on seksuaalinen symboli. Nousee mieleen, että käsitteletköhän nyt joidenkin hankaluuksien kautta seksuaalisuuttasi, myös se että se oli isäsi, kertoo samaa. Isä-tytär suhteen syvin alitajuinen laatu liittyy sinun suhteeseesi poikaystävääsi, isä-tytär suhde on malli omaan suhteeseen tietyllä tavalla.. Eli alitajuisia pelkoja tai juttuja voi olla.. Etsit pääsyä sairaalaan sekä poikaystävääsi, siis jonkinlaista parannusta seksuaalisuudessa / suhteessasi poikaystävääsi uni kertoo olevan meneillään/tuloillaan. Ihan normaali uni, ethän turhaan pelkää. smitten

Muuten, tämä tapahtuma laajentaa varmasti "näkökykyäsi" elämässä, isäsi kun ampui sinua otsaan eli kolmanteen silmään (niin että humahti). Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.05.2011 14:46:32 »

Se onko ase ja ampuminen seksuaalinen symboli, voi riippua myös unen näkijästä. Minä olen soturisielu ja näen unia aseista, sekä miekoista että tuliaseista ja kaikenlaisista taisteluista. Omalla kohdallani ei kyse ole seksuaalisesta symboliikasta, vaan ihan siitä itsestään eli unista jotka kertovat taisteluista. Osa niistä liittyy menneisiin inkarnaatioihini.  Käärmettä pidetään  myös seksuaalisena symbolina, mutta silloin kun omistin sukkanauhakäärmeitä, ei niistä näkemilläni unilla ollut mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, vaan esimerkiksi sen, että hei, nyt on aika puhdistaa niiden terrarion vesiallas.  Cheesy

Voisivatko nämä seksuaaliset symboliikat unissa olla sellaisia, että niinä aikoina - viktoriaanisina aikoina - kun ihmisten seksuaalisuus oli tukahdutettua, oli unimaailmankin pakko esittää seksuaalisuus unissa symbolisemmin kuin nykyisin? Kyllä minä näen ihan seksistä unta silloin kun siitä on kyse. Tai sitten ihan suoraan keskustelen seksistä unessa, kun siitä on kyse.

Mutta sitten itse unesta:
Otsan kohdalla on kolmas silmämme. Voisiko se, että isäsi ampuu sinua otsaan symboloida sitä, että hän ei halua sinun näkevän jotakin asiaa? Itse panisin symboliikan osalta aika paljon painoa sille, mihin ruumiinosaan unessa joutuu ammutuksi. Osuma alavatsaan olisi jo symboliikaltaan seksuaalisempi.

Mutta tärkein juttu on: Mikä on aseen symbolinen merkitys juuri nimenomaan unen näkijälle? Ellei sillä ole unen näkijälle erityistä merkitystä (toisin kuin minulla, joka olen harrastanutkin ammuntaa), niin sitten sen merkitys voi olla yleisemmän symboliikan mukainen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 05.05.2011 11:42:03 »

Se onko ase ja ampuminen seksuaalinen symboli, voi riippua myös unen näkijästä.

Mutta tärkein juttu on: Mikä on aseen symbolinen merkitys juuri nimenomaan unen näkijälle? Ellei sillä ole unen näkijälle erityistä merkitystä (toisin kuin minulla, joka olen harrastanutkin ammuntaa), niin sitten sen merkitys voi olla yleisemmän symboliikan mukainen.

Tää on ihan totta.
Täydensit hyvin, noin se voisi ollakin. Smiley

Ja juu, voi olla ettei nykyään tarvita tuollasia symboleita kun ollaan avoimempia ja ajat muuttuu ja symboliikkakin sen mukana.. Smiley
Kuitenkin nekin on hyvä säilyttää jossain määrin, niistäkin löytyy apuja, joihinkin asioihin..

Mutta tuo ampumiskohta tuntuu kyllä tässä unessa merkittävämmältä ja "asioiden näkemisen estäminen", jopa väkisin, osuvalta. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: