Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhan sielun haasteet  (Luettu 26744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #30 : 14.06.2011 21:46:55 »

parisuhdetta, koska se juuri on hankalaa. Pitäisikö olla toinen vanha sielu vai voiko onnistua nuoren sielun kanssa? Miksi se on niin vaikeaa? idiot2
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #31 : 14.06.2011 23:30:15 »

Lueskelin näitä viestejä ja juurkin tuo energiavampyrismin teema on itselleni aika tuttu.

Koen, että minua käytetään suhteellisen helposti hyväkseen tai ainakin monet kuvittelevat, että käyttävät. Koska koen itse hyvin pahaa omaatuntoa siitä, että en auta ystäviäni tai siitä, että kohtelen heitä töykeästi, epäkohteliaasti tai suorastaan ilkeäksi, olen pyrkinyt välttämään omalta puoleltani sellaista käytöstä. Olen aina ajatellut, että vaikka minua kohdeltaisiin huonosti niin se ei oikeuta minua käyttäytymään samalla tavoin minua huonosti kohdellutta ihmistä kohtaan. Eli jos minulle kettuillaan, saatan vain jättää asian omaan arvooni tekemättä siitä sen suurempaa numeroa. Osittain tämä on huono puoli, sillä koen, että monet luulevat minun olevan vässykkä. Koen taas itse, että käyttäytymällä itse omien standardieni mukaan voin olla tyytyväisempi omaan elämääni. Ehkäpä se miten käyttäytymiseni muuttuu huonon kohtelun jälkeen on sellaista vetäytymistä, enkä ehkä niin oma aloitteisesti jaa varallisuuttani kestitsemällä läheisiäni tai käyttämällä aikaani heidän kanssaan.

Oman sielun iän miettiminen ja määrittäminen on tosiaan suhteellisen hankalaa. Ehkä omaa elämääni leimaa halu ja tarve kehittää itseäni ja ymmärtää syy-seuraus suhteita. Jollain tapaa haluan elää elämääni tietoisesti tarkkailemalla. Välillä elämänvaiheet ovat suossa rämpimistä vaikeuksien keskellä, jolloin tietoinen itsensä kehittäminen juuri sillä hetkellä on hiukan vaikeaa. Välillä elämä taas tarjoaa rauhallisempia hetkiä asioiden peilaamiseen ja analysointiin, jolloin yleensä oman elämänsä suuntaa on helpompi tarkentaa.  

Ehkäpä suurimpia vaikeuksia elämässäni on ollut tietty irrallisuuden tunne ympäröivästä maailmasta. Tavallaan olen kokenut vahvasti olevani tarkkailija, joka jää yksin pohtimaan asioita vailla kumppania, joka ymmärtäisi kokemiani asioita. Olen kyllä sosiaalinen, mutta monissa sosiaalisissa suhteissanikin suhteellisen yksinäinen. Koen kohtaavani ihmissuhteissa vastavoimia oman kehitykseni tiellä. Pohdintani leimataan turhiksi arkisen elämän kannalta tai omalle tarpeelleni tarkistaa elämän suuntaani suorastaan nauretaan.

Monin paikoin samaistun vanhoihin sieluihin liitettyihin asioihin, mutta toisaalta itseä on vaikea sanoa vanhaksi sieluksi, koska en halua, että muut luulevat minun pitävän itseäni jotenkin erityisen kehittyneenä yksilönä. Olen varsin keskeneräinen. Toisaalta se sieluniän arvioiminen on vaikeampaa kun on suhteellisen nuori, vasta teini-iästä selvinnyt.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #32 : 15.06.2011 08:01:52 »

kaikki parisuhdekuviot on olleet hankalia Shocked ja toisaalta, kiinnyn niin kovin ihmisiin, että on sitten vaikeaa päästä yli ja unohtaa, kun toisille on helppoa lentää suhteesta toiseen ja ihmettelevät mun märehtimistäni.

mulla varmaan sama, että helposti ns.hyväksikäytetään, tai että mä ainakin annan suhteeseen itseni kokonaan, kun toinen ottaa vain sen, mikä kivalta tuntuu. tickedoff

Huono kohtelu saa mut sitten pyytelemään anteeksi, koska otan koko taakan omalle kontolleni, riidat sun muut huolin aina omaksi syykseni.

energiavampyyreihin lienen jokusen kerran kanssa törmännyt, mutta kuinkapa ne onnistuisikaan karistamaan kannoiltaan...
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #33 : 15.06.2011 08:42:30 »

Minä löysin samat asiat mitä linkin takaa, niin AthaMaaritin laittamasta aspektikuvauksesta pluto neliö aurinko. Juuri tuo hankalien tilanteiden ja ihmisten pyöriminen ympärillä ihan vaan itsestään, kovat kokemukset lapsuudessa ym. En sitten tiedä olenko vanha sielu vai tuoko aspekti siellä kummittelee.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #34 : 15.06.2011 10:59:40 »

kiitos neuvoista ja kannustuksesta  smitten
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #35 : 15.06.2011 15:43:38 »

Itselläni kuun solmu leijonassa ja kaikki- toistan: KAIKKI liittyy 1. huoneeseen kartallani, jossa sijaitsee aurinko, merkurius ja mars, muodostaen v:n muotoisen kuvion, jollaista en kenelläkään muulla ole nähnyt smitten syntymäkartta

Olen parikymppisenä tavannut itseni (blondi) unessa (mustahiuksinen) alasti, ankh tatuoituna vasempaan rintaan. Niinikään pääsen Brian L. Weissin Mirrors Of Timella AINA muinaiseen Egyptiin, vaikka lapsuusmuistot muuttuvat joka kuuntelukerralla  Huh
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 17:58:14 kirjoittanut Rigsu » tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #36 : 16.06.2011 00:58:03 »

Niinikään pääsen Brian L. Weissin Mirrors Of Timella AINA antiikin Egyptiin, vaikka lapsuusmuistot muuttuvat joka kuuntelukerralla  Huh

Minkä takia tää Mirrors of Time vie sut aina antiikin Egyptiin, eli siis Egyptiin ajalle 800 ennen Kristuksen syntymää - 500 Kristuksen syntymän jälkeen, miksei se vie koskaan sinne todella muinaiseen Egyptiin pari tuhatta vuotta ennen Anno Domini ?
« Viimeksi muokattu: 16.06.2011 01:10:27 kirjoittanut body electric » tallennettu

.
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #37 : 21.06.2011 18:00:04 »

 smitten mistä näitä aina sikiää?HuhHuh??
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #38 : 21.06.2011 20:55:50 »

Hei Ratkaisu!

Viestisi voisi olla minun kirjoittama. Olen itse jo ohittanut murrosiän aikapäiviä sitten, mutta fiilikset on pysyneet täysin samoina vuodesta toiseen - irrallisuudesta ja tarkkailijan asemasta yms...

Jossain kohtaa päälle 20-vuotiaana huomasin elämän heittelevän mua paikasta toiseen, juurikin sellaisiin yksityiselämän tilanteisiin ja työelämän organisaatioihin joissa saan tehtäväkseni auttaa tai tukea ennalta määrättyjä ihmisiä.

Jos kiinnostaa jutskailla lisää aiheesta laita yv:tä  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #39 : 15.04.2015 14:27:27 »

Tuossa linkkini artikkelissa mainittiin, että vanhoilla sieluilla on tyypillisesti voimakkaita kokemuksia sielunkumppanien kanssa. Oma itsensälöytämisprosessi on lähtenyt käyntiin juuri tällaisen kohtaamisen kautta. Sanon usein, että kyseinen henkilö oli minun avaimeni ikuisuuden lähteille ja saman asian olen tälle miehelle sanonut suoraankin. Paria meistä ei tullut, pari lyhyttä seurustelujaksoa tekivät kuitenkin minusta uuden naisen.

!!! Minulla myös lähtenyt itseni parantumisprosessi tuollaisesta kohtaamisesta! Ekan kerran tavattiin 2011, uudestaan 2012 jolloin homma läks kehittyy. Nykyään asutaa yhdessä ja tehdään töitä yhdessä miehen yrityksessä ja kasvatetaan yhteistä koiraa Smiley Vahva tunne silti tästä. Molemmat ollaan kehitytty niin paljon tän suhteen aikana henkisesti. Itse olen käynyt vuoden säännöllisesti psykoterapiassa ja lapsuuden traumoista kehittyneet solmut lähes avattu. Fyysinen olo myös parempi kun henkisen paranemisen myötä olen jaksanut taas huoltaa myös kehoani. Muutenkin lähiaikoina ollut mielenkiintoisia tapahtumia niin kirjottelen taas täällä foorumilla Smiley

Edit. Eka kohtaaminen miehen kanssa 2011 meinas mennä ohi kun olin niin oman egoni sokaisema ja juhlin ja pidin hauskaa ja tyydytyn mielihyvän tarpeita. Sit 2012 olin saanut just siipeeni edellisest suhteesta (ei toiminu taas ego-ongelman takia, en ollutkaan sellainen mitä odotettiin). Jännästi noi miehen yhteydenotot (2011 fb-kaveruus, 2012 soitti yllättäen enkä tuntenut eka kuka se oli) kuulostaa jälkikäteen ajateltuna jollain tapaa avunpyynnöiltä. Se oli niin sekasin kun hain sen baarista ja käytin kotona. Kerran tai kaks oltiin juteltu facebookissa (tutustuttiin siis sitä kautta että mulla oli pieni romanssi miehen kaverin kanssa). Mun alitajuinen huolehtimisvietti pakotti mut huolehtii se kotiin Cheesy ja miehelle oli jossain sielunsuunnitelmassa kerrottu että mä oon sen auttaja. Nyt se vuorostaan on viimeisen vuoden huolehtinut että mä itse saan elämäni järjestykseen. Mieliala-ongelmia. Dg kaksisuuntaisen mielialahäiriön 2. tyyppi/lievempi muoto. Miehen ja rakkauden avulla tunnen että oon vihdoin löytämässä tasapainon elämääni.  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.04.2015 15:05:38 kirjoittanut mouru » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: