Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 49
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "arvaillaanko?"  (Luettu 314762 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #60 : 25.04.2011 20:03:31 »

tekonahkaisia/mokkaisia missä ei oo kauheen korkeet korot, mutta pitkä varsi  Smiley


Lempivärini?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #61 : 25.04.2011 23:14:28 »

body electric; takista tuli mieleen tummanruskea ja sellanen puolipitkä.. mokkatakki?  :Smiley
puserosta en oikein osaa sanoa.. tuli mieleen vaaleanpunainen, mutta entä tummanvioletti? (:

minkälaisia kenkiä tykkään käyttää?


Ambrel- menipä nappiin ! Tänä talvena olen käyttäny todellista löytöä, puoleen hintaa ostamaani polviin asti ulottuvaa tummaa kaakaonruskeeta pehmeetä keinomokkaturkkia, jossa tummanruskee (keino)turkisvuori kauttaaltaan ja iso turkiskaulus.
Vaaleenpunasista puseroista en pidä, hehkuva pinkki menettelee joskus ja hehkuvasta violetista olen pitäny, mut tällä hetkellä viehättää erityisesti oranssi ja aprikoosi.

Ambrel kengät: Mustia hiukan korkeekorkosia, esim jotain varsisaappaita, hiukan goottityyliä + toisinaan lenkkareita.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #62 : 25.04.2011 23:16:02 »




Lempivärini?

Musta.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #63 : 25.04.2011 23:17:58 »

Minkälainen asunto on mielestäni tunnelmallinen; millanen lattia, millanen valaistus ?
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #64 : 25.04.2011 23:55:50 »

body electric; hah. Smiley olipa kiva kun osasin veikata tuon takkis, tulikin aika vahvana mieleen..
njääh.. ei mitää goottityyliä minulle kiitos! Smiley enkä suosi kengissä mustaa väriä.

AnniA; menit suht lähelle.. pidän kahdenlaisia kenkiä, punaisia tennareita ja vaaleita tekonahkaisia pienellä korolla varustettuja suht lyhytvartisia kenkiä, joita rrakastan.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #65 : 26.04.2011 15:24:14 »

Minkälainen asunto on mielestäni tunnelmallinen; millanen lattia, millanen valaistus ?

Luonnonpintoja, vahvempia nousee mieleen, kuten graniittia/kivilaattaa. Värimaailmassa yleisesti harmaata/mustaa yhdistettynä valkoiseen/vaaleaan kontrastiin.. Luontoteemalla höystetty, esim. isossa ruukussa pitkiä heiniä sisustuselementtinä. Semmoinen vähän "hillityn tyylikäs luonto".
Tuli myös mieleen valkoiset verhot joissa peikonlehtiä/jtn vihreää.. Grin
Lattia voipi olla myös puuta.. mutta tunki silti mieleen graniitti/laatta.. eihän tuommoinen lattia usein kai ole koko talossa..
Tulee tästä mun visio-talosta mieleen myös takka ja valkoinen, pitkäkarvainen, pehmeä matto.

Luonnon valo.. siis isot ikkunat tai valoa päästävät verhot. Iltaisella pehmeä tunnelmavalaistus, jalkalamppu sohvan takana, ehkä kynttilöitä.. Grin


Mä muuten arvasin sen soman pihlajapuun! =)

Minkä väriset silmät on esikoispojallani, 5v? smitten


tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #66 : 27.04.2011 11:37:34 »

siniset missä tummempaa väriä (ehkä tummempaa sinistä) seassa.

Millainen paita mahtaa olla ylläni tätä kirjoittaessa?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #67 : 27.04.2011 13:54:56 »

siniset missä tummempaa väriä (ehkä tummempaa sinistä) seassa.

Millainen paita mahtaa olla ylläni tätä kirjoittaessa?

Aijaijai, mun mieleen pompsahti tuota kysymystäni kirjoittaessa, myös tyttäreni silmät, jotka ovat siniset ja keskellä on ruskeaa! Wink Grin Ja yritin kovasti sitten ajatella sitä poikani silmien väriä, taisi tuo tunkea sieltä..
Joten vielä tää on avoin.. Pojan etunimi alkaa L:llä. Smiley


Ensin tuli mieleen vaaleansininen paita, sitten valkoinen. Myös jokin ruusunnuppu tms. pikku-uloke/koriste siinä paidassa. V-aukko. ? Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #68 : 28.04.2011 21:01:59 »

No oliskohan pojalla sitten ruskeat?  Smiley


Paitani oli musta, jossa pääkallo,rautalenkkejä ja reikiä  :Smiley

Mitä on päässäno vappuna?  police
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #69 : 01.05.2011 22:09:22 »

Minkälainen asunto on mielestäni tunnelmallinen; millanen lattia, millanen valaistus ?

Luonnonpintoja, vahvempia nousee mieleen, kuten graniittia/kivilaattaa. Värimaailmassa yleisesti harmaata/mustaa yhdistettynä valkoiseen/vaaleaan kontrastiin.. Luontoteemalla höystetty, esim. isossa ruukussa pitkiä heiniä sisustuselementtinä. Semmoinen vähän "hillityn tyylikäs luonto".
Tuli myös mieleen valkoiset verhot joissa peikonlehtiä/jtn vihreää.. Grin
Lattia voipi olla myös puuta.. mutta tunki silti mieleen graniitti/laatta.. eihän tuommoinen lattia usein kai ole koko talossa..
Tulee tästä mun visio-talosta mieleen myös takka ja valkoinen, pitkäkarvainen, pehmeä matto.

Luonnon valo.. siis isot ikkunat tai valoa päästävät verhot. Iltaisella pehmeä tunnelmavalaistus, jalkalamppu sohvan takana, ehkä kynttilöitä.. Grin





Luonnonpintoja kyllä, esim parkettia, mutta ei kivilattiaa eikä harmaa/musta/valkoinen-yhdistelmiä vaan lämpimiä luonnonsävyjä, seinät mielellään vaaleet.
Isot ruukut ja huonekasveja = kyllä, - hillityn tyylikäs luonto = mikä ettei, mutta myös romanttinen ja vanhanaikanen yhtä hyvä.

Takka ois ihana mutta valkonen, pitkäkarvanen matto on liian hankala, mieluummin ihan vaan valkoset tai vaaleahkot puuvillamatot.

Valkoisia verhoja en harrasta, ja pidän usein myös päivisin sälekaihtimet kiinni koska pidän hämyisestä valaistuksesta. Tunnelmavalaistus on mun juttu - tosin ehkä jossain vanhanaikasessa asunnossa voisin ajatella suuria ikkunoita joiden edessä ois paljon roikkuvia kasveja niin että auringonvalo tulis niiden raosta - mutta kirkas auringonvalo sisälle huoneisiin on mulle sellanen mikä ei inspiroi. Tykkään siitä et jos kesällä esim ulkona on kirkasta, niin sisällä on hämärää.
Sohvan vieressä jalkalamppu tai lamppuja. Eläviä kynttilöitä en harrasta mut tykkään kaikenlaisista neon- ja jouluvaloista, myös kesällä.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #70 : 01.05.2011 22:12:24 »



Mitä on päässäno vappuna?  police

Sellanen päähine jossa on liikkuvat tutkat tai sarvet ?
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #71 : 01.05.2011 22:14:26 »





Minkä väriset silmät on esikoispojallani, 5v? smitten




Isot, pyöreähköt, heleänvaaleenvihreet, punertavat pitkät ripset.
tallennettu

.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #72 : 02.05.2011 20:35:12 »

Oikea vastaus oli.... lyhyt peruukki  Wink

Ei oo kukaan heittänyt kehiin uutta kysymystä  Cheesy

Joten mä sitten laitan uuden pohdinnan ilmoille...

Ajattelen nyt jotain peliä (jossa pallo) mikä peli on kyseessä? coolsmiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #73 : 03.05.2011 00:03:29 »

Volleyball .... siis lentopallo ? Sellanen jossa kevyttä palloa heitellään esim rannalla ?


Mitä juomaa en siedä?

Mitä juomaa rakastan ?
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #74 : 03.05.2011 13:59:12 »

body electric; tuli mieleen jokin voimakasarominen juoma, jokin kahvijuoma?
siittä siis et pitäisi..
mutta mitä rakastat, hmm... jokin makea, hedelmäinen, mansikkamehu tai appelsiinilimsa? Cheesy

Minkälaiseen taloon olen muuttamassa kesäksi?  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 49
  Tulostusversio  
 
Siirry: