Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi nimimerkki esittäytyy ja kysyy samalla vatsavaivoista ja paniikkioireista  (Luettu 5828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Värikartta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 13.03.2011 22:18:17 »

Hei tämän foorumin lukijoille ja kirjoittajille.
Mukaan olen tullut näihin kuvioihin parisen kymmentä vuotta sitten ja asiat ovat edenneet aallokon lailla. Aika ajoin on matkan varrella tullut alan immeisiä vastaan, mutta on elämässäni ollut
kausia ilman ystäviä joille tämä maailma on tuttu juttu.

Kiitos kun tämänkaltainen foorumi on olemassa.
'
Saappaat kasvavat tiedon omaksumisen myötä ja itselläni on keho varoitellut muutoksen tarpeesta
hellästi mutta nyt keho jo huutaa!
Olen raahannut mukanani paniikkioireita ja niitä on hoidettu jos miten samalla itse elellen normaalisti
ja tätä kurjaa sairautta miettien...mutta eilen koin jotain yllättävää. Jokin  Smiley sai minut nauttimaan närästyslääkettä ja kuin ihme olisi tapahtunut...tapahtuikin, paniikkioireet laukesivat ja olo oli kuin
joskus vuosia sitten.

Oletteko kokeneet samaa, onko teillä kokemusta vatsavaivoista ja tämänkaltaisesta hoitiomuodosta. Olen penkonut nettiä ja miettinyt ison kysymyskerkin kera miten näin hienosti voi
tapahtua. Mitä vaivaan hoidan ja mikä erityistä nukuin viime yönä e r  i t t ä i n hyvin myös
todella pitkään aikaan, olin erittäin onnellinen herättyäni.

Olen aina ollut hyvä nukkuja ja unien näkijä, mutta viime yö oli erittäin vahvasti koettuna upea!

Jos viestistäni on mitään hyötyä sinulle samoja asioita miettivälle, ole hyvä. halaan viestin kautta ja
toivon sinulle yhtä hienoa kokemusta!


tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #1 : 15.03.2011 11:09:28 »

 angel
Tervetuloa Värikartta!

Iloa, Valoa ja Rakkautta!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2011 23:07:20 »

Tervetuloa!

Oletko kokeillut vyöhyketerapiaa? Suosittelen lämpimästi, siitä voisi löytyä apua vaivoihisi. Pascoe-jauhetta kannattaa myös kokeilla (happoemästasapainon hallintaan ja minusta auttaa närästykseenkin).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #3 : 16.03.2011 21:24:07 »


 Tervetuloa minunkin puolesta smitten
 Minä olen myös kärsinyt paniikkikohtauksista ja sosiaalisten tilanteiden jännittämisestä nimenomaan
 vatsahermot solmussa idiot2 uglystupid2 Nyt pikkuhiljaa alkaa helpottaa kun 12 vuotta oli yhtä
 painajaista Embarrassed Uskon lujasti että paranen siitä kokonaan :Smiley
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Oolrait
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2011 12:29:33 »

Tervetuloa minunkin puolestani Smiley vatsavaivat on ollut minun sysäys homeopatian puoleen tutustumiseen ja olen käyttänyt sitä 20 vuotta. Myös paniikkioireet loppuivat hoidon edetessä ja krooninen virtsatietulehdus. Lapsilta on hoidettu korvatulehdukset ja flunssat ja matkapahoinvoinnit. Niin ja synnytysmasennus sai kyytiä.  Smiley eli antibiootteja ei olla sen jälkeen tarvittu Smiley
tallennettu
Värikartta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 03.04.2011 21:02:23 »

Kiitos tervetulon toivotuksista!
Homeopaattinen hoito on menossa ja vyöhyketerapiaa olen kokeillut.
Uskon näihin vaihtoehtoihin.

Olen ollut hämmästynyt siitä miten vatsan kautta yhteys paniikkioireisiin on
totta.

Jotain uutta olen oivaltanut, mutta miksi jännittää tilanteita joihin ei ole
syytä, se on ongelmani. Vatsani on voinut hyvin nyt kolmisen viikkoa
peruslääketieteen tuotteilla, oli pakko, kun oireet kävivät liian raskaiksi.

Homeopatia on rinnalla, mutta kun uskaltaisi sen totuuden kaivaa itsestäni,
miksi oireilen? Jotain on pinnan alla mutta mitä, totuus on pelottavaa
ja siksi myös oireilen, ajattelen minä.

Olin kolme viikkoa oireeton, muutin ruokavaliota, nautin lääkkeet, mutta
tänään tuli taasen lievä kohtaus, ja se pisti miettimään. Miksi, mitä olen syönyt
ja mitä olen ajatellut.

Ihminen on pieni ja levoton yksin näitä miettiessään.
Nyt tiedän kuitenkin jo jotain:
jokin saa minussa pakeneviestinnän päälle ja aivot laittavat vatsan kertomaan.
Ja siitä se oireilu alkaa. Nyt tässä vaiheessa aika lievää, mutta pettyneenä
on vaan muistettava että oireeet ovat vielä olemassa.

Kun oli nuori, ei tälläistä ollut, jännitin normaalisti ja kädet tärisivät kasvojen
punoittaessa...mutta nyt paniikkioireilen.

Kiitos jos joku halusi lukea tämän ja en halua vaikuttaa ruikuttajalta. Mutta olen
todella hämilläni muuttuvan kehoni kanssa.
Harjoittelen meditointia ja siitä en enää luovu, rentoudunm kun vaan haluan, mutta siihenkin vaikuttaa
tämä epätietoisuus, miksi oireilen?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2011 21:38:49 »

Tervetuloa!

Sanon nyt ihan suoraan, että tuossa pallean kohdalla sijaitsee Solar Plexus chakra, joka on itsetunnon ja pelkojen tyyssija. Sinulla on mitä luultavimmin tuossa chakrassa energiatukos. Tunnistan sen siitä, että itselläni on ollut kyseinen chakra ihan lukossa ja tukossa.

Kun kehossa on tukoksia estämässä energian vapaata virtausta, syntyy kiputiloja ja pelkoja. Chakroista löytyy enemmänkin juttua tältä foorumilta. Käypäs katselemassa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
TrueYou
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 29.05.2011 11:13:39 »

Hei,

tuo chakranäkökulma on erittäin hyvä, suosittelen myös tutustumaan siihen tarkemmin.

Tulkitsin viestiäsi niin, että olet ikäänkuin jumissa etsiessäsi syytä ja yrittäessäsi analysoida vaivaasi. Tuo tilanne saattaa energeettisesti ylläpitää vaivaasi. Yksi vaihtoehto on lakata etsimästä syytä, todeta nykyhetki ja etsiä parempaa ajatusta tulevaan.

Esimerkiksi:
Sen sijaan, että pohdit, "miksi kärsin näistä oireista", toteat, että näin on nyt, mutta lähdet ajattelemaan sen tulevan haluamasi tilanteen. Aina kun saat itsesi kiinni pohtimasta syytä, vaihdat tietoisesti ajatuksesi siihen tulevaan päivään, jolloin oletkin oireistasi täysin vapaa (sinun ei tarvitse tietää milloin tuo päivä tulee, mutta jos jokin ajanjakso ajatustasi helpottaa, voit sellaisen siihen ottaa mukaan). Tuota hyvää ajatusta pyörität sitten mielessäsi aina niin kauan, että tunnet jonkinasteisen helpotuksen tunteen (yleensä pari minuuttia riittää). Tällöin muutat omaa energiaasi koko ajan vastaamaan parempaa tilannetta mahdollistat muutoksen, kun et enää pidä niin tiukasti energiaasi kohdistettuna oireiden syiden pohtimiseen. Usein tässä prosessissa myös fyysiset oireet alkavat helpottaa... Wink

Onko kohdallasi mahdollista, että paniikkioireiden kautta sinusta purkautuu jotain sellaista energiaa, jota olet padonnut sisälläsi pitkään? Jospa ne ovatkin tässä vaiheessa vapauttavia, vanhan poistumista? (Ei tarvitse tietää tämän tarkemmin mistä on kysymys, suhtautumisesi on avainasemassa.) Silloin voisi olla hyvä antaa niiden tulla ja luottaa siihen, että ne ovat mukanasi auttamassa kehoasi uuteen aikaan. Jos yrität blokata paniikkioireen, tässä tilanteessa blokkaat myös luonnollisen muutoksesi ja ylläpidät tilannetta aina vaan.

En tiedä, voiko näistä vinkeistä olla kohdallasi apua, mutta tuli vaan tunne, että nämä täytyy nyt Sinulle kirjoitella. Toivon sydämestäni, että jommalla kummalla näistä vinkeistä lähtisi helpottava prosessi käyntiin myös Sinun kohdallasi.

Aurinkoa Solar Plexukseesi!
TrueYou  smitten
tallennettu

TrueYou
http://www.trueyou.nettisivu.org
--------------------------------
aurinko: jousimies, nouseva rapu
kuu: vesimies,
kiinalaisessa kukko,
mayat: Keltainen Kosminen Siemen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: