Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 125629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #90 : 12.06.2011 19:45:03 »

*Amithir*, minulla nousee vahvasti mieleen kuvia jostain todella voimakkaasta papittaresta, ehkäpä Irlannin tai jostain Keski-Euroopan suunnalta. Asuit luostarissa ja olit äärettömän viisas, voimakas ja arvostettu hahmo. Koit kovan nuoruuden ja näit paljon elämäsi aikana. Turvauduit paljon luontoon ja paransit ihmisiä. Tulee mieleen tummat hiukset ja vaalea iho, sekä purppuranvioletti kaapumainen asuste. Sinulla oli valkea/hopeaisenharmaa hevonen, joka oli sinulle hyvin tärkeä. Vaikka olit arvostettu henkilö, niin olit aika yksinäinen. Lähelläsi oli vain vähän ihmisiä, mutta se ei haitannut sinua.

Olit hyvin tarkkasilmäinen ja näit heti ihmisten läpi. Osasit lukea luontoa ja sen merkkejä todella hyvin, ja sinulla oli yksi erittäinen läheinen ystävä, joka oli miespuolinen. Mies oli myös läheinen hevosten kanssa, nousee mieleen ruskea hevonen ja jonkinlainen suojapaita, joka hänellä oli. Ehkä hän oli ritari tai metsästäjä. Joka tapauksessa tapasitte usein metsässä ja samoilitte siellä yhdessä jutellen, pystyit luottamaan hänelle kaikki mieltäsi painavat ongelmat. Olitte läheisiä loppuun asti, mutta hän kuoli ennen sinua jonkun murhaamana.

Vaikka olit hyvin viisas ja vahva, olit totta kai inhimillinen hyvin inhimillisine tunteinesi. Sinua harmitti, että ihmiset joskus unohtivat tämän puolen sinusta. Olit myös hyvin tempperamenttinen ja vahvatahtoinen, sekä määrätietoinen. Mieleen nousee jälleen joku vanha metsä, jossa on suuria ikivanhoja puita ja leveät polut.

Tällaista nousi mieleen. Minulle saa myös katsoa entisiä elämiä, jos vain haluaa.  smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #91 : 13.06.2011 20:13:42 »

*Aminthir* ihanko tosi? Mitäs ihmettä!! Huhhuh, säikähdin nyt kyllä itsekin. Grin
Ihana ja hyvän kuuloinen elämä minulla, tuntuu jotenkin todella omalta. Ja kyllä selittäisi jotenkin tämän unelmantoteutus tarpeen, joka vaatii, että minun täytyy tehdä sitä, mitä haluan. Siksipä julkaisinkin ensimmäisen kirjani jo aika nuorena. Smiley
Muutenkin todella ihanan ja tutun kuuloinen elämä, tosi oman tuntuinen!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #92 : 15.06.2011 07:39:09 »



   


    Wau, kiitosta *A*  Smiley   Erittäin mielenkiintoista  Cheesy
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #93 : 18.06.2011 12:11:22 »

Mintsilla, sinä olet vahva ja itsenäinen irlantilaisnainen, jolla on pitkä punainen, laineileva tukka, hieman kesakoita ja siniset silmät. Olet lähes soturimaisen, veistoksellisen näköinen, ja näen sinut jonkinlaisessa johtotehtävässä.
Rakastat kotimaatasi ja sen maisemia ja nautit luonnosta hyvin paljon, kävelet vapaa-aikasi niityillä ja nummilla. Rakastat ukonilmaa ja myrskyä, mikä sopiikin sinun tempperamenttiseen luonteeseen. Ihmiset ympärilläsi näkevät sinut myös voimakkaana henkilönä, ja miettivät, voiko sinua "kesyttää" aloilleen -sinä kun  menet ja matkaat hyvin paljon. Olet onnellinen yksin, mutta sinusta on mielenkiintoista tutustua myös uusiin ihmisiin, kun vaellat lähialueita ratsullasi. Juuri siksi pidätkin heihin tutustumisesta: voitte jutella hetken, ettekä sen jälkeen tapaa välttämättä enää koskaan. Et asetu elämäsi aikana kertaakaan aloillesi vain yhteen paikkaan, mutta käyt säännöllisesti kotikaupungissasi tuttaviesi ja perheesi luona. Perheesi on sinulle tärkeä, mutta sinulla on elossa enää yksi perheenjäsen, isoveli. Hän on sinulle hyvin tärkeä ja suret hyvin paljon hänen pois menoaan. Menehdyt itsekin muutamaa vuotta myöhemmin, rauhallisesti, unen aikana. Smiley
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #94 : 18.06.2011 19:22:13 »

Onpa tänne kertynyt ihania ja mielenkiintoisia tarinoita!

Tulisiko minulle vielä lisää elämiä?  smitten
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #95 : 15.07.2011 22:54:39 »

Onpa tänne kertynyt ihania ja mielenkiintoisia tarinoita!

Tulisiko minulle vielä lisää elämiä?  smitten

Nepparinen, huikaisevan sininen taivas ja lunta ja jäätikköä, vuori taustalla. Tämä on ajalta yks ja kaks. Paikka on Etelä-Andeillla, Talvet ovat lumisia ja kesät "runsaita". Luolassa asut ja matkalla olette etsimään uutta pysyvää kotia. Teitä on pieni heimo, jotka olette selviytyneet (en tiedä mistä). Olet nuori mies, kohta saat luvan ottaa naisen. Et kuitenkaan tiedä vielä kenet haluaisit. Riistaeläinten jäljittäjä sinusta on jo tullut jokin aika sitten. Samasta elämästä tulee pätkä myöhemmältä ajalta. Olet jo vanha mies. Suoraryhtinen ja kunnioitettu. Katselet auringonlaskua kallion kyljessä olevalta tasanteelta. Vielä hyvissä voimissa, mutta tiedät, että et enää jaksa pitkään. Vaimostasi olet vähän huolissaa. Hän on sinua paljon nuorempi, mutta jo iäkäs hänkin. Lapset teillä on jo isoja, voimakkaita poikia ja tyttäriä. Heidän vuoksee oletkin huolissaan. Pelkäät heidän alkavan taistella keskenään paikastasi johtajana. Heimo on kasvanut jo, mutta ei ole vielä kovin suuri.

Miulla on vähän tarkennettu kysymys omista elämistä, jos joku saa kiinni.
Mikä yhdistää minut Angeliin? Kysymys siksi, että kun kävimme sielä mie olin ihan omissa maailmoissa, en kuitenkaan lopullisesti saanut kiinni "mikä oli vialla".

Vaihtoehtoisesti missä minä olen elänyt?
tallennettu
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #96 : 28.07.2011 13:27:44 »

noniin.. minäkin tahtoisin saada tietää kuka olen ollut entisessä elämässä.. olen kuullut jotain että olisin ollut soturi, ja mies, mutta en tiedä sitten.. kuka osaisi sanoa jotain?Huh?
tallennettu
RayOfLight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #97 : 03.08.2011 08:59:13 »

Mitäs miun entisistä elämistä näkyy? Sen tiedän, että viikinkinä olen ollut ja siitä elämästä onkin aika tarkkaa tietoa Smiley Mitäs muuta?
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #98 : 03.08.2011 23:07:27 »

noniin.. minäkin tahtoisin saada tietää kuka olen ollut entisessä elämässä.. olen kuullut jotain että olisin ollut soturi, ja mies, mutta en tiedä sitten.. kuka osaisi sanoa jotain?Huh?

Joelsa_00 mie oon vasta harjotellu vähän, että suhtaudu tietyllä varauksella...

Ihka ensimmäisen mielikuvat oli aiemmin tätä lukiessa, että joo, olet ollu soturi ja Egypti. Egyptissä faaraoiden aikaan. Israelilainen?

Tuosta Egyptin elämästä nousee nytkin. Joki jonka täytyy olla Niili. Olet mies, hyvässä kunnossa, teet ruumiillista työtä. Keskustelet joen rannalla vanhemman naisen kanssa. Joku kuuntelee kaislikossa. Jostain syystä saan tarkan kuvan päästäsi ja hiuksistasi, otsahiukset on leikattu suoraan kulmakarvojen kohdalta, takaa vähän leukaperien alta tasapitkäksi, hiukset ovat mustat, iho päivettynyt. Asut yksin tai ilman perhettä. "Ystäviesi" kanssa vietät poikamieselämää, rankka työ vaatii raskaat huvit-periaatteella.

Eipä tällä kertaa nyt enempää tullu. Pyörii näköjään liikaa muuta mielessä.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #99 : 04.08.2011 21:39:25 »

eailu. Olet ollut ranskalainen nainen renessanssin aikoihin. Elit maalla, mutta tulit hyvin toimeen. Rakastit luontoa ja olit nuorena rohkea seikkailija, joka samoili pitkiäkin matkoja luonnon helmassa. Olit siis luonnon lapsi, ja elit sellaisena koko elämäsi ajan. Olit hieman yksinäinen, eikä sinulla koskaan ollut läheisiä naispuolisia henkilöitä elämässäsi, äitikin jäi hieman etäiseksi. Elit veljien keskellä keskimmäisenä lapsena, joten vartuit "miesten maailmassa" auttamassa isääsi ja veljiäsi maatila hommissa. Et kuitenkaan ollut piirteiltäsi lainkaa miesmäinen, vaan kaunis nainen, joka oli saanut voimakkaan ja lihaksikkaan kropan fyysiessä työssä.
Rakastuit nuorena mieheen, joka oli samoja ikiä kanssasi, ja vietit hänen kanssaan koko loppu elämäsi. Tulit monta kertaa raskaaksi, mutta raskaudet keskeytyivät. Lopulta sait kaksi poikaa ja tyttären. Elit yksinkertaisen, mutta onnellisen elämän käytännönläheisenä ja itsenäisenä, mutta rakastavana naisena.
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #100 : 05.08.2011 21:22:47 »

Faerie, kuulostaa tutulta ja minulta.. Smiley Jotain samantyyppistä tunnun hakevan tässäkin elämässä.


RayOfLight jäi välistä. Miulla ei tule mitään tekstiä hälle.
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #101 : 07.08.2011 21:25:43 »

Kiitos, eailu!

Tuohan toi mieleen aivan Luolakarhun klaanin. Joka sattuu olemaan yksi lempiromaaneistani. Ilmankos, ilmankos...  Smiley
tallennettu
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #102 : 07.08.2011 23:09:40 »

Miekin olen tosi kiinnostunut entisistä elämistäni, mutta en ole vielä saanut tietää mitään niistä..  Huh Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä tulee mieleen Smiley smitten
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
RayOfLight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #103 : 08.08.2011 09:54:50 »

RayOfLight jäi välistä. Miulla ei tule mitään tekstiä hälle.

Tuliskos joltakulta muulta jotakin?  smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #104 : 08.08.2011 21:56:31 »


 Smiley Mulle on kertoiltu inkkari- ja hienostoelämistä. Uskoako tai ei, mutta kysyn voiko fobiat johtua jostain edellisessä elämässä koetusta? Kerro jos tiedät, mitä pelkään!  Undecided

Fobiat voivat tietty kummuta entisistä elämistä, mutta ei koskaan täydy selittää, että "olen tällainen tai sellainen, koska entisessä elämässäni olin sitä tai tätä." koska pelkotiloista voi aina oppia pois. Voi myös olla, että pelkotilat ovat syntyneet jo varhaisessa lapsuudessa, eikä sen takia välttämättä ymmärrä selittämättömiä pelkojaan tiettyjä asioita kohtaan. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: